Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Poissa
Paras kuitenkin luottaa Urhon aina niin luotettavaan huhuihin perustuvaan tiedotukseen suoraan paikanpäältä. :-)
Boardille tulee satelemaan tietoa aina kun saan kommarilla yhteyden aikaiseksi.
Poissa
Näkikö kukaan viime liiga/divari kierroksella venäjältä tulleitten auton tavaratilaan? Siellä oli kannettavatietokone ja siihen kytkettynä printteri sekä kommunikaattori. He tilasivat suoraan venäjältä satelliitti kuvat kentistä!!! Sitten tulostivat paperille ja rupesivat suunnittelemaan pelipaikkoja. Urhon joukot on nyt tehneet saman ja ranskassa saamme suoraan hotellille jo torstaina kentän satelliitti kuvat. Helpottaa pirusti ettei tarvii noita piirrellä kun kenttiä on useita. Maksaa aika kivasti mutta suhteilla..... seuraavalla liiga/divari kiekalla noita on yleisesti myynnissä hintaan 27€/kpl(kaksikenttää/A4). Halukkaille tuntia ennen pelin alkua. Yhteyden ottot sellaselle folio lippalakkiselle jätkälle jonka paidassa lukee \"I want to believe\"
T. Lone Gunmen
ja nukkuu on aikainen herätys;)
Poissa
Noniin, joku on vihdoin tehnyt sen jota olen jo pitkään pohtinut mutta aina todennut turhan kalliiksi. Tietysti jos niistä myy kopioita niin saa omia kulujaan leikattua mutta muistakaa nyt varmistaa että ostatte oikeudet myös niiden kuvien eteenpäin myymiseen (tosin te nyt yleisesti olette ihan fiksuja joten asia lienee varmistettu jo, kunhan muistutan) jos moista pohditte, muuten voi satelliittifirma suuttua.
Poissa
Eero.. mulla on sellainen fiilis että sua just viilattiin linssiin
t: Lone Gunman #1
- Muuli
Poissa
Sääli, idea nimittäin on muutamia \"pikkuongelmia\" (hinta, pilvet [tosin nää ei ole mitenkään ylipääsemätön], ajoitus [eli onko sopivaan aikaan satelliitti päällä]) lukuunottamatta mitä loistavin, on mulla muitakin ideoita hyvien kenttäkuvien saamiseksi mutta kaikkien toteutuksess on omat ongelmansa.
Poissa
Sivut: 1