Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2001-11-18 16:07:54

EGi
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 239
Kotisivu

Re: Bubblen ensimmäinen kierros siirretty!!!

Bubble hallista katosi sähköt viime viikonlopun myrskyissä ja varavoimala toimi vain noin vuorokauden jonka jälkeen halli meni kasaan. Tässä yhteydessä hallin tuli kolmeen kohtaa erittäin pahoja repeämiä joiden korjaaminen hallin omistajan mukaan kestää useita viikkoja. Lisäksi sähköt ovat edelleen hallilta poikki, joskin ne saataneen nopeammin kuntoon.

Koska hallista hajosi samassa yhteydessä kaikki valot sekä lähes kaikki rakennelmat mitkä olemme sinne viimeviikkojen aikana tehneet on mahdotonta järjestää hallissa turnausta 24.11

Edellä mainittujen seikkojen vuoksi olemme päättäneet toimia siten, että ensimmäinen kierros pelataan toisen kierroksen paikalla ja turnaussarjan loppuun lisätään yksi kierros jonka päivämääräksi olen ajatellut 9.3.2001.

Jos jokin joukkuen haluaa perua osallistumisensa se on toki mahdollista. Ilmoittakaa minulle (<!-- e --><a href="mailto:egi@team-cyclone.net">egi@team-cyclone.net</a><!-- e -->) joukkueenne nimi sekä tilitiedot mihin haluatte osallistumismaksunne palautettavan.

Valitan osallistuneille joukkueille aihettunutta vaivaa.

Ainoa positiivinen asia mikä tästä voi seurata on se, että saanemme jatkossa käyttöön koko hallin eli kentästä tulee viimevuotista suurempi.

Lisätietoja <!-- e --><a href="mailto:egi@team-cyclone.net">egi@team-cyclone.net</a><!-- e -->

Poissa

#2 2001-11-18 17:20:36

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Bubblen ensimmäinen kierros siirretty!!!

EGi kirjoitti 18.11.2001 klo 18:07:54:

Edellä mainittujen seikkojen vuoksi olemme päättäneet toimia siten, että ensimmäinen kierros pelataan toisen kierroksen paikalla ja turnaussarjan loppuun lisätään yksi kierros jonka päivämääräksi olen ajatellut 9.3.2001.


Mitäh!
tarkoittaaks tää sitä et mä täytän 24v. toiseen kertaan???


Silakka on köyhän kännykkä


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#3 2001-11-18 18:43:10

EGi
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 239
Kotisivu

Re: Bubblen ensimmäinen kierros siirretty!!!

Heh, no juu, eli päivämäärähän on toki 2002 vuonna smile

-EGi

Poissa

Keskustelualueen alatunniste