Et ole kirjautuneena.
pientä nypläystä on myös pohjosen suunnalla, mutta eipä lupailla vielä liikoja...
Kimmo/Ballrogs
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Tähän mennessä ilmoittautuneet:
Skistyler
Cyclone
Kojootit
Raakakyy
URHO/Wanderers
Plague
AVR
Turnauksen järjestäminen edellyttää siis vähintään 8 maksanutta joukkuetta. Maksulappuja tullaan luultavasti jakamaan liigan päättäjäisten yhteydessä. Tällä hetkellä näyttää hyvältä. Sääli vaan kun ei itse pääse pelaamaan 10-mania...
Poissa
Poissa
TÄSSÄ OVAT MAKSUTIEDOT:
DREAM TEAM 571049-211030
TURNAUKSEN HINTA ON SIIS 300 EUROA. LAITA MAKSUN VIESTITIETOIHIN: ZAP 10-MAN + JOUKKUEEN NIMI.
VIIMEINEN MAKSUPÄIVÄ 14.9., JONKA JÄLKEEN SAATTE AIKATAULUT SEKÄ MUUT TARVITTAVAT TIEDOT.
JOS JOTAIN KYSYTTÄVÄÄ ILMENEE NIIN SOITTAKAA MULLE
P. 0440 - 527 805 / KAITSU
TERVETULOA!!!!!
Poissa
SWEET!!!
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Walkoinen Woima? Nyt alko pelottaa...
Poissa
Kuopiolaisten joukkue on ilmeisesti yhtä pelaajaa vaille kasattu. Jos Kuopio saa joukkueen matkaan ja kaikki jo ilmoittautuneet joukkueet maksavat osallistumismaksunsa 14.9 mennessä, niin turnaus järjestetään.
Poissa
onko Kuopion tiimi jo täynnä? voisin olla käytettävissä. täytyy vain vielä kattoa, viittinkö lähteä yksin Oulusta ajeleen...
Kimmo
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Eräjärven Kuntoilijat ilmoittautui. Nyt joukkueita on 8 ja jos kaikki hoitavat maksun ajallaan niin päästään pelaamaan ensimmäinen 10-man suppiturnaus Suomessa!
Poissa
Kippari kirjoitti 04.09.2002 klo 10:17:11:
onko Kuopion tiimi jo täynnä? voisin olla käytettävissä. täytyy vain vielä kattoa, viittinkö lähteä yksin Oulusta ajeleen...
Kimmo
kato mailis
TjaniK / TO
Poissa
Osallistuminen jokaisen joukkueen kohdalla on varma vasta kun osallistumismaksu on maksettu.
Tähän mennessä maksaneet joukkueet:
Skistyler
Cyclone
Poissa
Jihad Kuopiosta ilmoittautui. Ilmoittautuneita joukkueita on nyt 9. Otteluohjelma tehdään 14.9 jälkeen kun nähdään maksaneitten joukkueitten määrä.
Poissa
VIELÄKIN ON MAKSAMATTA, YLLÄTYS, YLLÄTYS, MUUTAMIA OSALLISTUMISMAKSUJA. VOISITTEKO MAKSAA SEN VÄLITTÖMÄSTI, JOTTA VOISIMME TEHDÄ OTTELU-OHJELMAN VALMIIKSI. HETI KUN KAIKKI OVAT MAKSUNSA MAKSANEET, NIIN TULEMME LAITTAMAAN NETTIIN NÄKYVILLE OTTELU-OHJELMAN SEKÄ KENTÄN POHJAPIIRROKSEN OIKEASSA MITTAKAAVASSA ELI KIPIN KAPIN PANKKIIN!!!
TURNAUS TULLAAN PELAAMAAN YKSINKERTAISENA SARJANA, JOLLOIN JOKAISELLE TULEE 8 OTTELUA, SITTEN PISTEET LASKETAAN YHTEEN JA KATSOTAAN KUINKA KÄVI...
TURNAUS PELATAAN SAUVOSSA MARJANIEMI NIMISESSÄ PAIKASSA ELI SAMASSA PAIKASSA, JOSSA TOUKOKUUSSA JÄRJESTETTIIN ZAP 5-MAN TURNAUS ELI AJO-OHJEET PITÄISI LÖYTYÄ NETISTÄ ZAP 5-MAN TURNAUKSEN KOHDALTA. JOS ETTE KUITENKAAN NIITÄ LÖYDÄ, NIIN OTTAKAA MUHUN YHTEYTTÄ, NIIN HOIDAN NE TEILLE.
KAPTEENIEN KOKOUS ON KLO 8.30, JONKA JÄLKEEN PELIT ALKAVAT VÄLITTÖMÄSTI, KUITENKIN VIIMEISTÄÄN KLO 9.00.
PAIKAN PÄÄLLÄ ON MYYNNISSÄ JOTAKIN SYÖTÄVÄÄ JA JUOTAVAA.
PUH. 0440- 527 805 / KAITSU
Poissa
Just maksoin plaguen maksun kun ei mulla oo henkkoht
tilillä niin hirveesti irtomassia jonkun harrastuksen takii
ja omat äijät ei oo maksanu mulle
Tulossa ollaan
Musketeers-Captain/plague
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Älä nyt jännitä.
Poissa
mitä toi kaitsu nyt taas...
Poissa
TURNAUSMAKSU HOITAMATTA SEURAAVILTA JOUKKUEILTA:
AVR
JIHAD
KOJOOTIT
SAISKOS RAHAT MAANANTAINA, JOTTA VOIS TEHDÄ OTTELU-OHJELMAT
VALMIIKSI VAI ONKO JOKU TEISTÄ PERUUTTAMASSA TULOAAN. SAISKOS VASTAUKSET MITÄ PIKIMMIN. KIITOS!
Poissa
Jihad maksanut osallistumisensa tänä 14.09.02 päivänä ylläannetulle tilille. maksu suoritettu kahdessa osassa osuuspankin ja paikallisosuuspankin tileiltä.
TjaniK Jihadin ylipäällikkö
TjaniK / TO
Poissa
vai ei ole Kojootit vielä maksanu osallistumista.
Stefu on varmaan kupittanu meidän fyrkat
ai ai hommatkoon peltihousut, se on nimittäin kasan paikka
Poissa
Stefu parka saa taas kyytiä vaikka se on kautta aikain ollut ainoo tunnollinen Kojootti...
Poissa
Mä maksan ton tänään iltasella. Kojootit teki yllättäen vanhanaikaiset >:-( joku 2 mun lisäkseni maksanut..Grr.
edit: Maksettu.
*** HAS BEEN ALL STARS ***
ISO-K
Metsävideoita vuosien varrelta
Poissa
ai ainut tunnollinen, joo nii kai
mut kohtuullisen vetelä
muuoooohhhahahaha
Poissa
Stefu annappa homeperseisille Kojooteille ruoskaa
Poissa
Viikonlopun kenttä alustavasti nähtävissä http://www.saunalahti.fi/~fdt/supair/supair.jpg
98% todennäköisuudellä kenttä tulee olemaan kuvan kaltainen, muutokset kuitenkin mahdollisia.
Poissa