Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Poissa
Onnittelut kärkitiimeille!
Gunnersien neljäneksi putoaminen johtui vaan mun puuttumisesta. Mokoma paskahalvaus...
Eikös tuo Iso-K sanota lontooksi jotenkin \"Big gay\"?
"Joo. Katso, minä olen Zaphod Beeblebrox, minun isäni oli Zaphod Beeblebrox toinen, isoisä oli Zaphod Beeblebrox kolmas..."
"Täh?"
"Sattui pieni sekaannus ehkäisyvälineautomaatin ja aikakoneeen kanssa. Nyt keskittykää."
"Joo. Katso, minä olen Zaphod Beeblebrox, minun isäni oli Zaphod Beeblebrox toinen, isoisä oli Zaphod Beeblebrox kolmas..."
"Täh?"
"Sattui pieni sekaannus ehkäisyvälineautomaatin ja aikakoneeen kanssa. Nyt keskittykää."
Poissa
ja TOM OF FINLAND on hauska olla GAY
The most beautiful thing on wheels?
The most beautiful thing on wheels? (FIREBIRD TRANS-AM 1975)
Poissa
Jåå jåå..
URHO
Poissa
Sammy, koska Roskildestä saatu \"superkrapula\" on muuttunut paskahalvaukseksi??
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Enhän mä juonut kuin pari kaljaa koko reissulla, ei niistä voi mitään krapulaa tulla. Tai maksimissaan kolme...
"Täh?"
"Täh?"
Poissa
Mut ethän sä käytä enää..
URHO
Poissa
Sivut: 1