Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2003-06-08 10:46:44

shwoomie
Jäsen
Paikkakunnalta: papua-uusi guinea
Rekisteröitynyt: 2002-02-17
Viestit: 868
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

jos kävelen deadboxiin päin vaikka käsilläni ni pidän kyllä yleensä huoleen siitä että mulla on mutka ylhäällä eli mikä taas tekee sen että jos mua ammutaan ni siitä tulee sääntöjen mukaan toi mitä jake sano eli

Tokaa kundia ammutaan satsi selkään kun hän kävelee kohti boxia mutka pään yläpuolella 

- Eliminoidun pelaajan ampuminen -> Ampuja eliminoidaan.

eiks oo aika yksinkertasta!
ja tosiaan siellä tdumakoullussa todettiin että jos sulla ei oo mutka päänpäällä kun olet poistumassa kentältä kohti mitä tahansa (oletettavasti deadboxia) ni sit vaan kolme korvaan ja be happy!


jotain kivaa!!


Unit crew 05

kukkuu

Poissa

#27 2003-06-08 11:06:26

JoiQu
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 99
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Ihan vaan sen verta juttua, että kyllä niitä d-boxeja pidettiin silmällä. Itse ainakin kattelin että pelaajat pysyvät niiden sisäpuolella. 2 pelaajaa sain sinne jopa päivän mittaa ohjata takaisin (mutkat kyllä jättivät onneksi boksiin) kun lähtivät parin metrin päähän boksista katsomaan peliä. Pakkohan niitäkin laatikoita on pitää silmällä kun joukkueet pelaa niin tunteet pinnassa.

JoiQu/Raaka Kone


JoiQu/Raaka Kone

Poissa

#28 2003-06-08 11:25:50

Zorr0
Jäsen
Paikkakunnalta: Hiki,
Rekisteröitynyt: 2002-01-23
Viestit: 143

Re: Onnea voittajalle!

Tämä mutkine kanto / eliminoitu pelaaja taisi olla yksi
minun valitusaihe kun kysyttiin mitä säännöissä oli vikaa,
ja vastaus kuului silloin jotain tyyliin:
\"Se on parempi oppia kävelemään ase pystyssä boxiin\"
ja mites taas kävikään ?

Ja aseen heittäminen mille säännöissä
-200 pistettä ... eli oikeesti semmoinen rangaistus joka
tiputtaa tiimin eikä vain vähän kirpaise!

noh mitäs taas opimmekaan ...
ja Y miksi niitä säänöjä ei voi muuttaa keken kauden,
miksi pitää odottaa ensi vuoteen ?

ja mites se deadboxi oli sielä milleniumissa ?
olisihan se hyvä että olisi edes verkko tai pressu tai joku minkä takana seistä niin ei tulisi viattomia katsoja
\"ruumiita\"....

Mut se on vaa kuumaa kun suomessa on omat säännöt smile

ps. en ollut paikanpäällä joten kaikki on vain BS:iä joten
älkää ottako tosissaan ..

Poissa

#29 2003-06-08 11:26:44

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Joo, onnea voittajille, kiitos järjestäjille ja dumille.

Sit vähän kommenttia tosta ekasta rundista.
Mun mielestä tää kolme korvaan jne. kommenttien puolustaminen alkaa saamaan aikaan täysin kieroutunutta asennetta. Terveen järjen käyttö ja vastustajan kunnioittaminen pitäisi olla kaikkein tärkein asia jokaisella pelaajalla. Tällä hetkellä homma vaan odottaa sitä ensimmäistä ylilöntiä (vakavaa loukkaantumista).

Peli on kovaa ja välillä kuohuu. Jos jollain ei polla silloin kestä ja alkaa hölmöilemään, niin jonkinsortin bannaus vois auttaa asiaa. Kaikenlainen suunsoitto tuomareille pelin aikana pitäisi saada pois. Samaten pelin jälkeiset torikokoukset pitäisi karsia (vain kapteeneilla olisi oikeus purnata päädumalle). Tollasesta huutofarssista (lauantai) menee välittömästi lajin maine, jos jostain ihmeen syystä paikalle sattuisi yleisöä.

Deadboxit isommiksi ja paremmin pelaajia suojaaviksi (ei ohutta pressua--> läpi tulee). Toi boxi/selkäänampumishärdelli taidettiin kyl jo käsitellä paikan päällä. Ainoo vaan, että olisi ollut ihan mielenkiintoista kuulla homman suorittaneen pelaajan perustelut.

Kairis/Quality

ps. pelattiin ihan päin v***a, mut kuitenkin edes yritin kattoo asiaa objektiivisesti.

Poissa

#30 2003-06-08 11:29:27

JuGu
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 26

Re: Onnea voittajalle!

Mun omasta mielestä:

1. DBoxissa mutkat eri paikkaan kun pelaajat

2. Dbox sen verran isoks että se joukkue mahtuu sinne kokonaan ja se on telttamallia jolloin sillä on selvät seinät.

3. KAIKKI rajat (myös takaraja) on merkittävä selvästi.

4. Suomen paintballin tulevaisuus ei näytä kovin valosalta kun osalla pelaajilta puuttuu selvästi järki koko touhusta.

5. Taidan tulevaisuudessa mennä pelaamaan divariin kun siellä sentään lajista osataan nauttia ilman että joku vajaa älynen taliaivo on aina vastahankaan joka asiassa.

JuGu/Raaka Kone

Poissa

#31 2003-06-08 11:43:35

Ronen
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 96

Re: Onnea voittajalle!

Itse tuomarina yritin katsoa että porukka pysyisi sen pikku lavan(Dbox) takan. Mutta yksikään tiimi ei siellä täysin piilossa ollut. Siihen muutamia kertoja puutuin/tuttiin(=aivan liian vähän). Pitäisi olla siihenkin yksi tuomari lisää seisomaan dboxin viereen ja kehoittamaan porukkaa tiiviimmin sinne taakse. Se jos sitten saa kuulaa kun seisoskelee sen boxin ulkopuolella niin itteään saa syyttää.(en siis tarkoita nyt pelkästään tätä qualityn juttua). Kuulaahan lentää sinne myös vahingossa. Mutta suomessa on turhan pienet \"lavat\" joiden takana kökkiä. Muutamissa ulkomaisissa kierroksissa käyneenä toivoisin suomeen samanlaiset \"häkit\". Helpottaa myös tuomarien toimia paljon.

Oletteko ikinä ajatelleet että jos vastustajan kaverit seisovat kentän laidan dbox alueella (lavan vieressä tai aina kun ei ole edes lavaa) niin siitä on helppo laskea tippuneet;)

Poissa

#32 2003-06-08 11:48:45

locco
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-11-24
Viestit: 494
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Joo onnea voittajelle ja tietenkin kaikille osallistujille. Hyvä suoritus Quality SKylle 5stä sijasta ensimmäisellä kaudellaan. Kova panostus tuottaa tulosta.

Selvitys eilisestä Clone vs. Qualit Sky tilanteesta.

Itse olin teidän toiseksi taaimmaisella syndillä (jossain 60-70 rajalla) ja poppasin Qualityn viimeistä pelaajaa kylkeen. Kun poppasin uudesttan pelaaja oli kävelemässä dead boksiin mutta ammuin 3 laukasta kuitenkin kun olin poppaamaassa ja en ehtinyt reagoida pelaajan joka oli jo kävelemässä dead boksiin. En muista oliki merkkain ilmassa vai ei.

Seuraavaksi näen dead boksin vieressä pelaajan jolla on hiha nauha joka näytti siltä että se tekee DMW (Dead Mans Walkin). Luulen että joku meidän pelaajista oli ampunut sitä, varmaan se laina pelaaja josta puhut (olen ollut pelaajana clonessa SM-liiga kokoonpanossa vasta vähän aikaa etten ole varma kuka se on), mikä aiheutti huutoa ja sekaannusta kummankin joukkueen pelaajien kesken. Itse en ampunut DMW epäiltyä pelaajaa tai dead boksiin missään vaiheessa. Samalla qualityn dead boksissa olevat pelaajat joista ainakin 3 oli merkkaimet käsissään alkoivat tulla ulos dead box alueesta ja huudella tuomareille ("ettekste vittu osaa sääntöja", "lukekaa ne vitun säännöt"). En itse oikein ollut selvillä silloin tarkalleen mikä oli aiheuttanut qualityn pelaajien huudon joten jäin syndin viereen tähtäilemään qualityn pelaajia siltä varalta että jos merkkainta kantajat pelaajat tekisivät jotain.

Viimeiset kuulat ammuin kun poppasin toista kertaa Qualityn viimeistä pelaajaa kylkeen minkä jälkeen jäin vain tähtäilemään.

FAKTA yllä olevan perusteella:

Sääntö rikkomukset Qualityn pelaajilta:
-Qualityn pelaajat eivät olleet dead boksissa eliminoinnin jälkeen.
-He huutelivat dead boksista.
-Käyttäytyivät epäurhilijamaisesti.
-Heillä oli muutamalla merkkaimet kädessä eliminoinnin jälkeen.
-He tulivat dead boksista ulos huutamaan tuomareille peli aikana.(tää varmaan menisi säännöissä yllä olevien rikkomuisten joukkoon).

Clonen pelaajilta:
-Clenen pelaajat eivät rikkoneet sääntöjä, olivat ehkä harkitsemattomia mutta sääntöjä ei rikottu. (pätevät tuomarit olivat paikalla valvomassa/todistamassa asian)

Oletettavasti Clonen pelaaja teki harkitsemattoman teon joka eiheutti kipu ja tuskaa Qualityn pelaajalle, hän ei rikkonut sääntöjä. Kivun välttäminen pitäisi olla kaikkien painttajien ensimmäinen prioriteetti että pelaaminene olisi hauskaa kaikille. Valitan että SM liigan viimeisessä pelissä taphtui mitä taphtui.(en ole kuitenkaan ihan selvillä mitä tapahtui kun tapahtumista kulkee niin monta eri versiota tiedän vain oman näkemäni)

Toisten pelaajien harkitsemattomuus ei kuitenkaan anna mitään teko syytä Qualityn joukkueelle rikkoa sääntöjä kentällä.

On hyvä että tämä asia tuodaan esille. Mutta ihmettelen miten Kilpailulautakunna Pj. ei ole ollenkaan kiinostunut todellisiin tapahtuneisiin sääntö rikkomuksiin kyseisessä pelissä millään lailla. Vaan keskittää kirjoitelmansa CLonen pelaajien ehkä epä hyväksyttäävään tapaan pelata. Mahtaakohan tähän syynä olla omat intressit?

Palaten Millenium vs. SM liiga sääntö keskusteluun. Jos olisi millenium säännöt niin asiat olisivat pljon suoraviivaisemmat eikä tulkinta olisi niin mutkikasta (subjektiivistä).

Locco


Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366

Poissa

#33 2003-06-08 12:12:23

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

Deadbox pitää nimenomaan olla erillinen alotuskolmiosta koska se on väärin että kolmiosta ei saisi katsoa omaa peliä vaan pysyä pelkästään sen takana joka johtaa taas siihen kun siellä on korkee pressu niin ihmiset tulevat kurkkimaan sieltä. Kuten jo ylempänä sanoin millenium deadboxit sääntöihin!

...
Jesse Johansson

Cyclone
[email:3gzesbul]Fatty@team-cyclone.net[/email:3gzesbul]

Se vain on KUUMAA olla minä!


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#34 2003-06-08 12:25:35

siittari
Jäsen
Paikkakunnalta: pääkaupunki, helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 265
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

mikä tässä nyt on epäselvää?? jos joku on niin unto ettei tajua mitä pitää tehdä kun on saanut osuman ni siitä ei voi kun syyttää itseänsä. jos joku ei paria ekstra osumaa kestä ni kannatta vaihtaa lajia. jos jollakin on mutka kädessä ja hihanauha toisessa on hän tällöin pelissä. tuomarit hoitivat homman huonosti. jokaiselta pelaajalta se hihanauha pois. mikä muuten estäisi pelaajaa kävelemästä pois pelistä pyyhkiä osumat ja osallistua jälleen peliin?? varsinkin jos dumat ei osaa hommiaan. ja turha avautua että jengi whinettää kun tuomarit ovat täysin ulapalla pelistä. me kuitenkin maksetaan tästä ja rahalle pitäisi saada jotain vastinetta. minun mielestäni pahin asenne ongelma on eräillä qualityn pelaajilla. jokaisen pelin jälkeen teitä on ammuttu liikaa kokoajan huudellaan vaikka kentän ulkopuolelta tuomareille ja pelaajille kuinka ne ei hoida hommaansa ja huijaa ja vittu kun me ei pärjätä kun noi muut vaan huijaa ja me ollaan niin vitun kilttejä ja me luullaan osaavamme säännöt paljon paremmin kuin muut. lopettakaa toi saatanan itkeminen isot miehet ja opetelkaa pelaamaan. tämä siis ei kaikkille laadun pelaajille vaan ainoastaan suurimmalle osalle.

-marko/cyclone-


-marko/cyclone-

Poissa

#35 2003-06-08 13:06:07

Sir_Y
Jäsen
Paikkakunnalta: HELLstinky, Finland
Rekisteröitynyt: 2003-01-09
Viestit: 194
Kotisivu

Re: Onnea voittajalle!

locco kirjoitti 08.06.2003 klo 14:48:45:

Minun selvitys tilanteesta.

Itse olin teidän toiseksi taaimmaisella syndillä (jossain 60-70 rajalla) ja poppasin Qualityn viimeistä pelaajaa kylkeen. Kun poppasin uudesttan pelaaja oli kävelemässä dead boksiin mutta ammuin 3 laukasta kuitenkin kun olin poppaamaassa ja en ehtinyt reagoida pelaajan joka oli jo kävelemässä dead boksiin. En muista oliki merkkain ilmassa vai ei.

Seuraavaksi näen dead boksin vieressä pelaajan jolla on hiha nauha joka näytti siltä että se tekee DMW (Dead Mans Walkin). Luulen että joku meidän pelaajista oli ampunut sitä, varmaan se laina pelaaja josta puhut (olen ollut pelaajana clonessa SM-liiga kokoonpanossa vasta vähän aikaa etten ole varma kuka se on), mikä aiheutti huutoa ja sekaannusta kummankin joukkueen pelaajien kesken. Itse en ampunut DMW epäiltyä pelaajaa tai dead boksiin missään vaiheessa. Samalla qualityn dead boksissa olevat pelaajat joista ainakin 3 oli merkkaimet käsissään alkoivat tulla ulos dead box alueesta ja huudella tuomareille (\"ettekste vittu osaa sääntöja\", \"lukekaa ne vitun säännöt\"). En itse oikein ollut selvillä silloin tarkalleen mikä oli aiheuttanut qualityn pelaajien huudon joten jäin syndin viereen tähtäilemään qualityn pelaajia siltä varalta että jos merkkainta kantajat pelaajat tekisivät jotain.

Viimeiset kuulat ammuin kun poppasin toista kertaa Qualityn viimeistä pelaajaa kylkeen minkä jälkeen jäin vain tähtäilemään.

FAKTA yllä olevan perusteella:

Sääntö rikkomukset Qualityn pelaajilta:
-Qualityn pelaajat eivät olleet dead boksissa eliminoinnin jälkeen.
-He huutelivat dead boksista.
-Käyttäytyivät epäurhilijamaisesti.
-Heillä oli muutamalla merkkaimet kädessä eliminoinnin jälkeen.
-He tulivat dead boksista ulos huutamaan tuomareille peli aikana.(tää varmaan menisi säännöissä yllä olevien rikkomuisten joukkoon).

Clonen pelaajilta:
-Clenen pelaajat eivät rikkoneet sääntöjä, olivat ehkä harkitsemattomia mutta sääntöjä ei rikottu. (pätevät tuomarit olivat paikalla valvomassa/todistamassa asian)

Oletettavasti Clonen pelaaja teki harkitsemattoman teon joka eiheutti kipu ja tuskaa Qualityn pelaajalle, hän ei rikkonut sääntöjä. Kivun välttäminen pitäisi olla kaikkien painttajien ensimmäinen prioriteetti että pelaaminene olisi hauskaa kaikille. Valitan että SM liigan viimeisessä pelissä taphtui mitä taphtui.(en ole kuitenkaan ihan selvillä mitä tapahtui kun tapahtumista kulkee niin monta eri versiota tiedän vain oman näkemäni)

Toisten pelaajien harkitsemattomuus ei kuitenkaan anna mitään teko syytä Qualityn joukkueelle rikkoa sääntöjä kentällä.

Hmm...no johan oli erilainen näkemys ja faktat...omituisinta tuossa on se että sun näkemykset eroaa tiimi kavereittesi puheista ja tuomarien puheista. Mä oon dumien ja teiän pelaajien kanssa puhunu pelin jälkeen ja asiat ja tapahtumat on selvitetty.

mut jokanen näkee ja tajuu asiat miten haluu...

Yrjälä objektiivisesti katsottuna, kun olette SM liiga sääntö vastaava. Vaikuttaa siltä ylläolevien faktojen perusteella, että yritäätte käyttää sääntöjä hyväksenne omia intressejä/etuja varten ei liigan. Ottaen huomioon teidän edustavanne yhtä kyseisistä joukkueista jolla on paljon sääntö rikkomuksia kyseisessä pelissä.[tämä on sitten oma milipiteeni toivon että asia ei ole näin]

Locco

No johan oli syytös aseman väärinkäytöstä, ja kun kerran tota mieltä olet, niin olet varmasti myös jo liittohallitukselle asiasta ilmoituksen, valituksen ja tutkintapyynnön tehnyt?

Pari faktaa sulle kun kerran et oikein noita liittohallitus/lautakunta/sarjatasovastaava juttuja tajuu:

-Ei ole olemassa SM-Liiga sääntö vastaavaa

-Kilpailulautakunta tekee säännöt jotka annetaan liittohallitukselle hyväksyttäväksi. Liittohallitus joko hyväksyy säännöt tai antaa ne takaisin muutettaviksi.

-Kilpailulautakunnassa on 11 jäsentä (tämä taho muunmuassa tekee sääntöehdotukset)

-Liittohallituksessa on 7 jäsentä (tämä taho muunmuassa päättää ja hyväksyy lopulliset säännöt)

-Pelaajat ovat valinneet liittohallituksen.

-Liittohallitus on valinnut sekä kilpailulautakunnan että sarjatasovastaavat.

-Sarjataso vastaavia on yksi per taso (nämä tekevät peliohjelmat, tarkistavat lisenssien voimassaoloja, tarkistavat pelipöytäkirjat jne ja nämä kaikki vielä hallituksen hyväksynnän kautta)

-itse olen sm-liigan vastaava ja kilpailulautakunnan pj, näissä rooleissa en millään tavoin voi itse muokata sääntöjä millään tavoin minkään joukkueen hyväksi.

-Pelipäivänä olen tuomareihin nähdä pelkkä pelaaja kuten esimerkiksi sinä, hallituksen pj kossu jnejne.

-Päätuomari/tuomarit tekee kentällä päätökset ja tuomiot lukuunottamatta tilannetta jossa joukkue tekee protestin. Protesti tilanteessa kilpailulautakunta kokoontuu tekemään päätöksen asiasta yhdessä päätuomarin kanssa.


Petri Yrjälä
Kilpailulautakunta pj
Sm-Liiga vastaava

_________________________________

Huba huba marsupilamit roksii 8)

Poissa

#36 2003-06-08 13:52:52

xenic
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 141

Re: Onnea voittajalle!

Oma näkemykseni tästä \\\\\\\"deadboxiin ampumisesta\\\\\\\" oli se , että ammuin pelaajaa, joka a) seisoi deadboxin etupuolella, b) oli hihanauha kädessä, c) oli mutka kädessa, d) ei ollut mutkakäsi ylhäällä , yhden laukauksen jalkaan.

Tämä asia tuli myös asianosaisen pelaajan kanssa pelinjälkeen tarkistettua ja hänellä ei ollut mitään valittamisen aihetta, päin vastoin oli sitä mieltä että tein ihan oikein.

Sitä, kuka sinne deadboxiin enemmän ampui, en itse tiedä, huhuja kuulin suuntaa jos toiseenkin mutta asianomainen itse kertokoot.

Omalta osaltani jätän tämän tähän, ihan turha puida boardilla kun asianomaisten kanssa paikanpäällä jo käytiin tilanne läpi.

--Ilkka / Cy Clone

Poissa

#37 2003-06-08 14:26:15

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Onnea voittajalle!

MÄ OON TÄYSIN LUILLA!!!


laatu.

I feel like shit. Deja Vu!

[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#38 2003-06-08 15:26:18

JuGu
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 26

Re: Onnea voittajalle!

Siittari, liigassa ne hihanauhat ei oo mikään eliminoinnin merkki eikä niitä tarvitse välttämättä ottaa pelaajalta pelin aikana, esim jos pelaaja lähtee itse kentältä tai kun on kentällä kiire tilanne ei tuomari välttämättä ehi ottaa sitä nauhaa pois kun kaveri juoksee eliminoituna omatoimisesti sinne deadboxin suuntaan.

Se sitten missä ne pelaajat oli en mee spekuloimaan kun kentässä ei ollu ollenkaan takarajaa

JuGu/Raaka Kone

Poissa

#39 2003-06-08 15:37:35

Stefu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: Onnea voittajalle!

No milläs ne muut pelaajat erottaa pelissä mukana olevat ja elimoidut kuin hihanausta? Kuinka vaikeaa tuo hihanauhan pois ottaminen itse on? Teen sen itse aina jos tuomaria ei satu olemaan lähellä. Samoin sieltä kentältä kannattaa lähteä heti eikä jäädä keräilemään bulkkeja tai istumaan syndin taakse odottamaan että dumari tulee hakemaan hihanauhan, yksi syy tuossakin extrapallotteluun.

Peintissä tilanteet ovat varsinkin pelin lopussa nopeita ja sekavia, joten se hihanauha vaikka omatoimisesti irti ja kipinkapin boksiin ja johan säästyy 95% ylimääräisistä mansikoista.

Ja tää boordipelaaminen paisuttaa asioita aina kuudenteen kertoimeen...oottakaa vaikka skabojen jälkeiseen maanantaihin ennenkuin alatte kirjoitella, niin ehkä tulee vähän enemmän ajatustakin mukaan *hymiö*

Stefu


*** HAS BEEN ALL STARS ***
ISO-K
Metsävideoita vuosien varrelta

Poissa

#40 2003-06-08 16:16:03

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Onnea voittajalle!

kai se pointti on se, että pelaajilla ei oo eikä saa olla rangaistusvaltaa kentällä, ainoastaan tuomareilla. Muissa lajeissa saa oman käden oikeudesta pelikieltoa.

Kierrokselta poissaolleena tää deadboxiin ampuminen alkaa kuulostaa ruotsalaisten kalabaliikeilta, kun kaikki osaa pelata ja tuomita mielestään paremmin kuin kentällä olevat dumarit. Tää on mun mielestä asenne, josta pitää päästä eroon. Se että Ile ampuu jotakuta jalkaan joka on kentän puolella nauhan kanssa mutka alhaalla on pelaajan oma häpeä, mutta se, että joka jakaa Deadboxissa olleita pelaajia on ihan pelkkää paskaa, joka ei multa ainakaan saa mitään oikeutusta millään tekosyyllä.

Menkää tosiaan lyömään jos vihaatte vastustajaa niin paljon että haluatte aiheuttaa kipua.

- Muuli

Poissa

#41 2003-06-08 17:05:21

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Onnea voittajalle!

MUN MIELESTÄ NOKKAPOKAN OLIS PITÄNY SAADA TOI FAIR-PLAY PALKINTO.

NATO/DT-NOKKAPOKKA


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#42 2003-06-09 22:00:52

Illukka
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-14
Viestit: 155

Re: Onnea voittajalle!

Faktahan on se, että niin kauan kuin dumaaminen on joukkueiden harteilla eli lähes pakollinen paha, ei se tule ikinä kehittymään. 90 % dumista seisoo siellä tatti otsassa ja homma ei nappaa tippaakaan. ja kun siihen vielä lisätään pelaajien jatkuva narina ja vitun haistattelu, homma valuu reisille ja pahasti.
Liigamaksut korkeammiksi ja dumille palkkaa. pannaan pystyyn jonkun näköinen dumakerho jonne salettiin saadaan pelaajia jotka ei syystä tai toisesta pysty/saa/jaksa pelata kyseistä kautta jolloin ovat erittäin potettiaalisia dumareita kierroksille. kunnon korvaus per ukko ja kulut niin saadaan motivoitunutta porukkaa tuomaroimaan. ja koulutus ja taitotaso ylös. en nyt väitä että dumakoulutus oli huono mutta kun sinne oli taas pakko kerätä porukat niin ei siellä jaksa kukaan kuunnella.

omasta mielestä kierroksen dumaus oli mitä oli mutta sellasena se tulee pysymäänkin. mulla ainakin oli silmät kiinni.


Chief / Plague

Nerokasta!


Nerokasta!

Poissa

#43 2003-06-10 05:30:22

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Onnea voittajalle!

Beesissä

Poissa

#44 2003-06-10 12:58:25

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Onnea voittajalle!

Noista tulee vain ja ainoastaan eturistiriitoja. Nykyinen malli on toimivampi.

I feel like shit. Deja Vu!

[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

Keskustelualueen alatunniste