Et ole kirjautuneena.
PRO
1. One 470p
2. Clone 380p
3. Cyclone 260p
4. Nitrox 165p
5. Kaleva 150p
6. AVR 125p
7. Urho 80p
AM
1. Osmot 415p
2. KIA 320p
3. Plague Rats 235p
4. LVP 215p
5. Skistyler 135p
6. Kovakanki 125p
Coituksen ja Flayminin pelaamia pelejä ei laskettu mukaan, koska joukkueet lähtivät pois kesken turnauksen.
Poissa
Älkää nyt jaksako itkeä tuomaroinnista!
Itselläni ei ole mitään valittamista tuomarit hoiti
hommansa ihan riittävän hyvin olosuhteisiin nähden.
Paras kuitenkin voittaa aina ja se siitä.
Alex/Cyclone
ps.Kiitokset järjestäjille.
Poissa
Aivan, tuomarointi toimi ihan tarpeeksi hyvin. Tietenkin liigassa nähdään enemmän vilkkautta kun ei olla dumattu jo koko aamua + sää TOIVOTTAVASTI on parempi
...
Jesse J.
Clone
[email:2hql264b]Fatty@team-cyclone.net[/email:2hql264b]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
sen verran sanon, etten oo vähään aikaan nähnyt niin montaa playing onia ja wipeemistä/wipeemisen yritystä mitä viime sunnuntaina näin. syylliset tuntekoon viillon palleissaan. ja se selitys, että la soya on paljon törkeempi on mun mielestäni *aika huono*.
en keskustele aiheesta enempää, mutta täytyy sanoa, että olin hieman pettynyt.
Poissa
No johan. Musta tilanne oli lähes päinvastainen. En nähny yhtään huutokohtausta pelin jälkeen ja muutenkin tunnelma oli mukavan leppoisa. Ehkä mä oon katellu liikaa meininkiä ulkomaille viimeaikoina, mutta musta sunnuntain skaba oli kyl ihan siistiä peliä.
--EGi
Poissa
Tapahtumien määrään suhteesta johonkin muuhun suomalaiseen turnaukseen en ota kantaa, mutta ne tilanteet näky niin hyvin. Ja tuntu.
Poissa
Henkilökohtaisesti toivon että aina voidaan oppia lisää. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja virheitä sattuu mutta parantamisen varaa on.
Kuten sanottua sunnuntai oli rento ja hyvä tapahtuma, varmasti tilanne on toinen pelaajilla ja tuomareilla 18. toukokuuta.
Rauhaa...
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Kannattaa ton Samin juttuihin suhtautua pienellä varauksella, sillä se pelasi viime viikonloppuna pipopäässä vesisateessa ja lopputuloksena sen pää pehmeni lopullisesti... game over... Mitä likaseen peliin tulee niin en ainakaan itse nähnyt mitään kummosta kentällä... tuli lähinnä mieleen ihmisten väsyneestä pelitavasta, jotkut väsyneet viimetalven isnäs treenit missä ihmiset ei edes yrittänyt ratkasta pelejä pelaamalla vaan istutaan paskassa ja valitetaan kylmyyttä.
Iippo / One
KING IS DEAD!!!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kaiken kukkuraksi mua rummutettiin takikseen muutamaan kertaan, joten ne loput aivosolut jotka oli seivannut viinanjuonnin kohtasivat tiensä pään Paimion nummilla.
Mutta ehkä mä nyt vaan satuin huomaamaan enemmän kuin mitä mä normaalisti kykenen havainnoimaan. Täytynee vaan itse vääntää tota kisaruuvia hieman kireämmälle.
Poissa
summa summarum: HÄVIÄJÄT avautuu.
Poissa
Noh olipas Samilla rankka viikonloppu.
Iippo / One
KING IS DEAD!!!
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No miltei poikkeuksetta aina häviäjistä joku avautuu jostain syystä. Sehän merkitsee kuitenkin onko oikeasti aihetta avautua?
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Vai niin. Itse en nähnyt kentällä yhtään wipeemistä tai sen yritystä. Taitaa olla siis aika siirtyä makkaranpaistajaksi. Se on ainakin paljon mukavampaa hommaa. Päätuomarina liigassa saa toimia joku muu. Jos Kaitsu ei suostu niin sit joku Viperistä.
Sen verran voin teille kumminkin kertoa, että mitkään sääolosuhteet, peliajan muutokset, tuomarit, wipeemiset tai muut kusetukset eivät olisi pystyneet pudottamaan kolmea parasta joukkuetta PRO-sarjassa palkintopallilta. Kyllä se sen verran ylivoimaista menoa oli...
Juha/DT
Poissa
???
Poissa
Ich liebe JUHA HELPPI!!! Siinä on mies joka tajuu.
Iippo / One
KING IS DEAD!!!
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Pelit on pelattu ja järjestys ratkennut! mitä siitä enää kitisemään..? Sovitaanko et tämä viesti on vika tällä erää tästä asiasta. isolle C:lle onnea ja menestystä ja Liigassa otatte nokkaan kun nyt annettiin liikaa eteen. Ja kaikki treenaamaan jotta ei Suomi ruotsi pytty lähe tästä maasta ikinä pois...!!!!!
Chief/ AVR
Va´t faite futre
Nerokasta!
Poissa
Voi kullinnuppi, eikö teistä kukaan nyt tajua ettei tässä kitisty tuomaroinnista tai marssijärjestyksestä??
Poissa
Bi-Sami wrote:
en keskustele aiheesta enempää, mutta täytyy sanoa, että olin hieman pettynyt.
noh ole pettynyt, mutta älä whinee... en kestä kattoo kun isomies itkee.
Iippo / One
KING IS DEAD!!!
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No vittu.
Annetaan sitten isolla kädellä.
1) Business ei oo se, että joku väittäis ettei Big C ansaitse voittoaan.
2) Business Ei myöskään oo se, että joku vääntäis nyt tippaa omasta huonosta pelistään ja koittais kääntää sen dumareille.
3) Kyse on ihan yksinkertaisesta asiasta: Jos meillä On 5 man peli ja jonkun zekkki kestää 2 minuuttia viidestä ja se on puhdas, niin Peli ei oo ratkennu kokonaan pelaamalla. Niin. Siitä tässä on kyse. Ihan salettiin oltaisiin otettu Tukkaan BIG C:ltä peliajan puitteissa muutenkin, mutta koska pelissä se ei tapahtunut puhtaasti putkesta tulevien kuulien avulla, on fiilis vähän huono. Se on vaan totuus. En mä siitä avautunut enkä avautuis, mutta kun jengi ei TAJUU. De Facto on kuitenkin se, että kyllä mua toi löysä dumaus vitutti. Ymmärsin ihan hyvin sen, että se vesisade ei oikein ollu SE turnausympäristö jne jne. enkä siinä tilanteessa meinannu ( enkä myöhemminkään ) laittaa löylyä kiukaalle. Varsinkin kun matsit eivät siihen lopullisesti ratkenneet. Vituttaa kuitenkin silti, ja nyt sitten luukutetaan:
\"Mun mielestä kentän laidalla oli löysiä jätkiä huonolla asenteella. Se että ei ollu torikokouksia, johtui enemmänkin siitä, että joukkueet ottivat rennnosti, eikä siitä että dumaus olisi ollut joku ultimatum. Siitä kiitokset osallistuneille joukkueille.\" <---- Siinä mun rehellinen oma fiilis turnauksen jälkeen. En sitä kellekkään sanonut, kun tiesin että toi ei ole koko totuus ja aika ronskisti väännetty ja sateella ja kylmällä höystetty mielipide. Totuus on kuitenkin että noin mä itsekseni ajattelin sanasta sanaan. Nyt joku rokkistara rupee sanomaan että miksi et silloin sanonu vaan avaudut täällä boardilla. Mä en sillä hetkellä pitänyt mun omaa ajatusta sanomisen arvoisena ja en halunnu pilata a) omaa B ) muiden fiilistä kun oli saatu sadepäivä loppumaan. Nytkään en sanonu sitä siksi että boardin turvassa on hyvä avautua, vaan ihan esimerkkinä siitä, mitä kaikkea jätetään sanomatta ja miksi. Pointti onkin se, että Sami ei oo ainoa jolla oli toi fiilis, Sami oli vaan eka joka sen sanoi.
Ja ketään pelaajaa Ei ainakaan näiden lasien takana katsota tähtäinristi otsassa eikä ketään dumariakaan. Turku vs Helsinki vittuilustakaan ei ole kyse, eikä mistään sellaisesta, että me tai joku muu taho järjestäisi parempia turnauksia tms. Kyse on puhtaasti siitä. että Tuomarointi ei kehity, jos asiaan ei suhtauduta tarpeeksi vakavasti. Mä olen varmasti suomen huonoin liigadumari, mutta tiedän kyllä miten se pitäisi tehdä ja aion kehittää itseäni siinä asiassa. JA mä voin myöntää sen.
Ja Tästä Samikin puhui, Potkikaa mua sit kanssa jos oon väärässä.
Ja joo, tähän loppuun kaikki seivaukset: Huono päivä / Huono päivä duunissa / Huono aamu muijan kanssa / Auto hajos / hammas halkes / Kankkunen / Vituttaa / Aaamupuuro palo pohjaan / Torilta oli herneet loppu / Kahvi oli liian mustaa / Muurahaiskeko kalsareissa / Ei noussu eilen yöllä / Automagi vuotaa / Vittumainen Pomo / Vittumainen Työmaa / Vittumainen projekti / Vittumaiset Alaiset / DTM:ssä ei natsannu / On the rocksissa ei natsannu / Pyykkikone hajalla ja ei puhtaita sukkia..
Siinä sitten yliviivaamaan tarpeettomat.
- Muuli
Poissa
No perkele. Kaikille dyslexian uhreille vielä kerran:
Mua ei vittuakaan kiinnosta turnauksen dumarointi. Mua ei vittuakaan kiinnosta lopputulos. Mua ei vittuakaan kiinnosta paistoko siellä aurinko vai satoiko menkkarättejä. Itseasiassa mua ei VITTUAKAAN kiinnosta toi turnaus.
Mikä mua kiinnostaa ilmenee VITUN SELKEÄSTI mun ekasta viestistäni. Mä en puhunut MISTÄÄN MUUSTA kuin PELAAJISTA. Monta vitun viestiä tässä tarvii kirjotella että jokainen tajuu sen? Oliko tarpeeksi monta vittua?
Poissa
Kato Sami omistaa sivistyssanakirjan hienoo, mutta ala mieluummin osottomaan sormella kun vihjailemaan... ei mua kiinnosta sun vihjeet dirtystä pelistä, ennenkun näytät mulle filmii tai kerrot kongreettisia esimerkkejä ketkä siellä muka kusetti. ite en kattonut kun muutaman pelin netänlaidalta ja munmielestä siellä pelatiin aika kliiniä peliä.
Tosin ainakun sä siellä kentällä urostelit kuin John McClanen ikään niin keräsit kaiken mun huomion, eli niissä peleissä en huomioinut muita tapahtumia kentällä kuin sut. Tosin pakko huomauttaa, että sait aika paljon kuulaa jossain välissä niskaan ja olihan siellä kerran overshootinging maku kun sua jauhettiin noin metristä aikapaljon liikaa, mutta semmosta tää kusilaji välillä on.
Ja tähän pakollinen ääliö loppuviisaus:
-Life\'s a bitch and then you marry a one-
Iippo / One
KING IS DEAD!!!
Iippo / Los Bastardos
Poissa
tuleepa mieleen suomiruotsi ja ruotsalaisten valitukset. te olette vaan ihan paskoja ja itse huijasitte ihan yhtä paljon kuin muutkin jossette enemmänkin (mitä nyt itse näin) ..treenatkaa ni voitte ehkä pärjätä joku päivä. ymmärrän kyllä että hasbeenien on vaikea niellä sitä kun joku wannabee iippo tulee ja pistää siitä paskat pihalle alle kahen minuutin eikä edes auta vaikka kuinka huutaisi että se pyyhki ja kusetti saatana!
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Siis iippohan jaettiin alkujuoksusta pihalle
Poissa
siittari vaan tajuu..
Poissa