Et ole kirjautuneena.
Iso C. kai sä ymmärrät et tää on salainen turnaus. tai ainakin vielä pari viikkoa.
Toivottavasti siellä sitten on muitakin suomalaisia kuin joku takahikiän Éxtreme Sport Gruppo elikkäs ÈSG.
Hefe
Vain totuus ja sen puhuminen ratkaisee.
Nerokasta!
Poissa
No jopas on hengenhätää listan kanssa. Turnaukseen on vielä 2 kk aikaa, ja mulla ei ainakaan ihan pian tule mieleen liigaa lukuunottamatta turnausta joka olisi julkaissut joukkuelistaa (tai sitten että sitä edes olisi ollut...) 2 kk ennen turnaus-ajankohtaa... Verkkosivut avautuvat 1,5 viikon sisään, ja näyttävät siis reaaliaikaisen tiimitilanteen JO 1,5KK ennen turnausta ja siitä eteenpäin... Rekisteröintilomakkeen tiedot ja muut rekisteröinnit menevät suoraan webmasterille, joka koostaa niistä listan sivujen julkaisun yhteyteen.
Ts. minulla ei ole kaikista joukkueista edes infoa, mutta suomalaisista Pro-joukkueista, jotka ilmeisesti tässä keississä ovat tulenpolttavan kiinnostuksen aiheena, on rekisteröitynyt ulkomuistista AINAKIN: Cyclone, DT, Takeover, Flaymin, Voodoo, Viper, Plague, Mayday jne (mikäli joukkueesi nimi puuttuu listasta älä huolestu, rekisteröinnit kyllä ovat tallessa). Ulkomaisista kiinnostavia nimiä Pro:ssa ovat mm. Ugly Ducklings, Joy 1 ja 2, Cocodrillos, Cumshot, Powertrip ja joku venakko jonka nimeä en muista. Muitakin oli, muttei taitu mieleen nopeasti.
Mikäli kauhia kiire listan prässäyksessä johtuu epäuskosta ilmoittautuneiden joukkueiden määrän suhteen, joudun tuottamaan pettymyksen; tänä aamuna rekisteröityneitä joukkueita oli 39!
Olemme viikonlopun sweduissa ottamassa pataan Nordic-Series Flen Openissa, joten mikäli kamala hätä iskee sillä välin, suosittelen soittamaan.
Tuomo / Twilight
045-6795539
Poissa
Karppa - Trivoga
Poissa
Ei tietenkään! Alue on eristetty ja useat järjestysmiehet sekä poliisi pitävät huolen ettei ulkopuolisia pääse alueelle. Tällä varmistetaan se, että pelaajat saavat keskenään pitää hauskaa.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Olipas sarkastinen vastaus...
Karppa - Trivoga
Poissa
eikö se yleensä ole niin, että tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.
Late/Quickshot
-"Empty"-
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa
Kyllä se taitaa olla... Poistetaan typerä kysymys...
Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin
Karppa - Trivoga
Poissa
Miks kaikki kiinostaa toi pelaaja lista nyt niin paljon? Mua ihan kiinnostaa et what up? VASTATKAA?
jos ette ole tulossa niin ei tarvitse pelatkaa vaikka liigaa mut mix kaikki haluu tietää pelaaja listan jo nyt. Jos jonkun joukkueen päätös osallistua turnaukseen on tän hetken tilanteesta kiinni ni on aika heikkoo sillä sveduissa moni jengi oli vaa soittanu Jonakselle pari päivää aikasemmin et tyyliin \\\"ollaa tulos\\\" tai \\\" ei\\\". Ei viime nordikin pelaaja lista ollu redy vastaku noin 3 päivää ennen turnausta. Ennakko lista oli mutta SO?
NOrdikki o kuitenkin scandeissa parahaiten järjestetty turnaus sarja. Jos jengillä on ongelmia turnauksen kanssa ei tarttee osallistua nordikissa ei oo sakkoa jos ei haluu pelaa niinku SMssä.
mul ei sit oo mitään tekemistä HKIn legiin järjestäjien kanssa. Luulen vaan et SM liigan tyypit vähä alkaa pelkää et arttu oikeesti kaatuu suohon. Ja et liiga ei ehkä enää kiinnosta ku on parempiakin vaihtoehtoja jossa ei tyyliin tarvii olla oikean uskonnon ja puolueen jäsen missä sakkoo tulee jos ei haluu ajaa tyyliin Kuopioon tai raumalle pelaa 5 peliii.
Vastatkaa nytte oikeesti mua kiinnostaa what will you do with the information???täs o vielä yli kk aikaa??????
ROJALTIT JAKOOO
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Olen tässä viime aikoina huomannut että turnaukset arvotetaan juuri näiden "ennakkolistojen" mukaan tai sen mukaan miten suuria lupauksia annetaan. Näin tuntuu olevan nytkin, eli moni joukkue tuntuu olevan epävarma siitä toteutuuko tämä tapahtuma kuten on luvattu. Siihen onkin syytä jos tilanne on se että Nordic Seriesin käytäntö on ilmoittaa tulosta 3 päivää ennen turnausta. Tämä epäilyttää varsinkin kun ei niitä ruotsalaisia joukkueita ole tänne ennenkään mitenkään helposti tuotettu.
Toki toivon että tämä maidemme välinen rapakko ylitettäisiin helposti, mutta tähän asti se vain on jäänyt melko harvinaiseksi herkuksi. Turnausjärjestäjänä en kuitenkaan voisi hyväksyä sitä että joukkueet soittavat minulle 3 päivää ennen ja sanovat: "ei me nyt päästä kun Jaska on kipee ja Mikon kuukautiset alko just.." Itse ainakin teen päätöksen turnauksen järjestämisestä vain ja ainoastaan kokonaan maksettujen osallistumismaksujen perusteella ja tämän periaatteen kunnioittamisesta johtuen olenkin kaksi viimeistä turnausta joutunut perumaan. Toivotan onnea muille turnausjärjestäjille.
Voi voi Locco, kun ei liiga sinua "kiinnosta" kun on niin puolueellista ja muutenkin tylsää. Ihme kyllä jaksat itkeä sen perään vaikka se mielestäsi onkin täysi paska...keskity vain sinne Euroopan turneelle ja anna meidän landepaukkujen pelata omia pelejämme, kiitos.
Vertailu Nordic Seriesin(5-man 330,-e/turnaus) ja Liigan (7-man 175,-e/turnaus) välillä ei ole kovin järkevää.
Itse pidän SM-liigaa (+nykyisin Divaria) onnistuneena sarjana. Se on ainakin Euroopan vanhin kilpasarja, joka on pysynyt pystyssä jo yhdeksän (9) kautta. Sarja tarjoaa pelejä loistavissa olosuhteissa ja yhä erittäin edullisesti. Cyclone on esimerkkinä siitä että SM-liigan huippu on myös lähellä Euroopan Ama-huippua. Se että SPBL:n sarjat on tarkoituksellisesti levitetty ympäri maatamme on todella tärkeää suomalaisen paintballin kannalta ja uskon että tulevina vuosina kierrokset nähdäänkin useammin maakunnissa jo pelkästään siksi että kenttäpaikan löytäminen pääkaupunkiseudulta on kiven alla. Tulevaisuudessa kilpasarjamme varmasti muuttavat vielä muotoaan ja tarjoavat riittävästi kovia pelejä kaikille osanottajille.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Mun mielestä 5-män on varsin tylsää arpapelia verrattuna 7-mäniin. En itse millään suostu vertaamaan 5-män ja 7-män turnauksia keskenään. Mieluummin ajan Kuopioon pelaamaan ne 5-peliä ja sitten vitutuksessa himaan kun se, että seilaan jollain uivalla ulkohuussilla sveduihin pelaamaan jotain kusi 5-män skabaa (ja ajan sveduissa vielä sen 200km)
Ja onhan kiinnostavampaa pelata svedu pro-tiimejä vastaan, sillä saa noita suomi pro-tiimejä vastaa pelata aika paljon ihka aitoo 7-mänii Liigassa.
Toivottavasti Liiga järkätään jatkossakin näissä samoissa paikoissa, sillä suurimpien kaupunkien läheisyydessä (Espoo, Tampere, Turku, Kuopio) asuu suurinosa Liiga/divari pelaajista kai?
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sivut auki huomenna. Edelleen yli kuukausi aikaa turnaukseen...
Poissa
hohhoijaa
Poissa
siis voi itku itku vali vali vali....enpä nähny kenenkään valittavan esim. joy masterssin pelaaja listoista vaikka ne ilmesty vasta vähän aikaa sitte...ja kuitenkin kaikki oli jo ilmottaunut sinne ennekuin näki ne listat...osaa taas olla niin hyvää kannustusta järjestää täälläkin turnauksia että voi huh huh...IDEA:lopetetaan turnaukset ja liiga/divari ja koko laji suomessa ja valitellaan että kun kukaan ei enää pelaa täällä!!!
HERÄTKÄÄ TÄHÄN MAAILMAAN!!!!
Joona/Unknown
Poissa
Hyvä Joona: Joy on kuitenkin järjestetty jo useampana vuonna. Joy on kuitekin Scandinavian suurin turnaus. Miksi pitää tiimi listaa salassa kokoajan. Juicen tyyli editoida melkein-online kun tiimejä tulee on hyvä. ja lopuksi Joona tiimi listoja, ei mua kiinnosta pelaajat.
Poissa
no selvitätkö mulle miten tärkee tiimi lista on sitten niinku noin yleisesti? näyttää olevan vähän liian tärkee näin yleisesti katsottuna...ja sitä paitsi joymasters on vaan yks turnaus muitten joukossa...mikä sinne pakottaa menemään? vaikka se on järjestetty useampana vuotena peräkkäin? ettepä silti itkeny siitä pelaaja listasta!!!
Joona/Unknown
Poissa
Sua ei varmaan kiinnosta ketä siellä pelaa. Mix sä sit ees meet sinne? Joy on tähän asti ollut hyvä turnaus. Toivotaan, että tästä tulee suomen paras 5-man turnaus jotta saataisiin suomeenkin isoja kesäturnauksia.
Poissa
Poissa
Joona, jos 5-man turnaus maksaa lähes 2500 vanhaa rahaa, eikä turnausta ole ennen järjestetty niin olisi kyllä kiva tietää, että sillä rahalla saa pelata jotain muuta joukkuettakin kun Unknown:ia vastaan. Itse toki uskon ja toivon, että skabaan saadaan kaikki Skandinavian huiput, mutta etkö voi itse myöntää, että olisi kiva jonkinlaista vahvistusta saada?
Skabaanhan nyt toki on vielä kk. aikaa, mutta jos kerran ainakin 30:tä joukkuetta on jo ilmoittautnut, niin mielestäni mainostuksen kannalta olisi fiksumpaa ne kertoa. Tämä nyt siis ihan _oma_ mielipiteeni.
Joy:n osallistuja lista oli ainakin minulle pettymys, ja uskoisin, että sitä ei ole julkistettu aikasemmin juuri sen vuoksi, että lista on yllättävän lyhyt (reilu 60 tiimii) ja vajaavainen (3 jenkki pro:ta).
Cyclone on yhellä bändillä ainakin tulossa tuonne.
--EGi
Poissa
periaatteessa on ihan hyvä/kiva/jees/makee tietää joukkue lista lähes heti kun se on varmistunut edes jonkunlaiseksi mutta kuitenkin se että siitä valitellaan jo n.2kk ennen turnausta on mun mielestä turhaa...joyn kannalta sen voi ymmärtää että lista julkastiin noin myöhään koska se todella näyttää aika laihalta ainakin noitten jenkki pro joukkueiden osalta!!
Joona/Unknown
Poissa
Clint kirjoitti 25.06.2002 klo 11:45:58:
Joten olisko sitä tiimi listaa mahd. nähdä ennenkuin kahden viikon päästä?
niin eihän siihen enää ole n.2kk:ta
Joona/Unknown
Poissa
Siis tää threadi on yhtaikaa parempi ja paskempi ku mun, Iipon ja Naton threadit yhteensä! Kerrassaan hupaisaa.
Poissa