Et ole kirjautuneena.
Kenttiä on nyt sitten luettu 8 tuntia...
Alusta on sellaista liigasta tuttua tasoa \"hakunila\".
Kentät:
1.Angel:vain 18syndiä,joista 3 isoja härdellejä,takakenttä ihan tyhjää...
2.Raven:Hillittomän isot ufot ja matala snake,tällä kentällä on vähiten syndejä keskilinjassa
3.Diablo:Perinteinen diablokaari ja kummallisia hautakiviä, paljon syndejä keskikentässä
4.Tomahawk:Tölkkejä koko keskikenttä täynnä ja todella iso kaatunut porkkana,takakenttä täälläkin tyhjää
Saattaa tulla vähän kiire kun on pelien välissä 30 min ja pitää mennä kentältä puolen kilsan päähän fillaamaan ja täyttäämään bulkit ja sitten kronon kautta 10min ennen peliä valmiiksi, eli huoltoon jää about 5min...
Poissa
Näkyi olevan fläppitaulukin mukana, swiddu että rahaton on kateellinen!!
PS. Antakaa niille!
- Muuli
Poissa
Onko nuo kenttien numerot ihan viralliset vai ihan vain hatusta heitetyt?
Kuopion poijjat lupasivat lähetellä tuloksia paikan päältä meille ja ollaan tuota varten tässä rakentelemassa pientä sivustoa ja tähän tarvittaisiin nuo kenttien nimet/numerot oikein.
Mutta soodataanpa vielä hetki ennenkä pitää töihin lähteä
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Nojuu, löytyihän niitä kuvia kun hetken surffaili tuolla apinamaan paintball-scenen saiteilla =o)
Kuvia Joykkareista : http://www.paintball-sverige.com/joy_masters/
Poissa
Siis 8 tuntia kenttien lukemista!?!?! Vittu te ootte YÖSSÄ.
Poissa
Ja \"kentätkin\" taitaa olla kaupunginosia x)
Poissa
Dammit, painttislangi muuttuu niin nopeesti ettei vanhat kehäraakit enää pysy mukana
Poissa
Kuvia kentistä ja kenttien numerot: http://www.forceofnature.com/modules.ph ... le&sid=257
Poissa
Ja tuloksia paikan päältä löytyy osoitteesta http://www.splatweb.net/joymasters2002/.
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Onnittelut DT:lle hienosta sijoituksesta ! Toivottavasti tuo innostaa pelaamaan useampiakin Millennium-kiekkoja ens kaudella.
Jake / Clone
Poissa
Pro puolella on finaalipeleissä AA-Enemy pelin pisteet väärinpäin, All Americans voitti matsin ja samoin koko turnauksen, venäläiset jäi kakkosiks.
Toni
Poissa
Onnittelut Dream Teamille loistavasta tuloksesta!!
Harmi että muuten suomalaiset jäivät kärkikahinoista...
Kiitos omalle joukkueelle ja vaimolle harvinaisesta pelireissusta!
Lauantaina taas nähdään mitä täällä pelataan.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
mä oon vieläki aika yössä...ja mä ajoin turusta himaan.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
mä oon vieläki aika yössä...ja mä ajoin turusta himaan.
Poissa
ja jos joillekkin ei selvinnyt, niin nato on vieläki aika yössä... ja se ajoi turusta himaan.
Poissa
just niinku sillee ku sami jo sano.
Poissa
Kukas Nato ajoi auton satamasta, kun puhalluttivat kaikki kuskit ja mittarit olisivat varmasti sulla kaakossa... ?
Oli aika jäykkä turnaus. Tulomatka oli aika tappava, nukuin jotakin 20min.
Onnittelut DT:lle, eiköhän ole jo aika siirtyä euro-proksi
Juho, takeover
Poissa
joo,suurkiitokset sille urhon pelaajalle joka ajoi mun pirssin ulos.olis muuten jääny sisään.
Poissa
DT kiittää myös Urhon kuskia. Mä tiedän et DT:n kuskina ei voi olla kovin mukavaa...
Poissa