Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2003-06-07 20:39:44

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 218

Re: Onnea voittajalle!

... ainakin moraaliselle sellaiselle:

Tampereen (eräjärven/oriveden) liigakierroksen FAIR PLAY -palkonto kuuluu Ballrogsille!

Tasan _ainut_ tiimi joka ei nillittänyt/huutanut/avautunut/itku-raivaroinut/vollottanut/yms.

Onnea ja kiitos ainutlaatuisesta pelisuorituksesta!

Tre:n liigatuomareiden puolesta:

päätuomari

-campo/Raaka Kone-

edit: typo


-campo/Cyclone-

Poissa

#2 2003-06-07 20:40:56

MR
Jäsen
Paikkakunnalta: KPO ROk CiTI
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 576

Re: Onnea voittajalle!

jee.


Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT

Markku Arvinen FanClub Member #333

[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]

Poissa

#3 2003-06-07 20:56:38

Kippari
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 427

Re: Onnea voittajalle!

kiitos campo, ehkä mekin vielä opitaan... wink

Poissa

#4 2003-06-07 20:57:32

alex
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2002-03-17
Viestit: 534

Re: Onnea voittajalle!

.

Poissa

#5 2003-06-07 21:01:30

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 218

Re: Onnea voittajalle!

hei, ei se oo mun vika jos sä osaat _vaan_ jakaa kolme korvaan.

-campo/Raaka Kone-


-campo/Cyclone-

Poissa

#6 2003-06-07 21:04:32

agimo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 257

Re: Onnea voittajalle!

Sähän _oot_ oikee jätkä kertomaan mikä on alexin ainoo kyky.

Poissa

#7 2003-06-07 21:10:26

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 218

Re: Onnea voittajalle!

no jos minä olen käynyt vain Rönnin lavalla niin turha sitä on tulla enää erikseen minulle kertomaan...

Rönnnni houm ran!

P.S. Ballrogs rulettaa!

-campo/Raaka Kone-


-campo/Cyclone-

Poissa

#8 2003-06-07 21:11:00

Stefu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: Onnea voittajalle!

campo kirjoitti 07.06.2003 klo 23:39:44:

... ainakin moraaliselle sellaiselle:

Tampereen (eräjärven/oriveden) liigakierroksen FAIR PLAY -palkonto kuuluu Ballrogsille!

Tasan _ainut_ tiimi joka ei nillittänyt/huutanut/avautunut/itku-raivaroinut/vollottanut/yms.

Onnea ja kiitos ainutlaatuisesta pelisuorituksesta!

Tre:n liigatuomareiden puolesta:

päätuomari

-campo/Raaka Kone-

edit: typo

Ja tuon viestin myötä Ballrogs on nyt tasan ainoa joukkue tuomarit mukaan lukien joka ei nillittänyt/huutanut/avautunut/itku-raivaroinut/vollottanut/yms.

:-O


*** HAS BEEN ALL STARS ***
ISO-K
Metsävideoita vuosien varrelta

Poissa

#9 2003-06-07 21:28:33

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

agimo kirjoitti 08.06.2003 klo 00:04:32:

Sähän _oot_ oikee jätkä kertomaan mikä on alexin ainoo kyky.

Mä oon niin kännissä, että vähäks ois kiva heittää jotain että:

TAPELLAAX!?!

- Jokke

(ps. tää oli provo)

Poissa

#10 2003-06-07 21:34:37

campo
Jäsen
Paikkakunnalta: lappeen Ranta
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 218

Re: Onnea voittajalle!

P.S.

Mä haluisun nähdä teidät kaikki livenä!!!

nimin. MaStuX

= masturboin aina nähdessä

-campo/Raaka Kone-


-campo/Cyclone-

Poissa

#11 2003-06-07 21:40:19

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

elama2.jpg

edit: saatana ku osaa ees kirjottaa

Poissa

#12 2003-06-08 00:00:07

Fat Bastard
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2003-04-16
Viestit: 13

Re: Onnea voittajalle!

Herra Päätuomari

Miksi Ballrogs ei sitten voittanu kiekkaa, jos oli ainoo joka pelasi sääntojen mukaisesti?

Nillittäminen/huutaminen/avautuminen/itku-raivaaminen/vollottaminen/yms. on vissiin ihan rangaistavia juttuja kentällä?

Jos mä oisin kentällä dumaamassa niin en kyllä katselisi asiattomasti käyttäytyviä ihmisiä hetkeäkään..

--Sami / Cyclone
(olin istuttamassa männyn taimia liigan aikaan joten kyselen asiasta mitään tietämättömänä)

Poissa

#13 2003-06-08 08:08:32

Romakkaniemi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki/Kuopio, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-19
Viestit: 189

Re: Onnea voittajalle!

Mää ainakin oon herrasmiespelaaja! En koskaan avaudu enkä nillitä. Saatan joskus vähän kohteliaasti kysellä tuomareilta... ;-)

Paintti on kuin jääkiekko, pelaajat pelaavat tuomarilinjan mukaan. Muuten he antavat etulyöntiaseman vastustajille. Tuomaroidessa on hyvä muistaa tämä. Ja dumien on todella tärkeää tuntea säännöt LÄPIKOTAISIN ja varautua vaikeisiin tilanteisiin ennalta. Silloin pitää tietää, mitä rangaistuksia voi jakaa mistäkin rikkeistä. Ja linjan ON pysyttävä samana koko turnauksen. Jokaisen tuomarin pitää ennakolta miettiä minkälaisista tilanteista antaa ofo:n ja millaisessa tilanteessa annetaan rangaistus kriittisestä playing onista!? (2for1) (btw olen pelannut liigaa vuodesta papu, enkä muista yhtään kriittistä rangaistusta jaetun, vaikka olen monta niitä nähnytkin)

Tämä ei ollut nyt mikään ekan kierroksen dumia vastaan suunnattu kritiikki, vaan vähän ajatuksia yleisesti herättelemään tarkoitettu posti. Kiitokset tuomareille pinnan kestämisestä. Ei ollut helppo kierros dumata, kentät oli vaikeita ja moni joukkue testasi tuomarilinjaa.

Juho/Takeover

Poissa

#14 2003-06-08 09:34:31

Juice
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 2,168
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Onnittelut paremmille!

Kiitokset järjestäjille.

Pelipohja oli ok.
Mutta muuten järjestelyt palasivat sinne minne ei kukaan näe tai edes vahingossa aja ohi.
Ei verkkoja, ei edes paskapoteroa...
Sitten toivotaan että vaimot/tyttöystävät/cheerleaderit haluaisivat tulla seuraamaan raavaiden uroiden miehekästä taistelua kunniasta....tai edes ne kaksi naispelaajaa viihtyisivät.

Tuomarointi oli melko hyvää, jopa innokasta, koulutus näkyi. Toki pieni kokemattomuus myös näkyi joissain kohdissa, mutta koko ajan oppii. Kiitos tuomareille nillityksen kestämisestä.


Se mikä minusta oli erittäin ikävää ja jopa vaarallista oli ulkomailta opittujen hölmöilyjen tuominen Suomeen.

nro 1.  Nokkapokan aseen heittelyt

Jokaisen pelaajan tulee ymmärtää että 300bar ilmasysteemin heittäminen kaaressa maahan on hengenvaarallista! Täysin järjetöntä toimintaa, jos vituttaa niin pomppikaa tasajalkaa. Mikäli tuollaisessa tilanteessa pullon kaula katkeaa syntyy mahdollisesti ruumiita ja se olisi tälle lajille todella poikaa. Onneksi oltiin paikassa jonne ei ulkopuoliset eksy.
Tuomarit jäivät tilanteessa aseettomiksi, tähän on tultava muutos. Päivän aikana jaettiin 4-5 \"varoitusta\"... Mitä ne auttaa??
Mielestäni kyseessä oli törkeä henkilöiden ja lajin vaarantaminen ja olisi laittanut ko. pelaajan ulos turnauksesta. Nyt vain varoitettiin ja sitten seuraavassa pelissa taas varoitettiin.

Pyrin vaikuttamaan kilpailulautakunnassa siten että aseen paiskaaminen maahan aiheuttaa turnauksesta poistamisen ja toistuvana koko liigasta/divarista poistamisen.

nro 2. Dead boxin vahtaaminen

-> eli jengi valmistautuu vastaamaan mahdollisesti dead boxista tulevaan ammuntaan

Herätkää! Ei täällä tarvi tuollaista typeryyttä harrastaa.

Nyt tämä johti siihen että kun pelaaja tappiosta typertyneenä ei muistanut ottaa hihanauhaa pois häntä ammuttiin turhaan lisää dead boxin nurkalla ja kuulat osuivat muihinkin...

Siis ymmärrän että DMW:tä pitää varoa mutta ko. tilanteessa olisi varmasti riittänyt karjaisu \"Mene sinne vitun boxiin tai ammun!\"

Ampuminen väripalloilla satuttaakseen jotakuta on lapsellista ja naurettavaa, jos haluaa satuttaa menkää lyömään.


URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"

Poissa

#15 2003-06-08 09:50:05

arge
Jäsen
Paikkakunnalta: Savonlinna,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 96

Re: Onnea voittajalle!

Noista varoituksista sen verran, että joukkueelle annettiin vain kerran varoitus, ja toisesta tulikin sitten jo pisterangaistus. Varoituksen saatuaan joukkueet yleensä rauhoittuivatkin, joten pisterangasitus jouduttiin antamaan vain kerran.

Itse olen tuomarointiin oikeastaan enemmän kuin tyytyväinen, kun ottaa huomioon lähtökohdat: 2-3 tuomareista ei ollut tuomaroinut koskaan, 1-2 ei ymmärtääkseni ollut edes pelannut koskaan 7-man turnausta. Lopuistakin suurimmalla osalla ei tietääkseni ollut alla kuin pari tuomarointikertaa.

Hommaa vaikeutti vielä saatanasti se perkeleen kompura kentän vieressä. Ylimääräistä hermojen kiristymistä usealla tiimillä aiheutti juurikin tarkastuspyyntöihin laiska reagoiminen. Homma meni vaan silleen että toiseen päähän huudot eivät kunnolla kompuran jyskeessä kantaneet, joten telepatiallako sitä ois pitäny reagoida.

Joka tapauksessa keppalot meni niin, että terävimmän kärjen osalta narinaa pelien jälkeen tarvitsi kuunnella merkittäväst vähemmän kuin pikkuisen alempana sarjataulukosta löytyvillä  tiimeillä. Liekkö se sitten tarkoittaa juurikin sitä, että kun pelaa tarpeeks hyvin, niin ei tartte nillittää...

Poissa

#16 2003-06-08 09:52:23

Clint
Jäsen
Paikkakunnalta: , Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 365
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Amen.

Poissa

#17 2003-06-08 09:54:52

Jake_
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-26
Viestit: 241

Re: Onnea voittajalle!

Deadboxin vahtaaminen:

Tilanne josta tämä ikävä tapaus sai alkunsa täytti kyllä täysin DMW:n tunnusmerkit. Kaveri seisoo deadboxin VIERESSÄ, hihanauha kädessä, mutka ALHAALLA, katsellen \"muina miehinä\" peliä. Varmastikin pelaaja seisoi \"takarajan\" ulkopuolella (n. 30cm) mutta tätä rajaa EI OLLUT MERKITTY MITENKÄÄN. Jokainen tiimi kyllä oppii vahtaamaan sitä boxia viimeistään siinä vaiheessa kun yksi vastustajan onnistunut DMW maksaa omalle tiimille monta sijaa turnauksessa.

Jokaisen liigapelaajan tulisi ymmärtää eliminoituessaan heittää se hihanauha pois ja pysyä sisällä deadboxissa (jotka olivat Orivedellä mielestäni aivan liian pienet). Käsittääkseni hihanauhallinen kaveri sai hitin jalkaansa mutta ikävää on se että hänen takanaan seissyt kaveri sai myös osuman.

Joka tapauksessa on 100% varmaa ettei KUKAAN yrittänyt tilanteessa vahingoittaa ketään.

Jake / Clone

Poissa

#18 2003-06-08 10:08:03

Sir_Y
Jäsen
Paikkakunnalta: HELLstinky, Finland
Rekisteröitynyt: 2003-01-09
Viestit: 194
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Kiitoksia järjestäjille.

Kiitoksia dumille.

sekä tietty onnittelut paremmille...


Juice kirjoitti 08.06.2003 klo 12:34:31:

Se mikä minusta oli erittäin ikävää ja jopa vaarallista oli ulkomailta opittujen hölmöilyjen tuominen Suomeen.

nro 1.  Nokkapokan aseen heittelyt

Jokaisen pelaajan tulee ymmärtää että 300bar ilmasysteemin heittäminen kaaressa maahan on hengenvaarallista! Täysin järjetöntä toimintaa, jos vituttaa niin pomppikaa tasajalkaa. Mikäli tuollaisessa tilanteessa pullon kaula katkeaa syntyy mahdollisesti ruumiita ja se olisi tälle lajille todella poikaa. Onneksi oltiin paikassa jonne ei ulkopuoliset eksy.
Tuomarit jäivät tilanteessa aseettomiksi, tähän on tultava muutos. Päivän aikana jaettiin 4-5 \"varoitusta\"... Mitä ne auttaa??
Mielestäni kyseessä oli törkeä henkilöiden ja lajin vaarantaminen ja olisi laittanut ko. pelaajan ulos turnauksesta. Nyt vain varoitettiin ja sitten seuraavassa pelissa taas varoitettiin.

Pyrin vaikuttamaan kilpailulautakunnassa siten että aseen paiskaaminen maahan aiheuttaa turnauksesta poistamisen ja toistuvana koko liigasta/divarista poistamisen.

nro 2. Dead boxin vahtaaminen

Herätkää! Ei täällä tarvi tuollaista typeryyttä harrastaa.

Nyt tämä johti siihen että kun pelaaja tappiosta typertyneenä ei muistanut ottaa hihanauhaa pois häntä ammuttiin turhaan lisää dead boxin nurkalla ja kuulat osuivat muihinkin...

Ampuminen väripalloilla satuttaakseen jotakuta on lapsellista ja naurettavaa, jos haluaa satuttaa menkää lyömään.


nor.1 Näistä kamojen hiettelyistä ja avautumisista annettiin varoitus ja kun tapaus toistu niin, annettiin toinen varoitus josta tuli automaattinen -30pisteen rangaistus joukkueelle. Pelaajan henkikökohtainen rankaiseminen esim loppupäivän pelikielto on kentän päätuomarin päätösvallassa. Omasta mielestä noita rangaistuksia olisi jo tälle vuodelle voinut korottaa mutta toivottavasti sit ens vuodelle

nro2. Kyseinen tapaus oli taas fiksuuden huipentuma. ekaa kundia ammutaan kun hän ilman mutkaa katsoo peliä puoliksi boxista ulkona. Tokaa kundia ammutaan satsi selkään kun hän kävelee kohti boxia mutka pään yläpuolella. Kolmatta kundia ammutaan kaks palloo kurkkuun kun hän huutaa ampujille että mitä v*ttua te pelleilette.
ja sitten vielä kehdataan selittää dumille että 'no kun sillä yhdellä oli hihanauha niin luulin et se oli viel pelissä' jos tässäkin tapauksessa kaverit ois opetellu ja lukenu säännöt niin huomaisisivat oman tyhmyytensä koska hihanauha on vain ja ainoastaan helpottamassa tuomareiden työtä.
Lisänähän näihin "fiksuihin" tempauksiin oli erään henkilön suoritus jossa hän jakoi kahta vastustajan pelaajaa selkään kun kyseiset pelaajat kävelivät muutaman metrin kentän rajanauhan _ulkopuolella_ merkkaimet päidensä yläpuolella.


Mut joo, ruvetaan vaan kaikki seuraamaan tyhminä lampaina ulkomaita, millee jne ku siel näitä juttuja tehdään ja siellähän on eräiden mukaan kaikki niin paljo paremmin kuin suomessa. Ehkä nääkin typeryydet sitten ensimmäisen vakavan loukkaantumisen tai jopa kuoleman jälkeen loppuvat.


pelataan ööö:tä
köyliö homerun

_________________________________

Huba huba marsupilamit roksii 8)

Poissa

#19 2003-06-08 10:18:00

shwoomie
Jäsen
Paikkakunnalta: papua-uusi guinea
Rekisteröitynyt: 2002-02-17
Viestit: 868
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

eikös se päätettu että jos ei oo mutka ylhäällä ni kolme korvaan saa antaa? vai meinaatko nyt sanoa että mitäs jos sillä ei oo hihanauhaa? vai oiskos ollu että jätkä kanto mutkaa alhaalla ja nosti kun sai satsin selkään?

sekin tilanne siinä deadboxilla oli mun mielestä täysin oikein tehty kun jätkä nojailee boxiin kentän puolella mutka kädessä ja nauhapaikallaan niin veikkaanpa vaan että kuka tahansa ois ampunu kolme korvaan niinkuin kyseiselle pelaajalle tehtiin!

ja toi kurkkuun ampuminen on ehkä vaan vähän vittun huonoo onnee mut hei deadboxissa turvat kiinni,mutkat maahan,nauhat pois,pysytään sen boxin taka-alueella(sisällä) ni ei käy tälläsiä hommia!

kiitoksia kaikille liiga jengeille erittäin mielenkiintosesta liiga kierroksesta siinä ei ois halunnu oikein pelata divaria ku meni noinkin mielenkiintoseks ja tapahtuma rikkaaks touhuks!

jotain kivaa!!


Unit crew 05

kukkuu

Poissa

#20 2003-06-08 10:23:34

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Sir_Y itse pelaaja jota ammuttiin jalkaan sanoi itse olleensa tyhmänä kentänpuolella ja hihanauha kädessä, sanoi viellä itse että ammuttiin yksi jalkaan oli loppuenlopuksi ihan jees.
tosta selkään ampumisesta mä en ole kuullukkaan nää tapaukset vaan yleensä tulevat joko siitä että olet syndin takana ja joku ampuu vanan sinne ja vahingossa osuvat.
mitä taas deadboxiin ampumisesta tulee asiaa selvitellään, ile se ei ainakaan ollut.

...
Jesse Johansson

Cyclone
[email:1ztuvpom]Fatty@team-cyclone.net[/email:1ztuvpom]

Se vain on KUUMAA olla minä!


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#21 2003-06-08 10:26:14

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Viellä sen verran että deadboxeille pitäisi tehdä jonkunnäköinen sääntö, esim milleniumin deadbox kulttuuri todellakin toimii eli verkotettu teltta ja mutka jätetään ulkopuolelle.

...
Jesse Johansson

Cyclone
[email:2srwlx5z]Fatty@team-cyclone.net[/email:2srwlx5z]

Se vain on KUUMAA olla minä!


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#22 2003-06-08 10:35:49

Jake_
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-26
Viestit: 241

Re: Onnea voittajalle!

Kyllä näihin taitaa säännöistä ihan kohdat löytyä, tuomarit varmaankin osasivat säännöt:

ekaa kundia ammutaan kun hän ilman mutkaa katsoo peliä puoliksi boxista ulkona

- Puoliksi ulkopuolella = EI SISÄLLÄ = Pelissä -> Eliminoituna peliin palaaminen -> Yksi joukkuetoveri eliminoidaan.

Tokaa kundia ammutaan satsi selkään kun hän kävelee kohti boxia mutka pään yläpuolella

- Eliminoidun pelaajan ampuminen -> Ampuja eliminoidaan.

Kolmatta kundia ammutaan kaks palloo kurkkuun kun hän huutaa ampujille että mitä v*ttua te pelleilette

- Kommunikointi eliminoituna. -> Yksi joukkuetoveri eliminoidaan.
- Eliminoidun pelaajan ampuminen -> Ampuja eliminoidaan.

hihanauha on vain ja ainoastaan helpottamassa tuomareiden työtä.

- Toistan edellisen postaukseni: Kaveri seisoo deadboxin VIERESSÄ, hihanauha kädessä, mutka ALHAALLA, katsellen \"muina miehinä\" peliä. Varmastikin pelaaja seisoi \"takarajan\" ulkopuolella (n. 30cm) mutta tätä rajaa EI OLLUT MERKITTY MITENKÄÄN.
- Takarajaa ei voinut nähdä.
- Pelaaja ei ollut boxin sisällä. Pelaajalla ei ollut mutka päänsä päällä. -> Pelaaja oli siis pelissä.

HOMMATAAN NE DEADBOX-teltat mallia Mille... Ne rokkaa...

Poissa

#23 2003-06-08 10:38:10

Sir_Y
Jäsen
Paikkakunnalta: HELLstinky, Finland
Rekisteröitynyt: 2003-01-09
Viestit: 194
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

hmm...mielenkiintoinen näkemys kun taas clone kundien ja dumien kanssa käytiin homma läpi...

shwoomie kirjoitti 08.06.2003 klo 13:18:00:

eikös se päätettu että jos ei oo mutka ylhäällä ni kolme korvaan saa antaa? vai meinaatko nyt sanoa että mitäs jos sillä ei oo hihanauhaa? vai oiskos ollu että jätkä kanto mutkaa alhaalla ja nosti kun sai satsin selkään?

ei se eliminoitiin vikana ukkona takasyndiltä pois, lähti kävelemään boxia kohti ilman hihanauhaa mutka ylhäällä jolloin tää yks lainapelaaja päästeli satsin selkään juuri ennenkuin kaveri ehti kävellä boxin taakse...

sekin tilanne siinä deadboxilla oli mun mielestä täysin oikein tehty kun jätkä nojailee boxiin kentän puolella mutka kädessä ja nauhapaikallaan niin veikkaanpa vaan että kuka tahansa ois ampunu kolme korvaan niinkuin kyseiselle pelaajalle tehtiin!

pelaaja jota ammuttiin jalkaan sanoi itse olleensa tyhmänä kentänpuolella ja hihanauha kädessä, sanoi viellä itse että ammuttiin yksi jalkaan

aivan, kentänulkopuolella. kundi seiso kentän ulkopuolella toinen jalka boxin ulkopuolella ja toinen jalka boxin sisäpuolella ilman mutkaa eikä puhunu sanaakaan ja sitten sitä ammuttiin yksi jalkaan. ja on aivan sama onko nauha vai ei...ne on vain tuomareita varten edelleen...

ja toi kurkkuun ampuminen on ehkä vaan vähän vittun huonoo onnee mut hei deadboxissa turvat kiinni,mutkat maahan,nauhat pois,pysytään sen boxin taka-alueella(sisällä) ni ei käy tälläsiä hommia!

joo kurkkuun ammuttu oli boxissa ilman nauhaa ja mutkakin oli poissa mut sit tää samainen lainapelaaja taas pääti "loistaa"...


ja siis noi tapahtumat tuommoisina käytiin molempien tiimien pelaajien ja dumien kanssa läpi.

_________________________________

Huba huba marsupilamit roksii 8)

Poissa

#24 2003-06-08 10:40:52

Mara
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Isänmaa
Rekisteröitynyt: 2001-11-15
Viestit: 44

Re: Onnea voittajalle!

Huoh.

Shwoomie kirjoitti :

\"eikös se päätettu että jos ei oo mutka ylhäällä ni kolme korvaan saa antaa?\"

Itse en ollut paikalla kun näin nerokkaita päätettiin, mutta järjen käytön pitäisi kaiketi olla sallittua. Luulisin.

Katsotaanpa kuinka suu pannaan, kun ammun sinua \'kolme korvaan\' kun masentuneena alkujuoksuputoamisesta kävelet kentän laidalla kohti dead boxia hihanauha vielä kädessä.
Tämä siis tuon neronleimauksen valossa hyväksyttävää, mutta että hyvän tavan mukaista/järkevää?

Kukaan ei pelaa tätä lajia kivuliaiden hittien toivossa, ja tuntuu vaan aivan käsittämättömän typerältä, että nykyinen kehitys tuntuu niiden määrää lisäävän kaiken aikaa. Tämä nyt ei aivan tähän threadiin kuulu, mutta ajatuksena kuitenkin : Vielä joitain vuosia takaperin oli korkein saavutettavissa oleva tulinopeus luokkaa 10/sek. Nyt se hipoo jo 25/sek. Kehityksen jatkuessa saattaa olla, että se vielä tuostakin nousee ajan saatossa. Onko tässä kohtaa mitään rajaa, vai onko kaikkien mielestä tämä kehitys lajille ja etenkin pelaajille itselleen hyväksi? Itse en ole sitä mieltä, en alkuunkaan, mutta se olenkin vain minä.

Muttajoo, tämä tällä erää, nähdäänpä taas seuraavalla kierroksella, ja ammutaan kaikkia 3 korvaan, niin oppivat olemaan motkottamatta, pikkusielut.

Mara

Poissa

#25 2003-06-08 10:40:58

Mara
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Isänmaa
Rekisteröitynyt: 2001-11-15
Viestit: 44

Re: Onnea voittajalle!

Edit: tulipa kahteen kertaan

Poissa

Keskustelualueen alatunniste