Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ihan varma en ole, mutta kyseessä taisi olla muovisella boltilla varustettu spydde. Se ei varmasti ole pitemmän päälle kestävä ratkaisu.
Saatan muistaa myös väärin. Se voi olla joku toinen spyder jossa se muovinen boltti on. Kannattaa kuitenkin tarkistaa asia ennen ostoa.
edit: ja osaan kirjottaa..
Poissa
Poissa
No kannattaa ainakin pitää se boltti hyvässä öljyssä. Kyllä siihen saa ostettua vaikka uuden venturyboltinkin.
Poissa
Niin sellanen juttu, että... Jos se boltti on Delrin boltti, niin sitä ei tietääkseni saa rasvata, eikä öljytä...
Karppa - Trivoga
Poissa
Luulis että jotain 30-50e maksaa kunnon boltti spyderiin. Kannattaa kattella suomalaisten peinttiliikkeiten sivuja, sieltä niitä löytyy.
Poissa
Delrini bolttihan kannattaa uusia alumiiniseen... gg pojat
Poissa
Kyllä se boltti ihan vaan muovia on..
Poissa
Mulla on ollut sportti....ja en tykännyt....ainakin joka kolmas kuula choppas, mull oli se merkkain vain pari viikkoo...mut jos haluu putsata aseen koko ajan...niin sitten se on hyvä
kiitos ja anteeksi
Johnny / Outlanders
Onko noin? Mahtava homma!! Ei nimittäin tullut mieleenikään että siitä löytys muoviosia. Onko boltti vaihdettu teidän toimesta, vai onko se paranneltu malli valmistajalta?
- et osu, et millään -
Poissa
hyvin se toimii, ei oo chopannu kertaakaan, ku on sellanen metallinen boltti ja olen pelannu sillä noin 10 matsia... että ei pahaa sanaa voi kyl sanoo...
tHe BoSs.... Is BacK...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
en ole mitään vaihtanut, pikkusen ballstopperia modannut... nyt on piippu hankinnassa...
tHe BoSs.... Is BacK...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
toisinsanoen mä modasin mun ja the bossin stopperit ku ostettiin vähän pientä kuulaa ni et ne pysyis piipussa.
ostin itse spyder sportin alkukesästä ja olen ollyt erittäin tyytyväinen, eli ei ole kuin kehuja multa päin.
uus piippu kannattais hankkii saman tien.
--------------------------------------------------
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
Sivut: 1