Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Kiitoksia taas hienosti järjestetystä turnauksesta sekä järjestäjille että myös luonnollisesti kaikille vastustajille
Kenttä oli hieman erilainen kuin ennen, joka oli hieman odotettavaakin kun arvattiin että Joykkareista oli otettu mallia etupainotteiselle kentälle. Meidän puolesta hienoinen pettymys oli snaken puute, varsinkin kun sen käyttöä oli treenattu
Tuomarointi oli mielestäni hyvää ja varsinkin pelaajien alueen päädyn vasemmassa laidassa checkit tulivat nopeasti huudettaessa ja muutenkin tuomarointi oli jämäkkää. Erityistä kiitosta tuomareille siitä että oli munaa jakaa rangaistuksiakin. Meidänkin kohdalle OFO napsahti ja ihan aiheestakin, juuri noin pitää duman toimia eikä esim niinkuin jollain aikaisemmalla kiekalla kun yhtään rangaistusta ei tullut vaikka rangaistavia tilanteita olisi ollut montakin.
Miinusta tuomaroinnista ainoastaan varmaan subin puoleiselta laidalta laiskoista liikkeistä checkeihin, takamiehemme huusi kurkku suorana useita kertoja dumalle että tulisi checkaamaan, duma makasi parin metrin päässä eikä tehnyt elettäkään vaan katsoi toiseen suuntaan. Lisäksi tuli huomattua että jotkut dumat tuli "repimään" pelaajia irti syndistä ilman että oli julistanut pelaajaa neutraaliksi. Myöskin päätuomarin suhtautuminen tekemäämme overshooting-ilmoitukseen ihmetytti, kommenttina "mitä sitten!" - jämäkkää toimintaa varsinkin kun ei kiinnostusta ollut edes kysyä yhdeltäkään dumalta mitä oli tapahtunut vaikka itse ei ollut nähnyt tilannetta - yksi tuomari (kiitos Sammy) laski kuitenkin hittien määrän joten Sammylle kiitos jämptistä toiminnasta. Pääduma lupasi kuitenkin puhutella kyseistä joukkuetta mutta jäi vaan mietityttämään tapahtuiko tuotakaan koskaan =oD - no homma annettiin sitten olla mutta silti ihmetyttää. Tarkennuksena sanottakoon siis että tässä ei ihmetellä muutakuin tuota duman reaktiota ja toimintaa - ei siis pelaajan joka jakoi niitä palloja - tässä ei ole mitään kaunoja häntä/joukkuetta kohtaan koska kysymys on aina näkemyseroista - mitäs oltiin paskempia
Ehkä pieni miinus on koko kaudella ollut myös se että ylijuoksutilanteissa jos jauhat kaverin ulos ja sälli kääntyy sen jälkeen ja ampuu sua niin molemmat lähtevät melkein poikkeuksetta ulos - tavallaan "salomonin tuomiot" harmittavat tietenkin ja ehkä jotkut eivät tuon takia lähde menemään yli koska vaikka menet puhtaasti sällistä yli niin duma tekee tuosta tradetuksen ottamalla molemmat pois - Suurin osa dumaa tällä kaudella ekaa kertaa (myös minä) ja tämäkin on otettu huomioon, kuitenkin tänne varmaan tuntemuksia aiheesta saapi sanoa
Pelien alut viivästyivät ihmeellisesti kun kentällä pelin aloittavaa dumaa sai aina odotella, oli sinänsä ihme että aikataulussa pysyttiin, mutta hyvä näin - aloituskolmiossa seisoskelu vaan turhauttaa ehkä hieman jos molemmat päät ovat valmiina ja odotetaan ainoastaan sälliä joka viheltää pilliin.
Pöperöt olivat aika samaa settiä kuin viimeksikin, hieman tuli kyllä ikävä Hakunilan kiekasta Sisson kahvilaa lämpiminen safkoineen ja kylmine limppareineen sekä jätskeineen - toivottavasti tuosta saadaan vielä nauttia eikä homma jäänyt ainoastaan Hakunilan kokeilun asteelle.
Veden saanti ja paremmat saniteettitilat tietenkin oisivat olleet plussaa mutta ollaan onnelisia että tuolla oli edes tuo paskahuusi Vettä olisi kyllä tarvinnut saada jostain koska oli sen verran kuuma kuitenkin et nestettä kului ja kanisteria olisi ollut mukava täyttää jostain ja vaikka saada vodaa mitä olisi voinut kaataa niskaan - poislähtiessä tanssilavan laivaranta toimi helmenä uintimestana...
Kritiikki on kritiikkiä eikä kenenkään pidä ottaan näistä hernettä nenäänsä, kaikenkaikkiaan kiekka oli onnistunut Palautetta pitää aina vaan antaa koska eihän sitä muuten koskaan kukaan kiinnitä mihinkään virheisiin huomiota.
Kiitoksia tosiaan vielä kaikille ja onnittelut voittajille )
-- Jassu / Painballs
EDIT 1: Kirjoitusvirheitä prkl
EDIT 2: Säätöä, sanamuotoa koitettu korjata väärinkäsitysten välttämiseksi...
Poissa
Jassu kirjoitti 11.08.2002 klo 19:46:49:
Pääduma lupasi kuitenkin puhutella kyseistä joukkuetta mutta jäi vaan mietityttämään tapahtuiko tuotakaan koskaan =oD - no homma annettiin sitten olla mutta silti ihmetyttää. Tarkennuksena sanottakoon siis että tässä ei ihmetellä muutakuin tuota duman reaktiota ja toimintaa - ei siis pelaajan joka jakoi niitä palloja - tässä ei ole mitään kaunoja häntä/joukkuetta kohtaan koska kysymys on aina näkemyseroista - mitäs oltiin paskempia
Kyllä pääduma kyseistä pelaajaa puhutteli.
- Keskimäärin voittaminen on hieman kivempaa kuin häviäminen -
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Ok, no tuo oli kuitenkin ihan kiva kuulla Tosin kyseisen joukkueen mukaan heille oli tultu puhumaan neljästä pallosta vaikka duman laskun mukaan hajonneita löyty selkeesti 7-8 kpl joten jossain vaiheessa oli info pätkiny varmaan.
Mansikat ei onneks oo sen pahempia, piti vaan kuitenkin aiheesta mainita koska huomattavasti vähemmälläkin olisi pärjännyt varmaan =oD
Kiitoksia Kutis tarkennuksesta
Poissa
Yhdyn Jassun kiitoksiin.
Kierros oli hyvin järkätty ja nurmikenttä oli loistava. Syndit oli hyvin sijoiteltu ja etupainotteinen kenttä on aina yleisöystävällisempi, harva peli päättyi ajan loppumiseen. Subilla nähtiin monta mielenkiintoista tilannetta kun kummankin joukkueen etumiehet breikkasivat sinne.
Kiitokset tietysti kaikille osallistuneille joukkueille ja tuomareille tiukoista peleistä ja hyvästä tuomarointilinjasta.
-Toni Koski
<!-- e --><a href="mailto:Toni.Koski@mbnet.fi">Toni.Koski@mbnet.fi</a><!-- e -->
045-6718332
Poissa
Jassu kirjoitti 12.08.2002 klo 08:29:15:
Ok, no tuo oli kuitenkin ihan kiva kuulla Tosin kyseisen joukkueen mukaan heille oli tultu puhumaan neljästä pallosta vaikka duman laskun mukaan hajonneita löyty selkeesti 7-8 kpl joten jossain vaiheessa oli info pätkiny varmaan.
Mansikat ei onneks oo sen pahempia, piti vaan kuitenkin aiheesta mainita koska huomattavasti vähemmälläkin olisi pärjännyt varmaan =oD
Kiitoksia Kutis tarkennuksesta
Pidetään nyt kuitenkin mielessä, että 1vs4 tilanteessa tulee VÄKISTENKIN sitä palloa kyllä muittenkin piipusta kuin ainoastaan yhden kaverin. Peintti on peinttiä ja golffi on golffia. Ko. kaveri ei kyllä tahallaan ampunut yhtään yli, väittäisin että juuri kukaan ei olisi yrittänyt ampua siinä tilanteessa sitä pystytölkin kaveria ainoastaan yhdellä pallolla.
--
"Ei se mitää, mä haluanki hävitä" -Hocco
--
"Ei se mitää, mä haluanki hävitä" -Hocco
Poissa
trinity kirjoitti 12.08.2002 klo 11:43:46:
Pidetään nyt kuitenkin mielessä, että 1vs4 tilanteessa tulee VÄKISTENKIN sitä palloa kyllä muittenkin piipusta kuin ainoastaan yhden kaverin. Peintti on peinttiä ja golffi on golffia. Ko. kaveri ei kyllä tahallaan ampunut yhtään yli, väittäisin että juuri kukaan ei olisi yrittänyt ampua siinä tilanteessa sitä pystytölkin kaveria ainoastaan yhdellä pallolla.
Trini, no se oli se yksi jätkä ja siitä ollaan varmoja. Se että kyseessä oli teidän kaveri niin ei tarkoita sitä että sieltä ei olisi voinut tulla ylimääräistä - vahinko tai ei niin tuo jäi vaan mieleen sen duman reaktion kannalta.
Älä nyt herneile tuosta, ei mulla oo mitään teitä vastaan. Jokainen joukkue tekee virheitä, se vaan pitää myöntää et oma jengi voi tehä jotain mikä ei ehkä oo vimpan päälle oikein =oD
Ei mitään kaunoja, kunhan vaan laitoin tuohon palautteeseen maininnan dumauksen osalta.
Poissa
Älkää jaksako. Antaa itkijöiden itkeä. Tosimiehet olis hoitanu asian jo paikanpäällä, eikä täällä meille kaikille rakkaalla boordilla.
Mutta mennään taas massan mukana.
Btw. kuinka monta kuulaa averagesormi jakaa sekunnissa esim. enkelillä? Entäs Eclipse Cockerilla? Käden nostamisen jälkeenkin niitä kuulia voi olla ilmassa jo useampi kple. Ja kaikkihan senkin jo tietävät että kokkeri on h******* tarkka Ja mehän ollaan vielä aivan v**** nopeita ja p******** tarkkoja
-Sami
Pbt Coitus
-Sami
Poissa
Kyllähän tuo selvitettiin jo paikanpäällä duman kanssa, trinityn pyynnöstä muokkasin tuota ylläolevaa tekstiäkin ettei se olisi mitenkään syyllistävä teitä kohtaan, vaan ainoastaan dumaa. Oikeastaan eihän alkup jutussa edes mainittu että se oli Coituksen pelaaja.
Mun puolesta tuo on ollut jo eilisestä loppuunkäsitelty, edelleenkin ihmettelyn aiheena vaan ja ainoastaan tuo duman käytös.
Mulla ei oo mitään hampaankolossa Coitusta vastaan tuosta, jos jollain on mua kohtaan niin laita vaikka maili kulkemaan...
Poissa
Hiljennäs nyt Säätäjä se sun riitaimppi kun et ollu edes paikalla...
Asia on jo loppuunkäsitelty. That\'s it.
- Keskimäärin voittaminen on hieman kivempaa kuin häviäminen -
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Mulla jäi tummansininen Home Boyn college-paita Orivedelle su johonkin dumien katosteltan läheisyyteen. Jos joku on blokannut mukaan, niin ottaisin mielelläni takaisin...
Sammy
Kalkun Rusakot
050 5905006
Poissa
Joo kiitos oli hauskaa pelata kun kenttä oli tosissaan erillainen kuin ennen.
Onkohan jossain olemasa ton kierroksen tuloksia mä en ainakaan miitä löytänyt vaikka se ei ole mitään uutta.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Ja paita löytyi... Kiitos!
Sammy
Poissa
Darra kirjoitti 14.08.2002 klo 11:58:01:
Joo kiitos oli hauskaa pelata kun kenttä oli tosissaan erillainen kuin ennen.
Onkohan jossain olemasa ton kierroksen tuloksia mä en ainakaan miitä löytänyt vaikka se ei ole mitään uutta.
no vaikka splatwebin etusivulla? :-)
Poissa
Darra kirjoitti 14.08.2002 klo 11:58:01:
No laitetaan tähän se mitä itse sain ylös tossa (sen perusteella tein tuon \"tilannearvaukseni\" tuolla aiemmin:
1. KIA
2. Ballrogs
3. RumaQ
4. Skistyler
5. Wasted
6. Infektio
7. LVP
8. Coitus
9. Trivoga
10. Painballs
11. MayDay2
12. Unknown Signal