Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Käykö kaikkiin merkkaimiin paineilma ja hiilidioksiidi???
Poissa
Paineilma kyllä presetregulla
Co2 ei käy tai ei pitäisi käyttää sähkömutkissa koska jos se pääsee nestemmäisenä mutkaan niin se hajottaa sähkösolenoiidin
Guzi/Breakout
Guzi
Poissa
kun käyttää kunnon regua (maxflow) joka estää nesteen joutumista mutkaan niin kyllä sitä CO:ta voi käyttää myös sähkömutkissa. esim: enkeli, shockeri, trixi jnejne...
Tosin esim. enkelin valmistaja sanoo että enkeleissä ei saa eikä voi käyttää CO:ta mutta meillä on käytössä jo useita vuosia ollu CO+ilma enkeleitä läjä.
http://www.teamquality.org/fallenangel.html
Y / quality
Poissa
Mun mielestä toi ilma niiku sata kertaa helpompaa käyttää kun hiilari. Ja ilma skulaa noviisinkin käsissä aina helvetin hyvin.
Mä oon sun samurai.
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....IiPPO / ZAPMAFIA
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Paineilma on kyllä vaivattomampaa mutkan kannalta, mutta täyttöpullojen ja kompuroiden kanssa pelleily on sitten asia erikseen. Yhdestä isosta paineilmapullosta ei montaa täyttä filliä saa ja se on sitten siinä. Jostain 20kg hiilidioksidipullosta taas noviisijengi saa kahden kuukauden täytöt.
Eli mun mielestäni jos rahkeet on niin ilmat kehiin välittömästi, mutta sen kanssa tulee sitten noi sivuvaikutukset.
Poissa
Y on oikeassa mutta jos olen ymmärtänyt oikein se vaatii vähän säätöä (viripalikoita) enkeliin: vakio lpr poistetaan ja laitetaan ERA Modi tilalle, V6enkelissä pitää myös laajentaa ilmatiet poraamalla ja maxflow regu co2 pullon eteen on pakollinen.
Y:lle kysymys teittekö jotain erikoista Nyxiin vai toimiiko se ihan paketista co2:kkosella?
Guzi/Breakout
Guzi
Poissa
Röllin Nyxiin on laitettu vakkari eturegun tilalle pelkkä etukahva ja sitten vaan maxflow ja co2-flinda perään. Eli ei vaatinut mitään ihmeempää säätöä.
Poissa
Ja monella noviisitiimillä ei varmastikkaan ole \"paalua\" elikkä rahaa hankkia kalliita ilma vermeitä kompuroineen päivineen. Tosin turnauksissahan ilmahuolto melkein poikkeuksetta (Olipas vaikee sana ) on paikalla, mutta entäs milläs muuten täytät ilmapullosi kun kaikki palokunnatkaan eivät varmasti tähän suostu. CO:ta taas on helppo hankkia lähimmästä kaasufirmasta ja sopimukset eivät nyt niin kalliita ole.
Molemmista ne hyvät puolet löytyy.
---
Kimmo / B.S.E
---
Kimmo / B.S.E
PBT-BSE
Poissa
Ilmahuollossa kannattaa ottaa yhteyttä paikallisiin sukellusseuroihin (niitä on maa täynnä), sieltä voi usein saada edullisiakin täyttöjä. (siis täyttävät vain sukellus- eli meidän kielellä täyttöpulloja, ei suoraan mutkan pulloa...)
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Guzi kirjoitti 05.09.2003 klo 08:37:34:
Y on oikeassa mutta jos olen ymmärtänyt oikein se vaatii vähän säätöä (viripalikoita) enkeliin: vakio lpr poistetaan ja laitetaan ERA Modi tilalle, V6enkelissä pitää myös laajentaa ilmatiet poraamalla ja maxflow regu co2 pullon eteen on pakollinen.
Y:lle kysymys teittekö jotain erikoista Nyxiin vai toimiiko se ihan paketista co2:kkosella?
Jep eli tosiaan ihan ensimmäisiin V6 enkeleihin tehtiin vähän isommat ilmatiet mutta lcd/ir3/jne mallit toimii ilman porauksia.
nyx toimii suoraan paketista, eturegu vaan pois ja maxflow + co-leka kiinni ja menoks.
Poissa
minkä hintaiseksi tulee oma co2 pullo.fillstation on jotain 70€ mutta kuinka paljon maksaa 15kg tai 20kg pullo co2:ta?
kannattaako ostaa oma pullo vai ottaa vuokrapullo?
kuinka monta 12oz pulloo tollasella 15kg pullolla suurinpiirtein täyttää??
mistä kannattaisi Turun seudulla kysellä noita kaasuja,muualta kuin aga:lta???
--------------------------------------------------
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
Sen verran sanon että vuokrapullo kannattaa ottaa. Itellä oli vuokrapullo ja olin järjestelyyn ihan tyytyväinen, ei jäänyt pullo nurkkiin pyörimään eikä tarvinnut leimauksista huolehtia.
Prroto
Poissa
Linkeistä löytyy monia kaasupullon toimittajia kannattaa katsella paikallisilta ja pyytää tarjoukset vuokrapulloista.
Näin mekin saimme itsellemme pullon vuokralle. Hintaa en nyt juuri muista mitä se tuli per naama mutta muutamia kymmeniä euroja se oli, ei mitään mielettömän kallista.
Ja kun otatte tarjouksia mainitkaa että haluatte pullon nousuputkella, muuten sitä joutuu kääntelemään ylösalaisin ja se ei välttämättä kovin kivaa ole.
---
Kimmo / B.S.E
---
Kimmo / B.S.E
PBT-BSE
Poissa
Sivut: 1