Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Sellanen dilemma, että searlugi karkaa pikkuhiljaa ylöspäin. Millähän tuo pyörimisen vois estää helpoiten?
Loctiteä, erikeepperiä, pikaliimaa vai mikä ois hyvä?
Poissa
Paras vaihtis on hammeri jossa on nylonruuvi lukitus, mut halvinhan on loctite sovellus.
Poissa
Ei mielellään alkais raiskaan runkoa ja poraileen siihen reikiä lukitusruuvin pyörittelyyn.
Mut kannattais tieten ottaa hammeri pihalle ennenku alkaa loctiteä rupsutteleen ympäri sisuksia?
Poissa
Kannattaa laittaa teflon teippiä siihen ympärille ja kierrelukite loctiteä. Pelkkä lukite liima ei riittäny (mikäli joskus haluaa sen ruuvin vielä ulos). Ei siihen kannata mitään vastaruuveja porailla ainankaan ite, helpoin tapa säätää on tolla teippi liima sydeemillä.
---
Jouni Tervonen / RQ
Poissa
Ei. Ku ei siihen runkoon mitään reikiä tartte porata, vaan hommaat semmosen hammerin jossa on se nylonruuvi kyljessä. Sit ku ruuvaat lugia niin se toimii siinä semmosena jarruna. Itse laitoin kuitenkin loctiteä varmistukseksi. Semmonen nylon hammeri tulee mm. worr bladen mukana.
Poissa
Mä oon ymmärtäny, että se nylonruuvi on tarkotus kiristää sit, ku lugi on kohillaan. Mut ilmankos noissa uusissa ei oo sitä reikää kyljessä... Oli vaan edellisessä kokkerissa tuo reikä porattuna kylkeen ja siitä tämä käsitys.
Poissa
Osta enkeli!
nim.Jesse \"Fatty\" Johansson
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
done that ja vielä Jesseltä...
edit: mut eipä oo sekään tervettä päivää vielä nähny.
Poissa
Ei ole Jessekään.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Vuos tais olla joku 94 tai 95. Pelasin AGD level 7lla ei ongelmia.
Muut pelas kokkerilla vitusti ongelmia.
Nyt on 2003 pelaan NYX Trixillä ei onglemia. Joillain vieläki kusee samat kokkerit jotka ei ole ikinä toimineet.
Tunnin pointti:
Kockeri ei skulaa ikinä. se on paska ja vaan tyhmät ihmiset ei tajua sitä.
Patrik
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Väärin Pati, sä vaan et osaa.
-Jaba/Cyclone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
nii just!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Eehhehe
poordifaktaa: kokkerit sihisee ja suhisee aina!
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Sivut: 1