Et ole kirjautuneena.
siidiidiiviidii kiitos
Jussi / Tiikerihait
"Massa on voimaa ja voima on nopeutta"
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Mullekin yks DVD-läpykkä...Kitooshh!
Poissa
Mäkin voisin ottaa dvd:n.. Kiitoksia
Arska/Painballs
Poissa
Laitatko Tero tuosta DVD:stä hieman enemmän infoa. DVD aihioita ja polttosysteemeitä kun on erilaisia niin porukka voisi suoraan luntata soittimensa ohjekirjasta että tukeeko rakkine tuota =o))
Poissa
mä kans voisin ottaa yhden vhs:n
mihkä voi laittaa osoitteensa minne kasetin saa sitten lähettää ku se valmistuu?
Poissa
eli siis veehooässä mulle, tak.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Gallupin tulokset:
VHS 31 kpl
DVD 18 kpl
VHS:n hinta 7€. Hinta sisältää ilmaisen toimituksen seuraavalle liiga/divarikierrokselle Tampereelle.
Postitse toimitusaika on 2 viikkoa alkaen siitä päivästä, kun maksu (+ postituskulut 2,15€) näkyy tililläni.
DVD:n toimitusaika, formaatti sekä tarkka hinta riippuu "pajasta", jossa ne on tarkoitus kopioida ja se on nyt lomilla (kaupallista palvelua ei edes voi harkita erittäin kalliiden hintojen vuoksi). Tämä tarkoittaa sitä, että en uskalla luvata DVD:tä edes seuraavalle liigakierrokselle, mutta mahdollisesti jo viimeiselle Kuopion kierrokselle.
Laitan kaikille (myös DVD) kiinnostuksensa ilmottaneille mailin, josta löytyy ohje sekä tilinumero, jolle VHS-kopion voi maksaa.
tj
tj
Poissa
Mulle yx kiekko pyörimään diiviidii-asemaan
Nothing is faster than Blitzkrieg
Poissa
kyllä sitä tännekin voisi yhden dvd:n laittaa
Poissa
Nyt VHS on vihdoinkin valmistunut ja sisältää 2h55min materiaalia (ohessa luetelluista peleistä).
Maksaneille on tehty kopiot ja ne saatavilla liigakierroksella JA tänään myös URHO-treeneissä.
Seur. liigakierrokselle ehtii vielä tilaamaan oman kopion, kun soittaa tai mailaa ASAP. Otan myös muutaman ylim. kopion kierrokselle mukaan (mutta vain muutaman, joten sen varaan ei kannata jättää). Hinta ilman etukäteismaksua on 8€. Eli jos tänään tilaa ja esittää maksukuitin Treella, niin saa vielä tuohon 7 eeroon.
KASETIN SISÄLTÖ:
Trailer 6:30 (josta muutama minuutti tullee webbiin myöhemmin tänään...)
Liigapelit (enemmän tai vähemmän editoituna):
TNT-MayDay
NokkaPokka-Sisso
RaakaKone-DT
Takeover-Twilight
Cyclone-TNT
TNT-RaakaKone
Cyclone-DT
Twilight-Clone
MayDay-Flaymin
TakeOver-Clone
Sisso-Flaymin
Clone-MayDay (sij)
DT-TakeOver (fin)
TNT-Viper (sij)
Cycone-Twilight (fin)
Raakakone-Nokkapokka (sij)
DT-Twilight (fin)
Takeover-Cyclone (fin)
Takeover-Twilight (fin)
Cyclone-DT (fin)
Divaripelit:
UnknownNoise-Tiikerihait
Skistyler-Painballs
KalkunRusakot-RumaQ
Infektio-Trivoga
Ballrogs-RIOT
PLF-Quickshot
LVP-UnknownNoise
KIA-Painballs
Infektio-RumaQ (fin)
Rusakot-LVP (sij)
Paihballs-UnknownNoise (sij)
Ballrogs-RumaQ (fin)
RIOT-KIA (sij)
PLF-UnknownSignal (sij)
Infektio-Balrogs (fin)
tj
tj
Poissa
Tulikos siitä DVD:stä sitä teknistä speksiä koskaan ? Eli mille levylle ja varmaankin 0-codella ?
Pitää sen takia kysyä koska kaikki levyt ei kelpaa kaikille soittimille...
Poissa
Poissa
Moi,
Kiitos tilauksista. Nyt tuli kopiontikapasiteetti täyteen.
Eli enempää kuin mitä nyt on tilattu, en pysty Treelle toimittamaan. Eikä irtokappaleita näinollen valitettavasti ole saatavilla.
Tilata voi kuitenkin edelleen. Toimitukset seuraavasti:
9,15 € ja VHS kolahtaa postiluukusta (max 2 viikon sisään).
7 € ja toimitus Nordic Seriesiin / Kuopion kierrokselle / URHO-treeneihin.
Tilinumero on 572333-20027120. Huom! Muista kirjoittaa viestikenttään OSOITTEESI, mikäli haluat postia. Muussa tapauksessa tapahtuman nimi ja pvm, jonne haluat kopiosi. Itse tapahtumassa sitä voi sitten tulla kyselemään URHO-leiristä allekirjoittaneelta.
tj
tj
Poissa
Hyvää randomia tossa hinnassa. Joka kerta kun se puhuu euroista on kyseessä eri summa
Poissa
Eiku mä halusin Tampereen nauhaa enkä mitään hååkkania!
Poissa
mä voisin ottaa kuopiosta sen yhen. en oo päässy nettiin niin en oo voinu maksaa, koska en ole tiennyt asiasta..
niin siis vhs!!!:=)
Late/Quickshot
-"Empty"-
Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->
Poissa