Et ole kirjautuneena.
Hei Pikku-G!
ISO-G voi maksaa sun saunan mutta sen jälkeen saat kunnon voitelut ja ihanan kyydin siellä
P.S. Samalla saat selville miksi sinä olet Pikku-G ja minä olen ISO-G
Guzi
URHO
Guzi
Poissa
Tuota, ei kukaan pelaa tuol hiilaril? Ongelmat ei näytä loppuvan, ku hiilariikaa meinaa saada mistää. Pitää vielä soitella
Tero/Flat
Poissa
Minä ja kenny (ainakin) ollaan tulossa ihan katselemaan, jos vielä itse päivänä on pelaajapulaa niin kaiketi toinen meistä voi \"uhrautua\" ja lähteä täydentämään (lienee syytä mailata edellisiltana molemmille niin voidaan saapua sen verran aikaisemmin että ehtii vaihtaa kamat).
Otan jokatapauksessa setin mukaan siltä varalta että joku tarttee varamutkaa, siitä saattaisi irrota preset ilmat lainaksi niin ei tartte ceeoon kanssa säheltää.
Poissa
Jos yks peli maksaa nykyään turnauksessa n.20e per tiimi, niin luulis saunan kuuluvan hintaan!
Jos yks peli kerran maksaa 20e/ tiimi, niin luusis jengillä olevan varaa maksaa saunasta vaikka 5 euroo/tiimi.
Sitäpaitsi luulis nykyään jengin tietävän, että kenenkään faija ei oo siellä ilmaseks pystyttämässä kenttää, Ja tammisaaren Kaupungin Vaksit ei oo siellä valvomassa Valtion palkalla.
8 jannua, 16 timmaa töitä ( sivoukset alkuun ja loppuun + dumaukset, 10e tunti = 1280 Euroa. 14 tiimiä = 2100 Euroa.
Jää siis 820 Euroa Pyttyihin, hallin vuokraan, Kompressoreihin, vakuutuksiin, kioskitarjoomisiin, työväen ruokkimiseen yms. Ei oo businesta ei.
- Muuli
Poissa
No kyllähän se vähän kasvattaa luonnetta kun 10sek kentällä maksaa 20e/jengiltä. toisaalta siinä ei sitte ehi paljoo ampuu pallookaa... mutta toi palkinto juttu ihmetyttää vähän laajalla kyselyllään (ettei kukaan halua palkintoja). Ymmärrän tietenkin ,että jos vaihtoehtona on halvempi turnausmaksu... niin vaan ei tainut olla....
pavel\\\"dimitri\\\"kahva
Poissa
Kaikki ketä ei ymmärrä halliturnausten hintaa niin avatkaa painttihalli ja katsokaa paljon jää käteen halvan turnauksen jälkeen.
Ja lukekaa se Muulin postaus!
Guzi
URHO
Guzi
Poissa
\"Koska kyselyjen mukaan palkinnot ei kiinnosta ihmisiä niin pokaalit jaetaan mutta muut palkinnot ei. Fair play palkinto tullaan kuitenkin jakamaan vastusteluista huolimatta! Mikäli tämä järjestely ei jollekin sovi niin ottakoon yhteyttä!\"
Tossa mun mielestä ei lue missään että kukaan ei halua palkintoja! Varmasti löytyy muutama sellainenkin! Kuitenkin suurin osa keltä olen kysellyt on sanonut että ei kiinnosta! Ja tohon oli mahdollisuus vaikuttaa ottamalla yhteyttä! Ja toi Fair play palkinto tuli niitten tilalle!
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
http://www.playballnet.com
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
joo ei tässä nyt mitään herneitä nenään oo vedetty...
DiMitRi )))))))
Poissa
Joop. Pelaaja ja hiilarin tilalle ilmapullo löytyny. Kiitosta vaan kaikille avun tarjoajille.
Tero / Flat
Poissa
Lähtekäähän tarpeeks ajoissa ajamaan! Tosi huono keli ainakin Tammisaaressa! Lunta tulee taivaan täydeltä ja näkyvyys ihan nollassa!
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
Henry "Höyry" Kantola
Poissa
Kiitoksia huolenpidosta.
-Homous lähtee hakkaamalla!-
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
Kiitos kaikille, oli kiva pelata !!
1. Urho III
2. Urho IV
3. Tiikerihait
4. Urho I
5. Urho II
Poissa
Hyvät järjestelyt, loistava tuomarointi, parasta hallipainttia kaudella 2004!
Kiitokset vastustajille peleistä!
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Hienoo oli vaik ei jatkoon päässytkään, mut virheistä oppii
- Tero / Flat
Poissa
Kiitokset kaikille kisaa järjestämässä olleille sekä joukkueille jotka lähtivät mukaan hyvistä peleistä ja reilusta hengestä koko kisan ajan.
Ossi / Tiger Aqua (Ympyrä on sulkeutunut?)
Edit: Ei saunomaan ehditty jäädä kun kuski meinas nukkua rattiin muutenkin, mutta kyllä tampereellakin löylyy löytyy
Poissa
BORG
Poissa
Joo omasta puolesta kiitos kanssa kaikille pelaajille ja ennenkaikkea järjestäjille, näin sen homaan pitää toimiakin.
PS. Juicen bändille erityiskiitos mansikasta persposkessa
Jussi / El Fiera
(._. ) ( ._.)
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Kiitos tuomarien puolesta joukkueille.
Rentoja pelejä ja joukkueet pelasivat puhdasta kilttiä peinttiä.
KIITOSII!!!
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....IiPPO / ZAPMAFIA
KOTKAT KUUNTELEE kirjoitti 02.11.2001 klo 12:46:27:
KRISTINUSKO ON PETTÄNYT TAAS TEIDÄT; KÄÄNTYKÄÄ SIIS SAATANAN PUOLEEN
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Tässä ois lopulliset pisteet!
Lohko A
Urho I 497p
Tiikerihait 413p
Urho II 408p
Skistyler 396p
LVP 229p
Nousuklubi 117p
Nääsville P. 10p
Lohko B
Urho III 501p
Urho IV 478p
Iso K 403p
Dressman 222p
Flat 214p
Turha 209p
UC 45p
Fiinalit:
I Urho III 97 197 297
II Urho IV 5 105 205
III Tiikerihait 97 97 97
IV Urho I 5 5 5
Flat vei Fair play palkinnon! (jos joku flatistä näkee tän niin vois ottaa yhteyttä jotta saadaan palkinto jaettua!
Kiitokset vielä kaikille osallistujille! Toivottavasti viihdyitte ja tulette myös uudestaan!
Kiitokset myös tuomareille! Ja iso kiitos kans kaikkille muille jotka auttoivat järjestelyissä! Toivottavasti olen kiittänyt näitä jokaista henkilökohtaisesti!
PS! Jos joku viitsis mahdollisimman nopeesti lähettää muutaman kuvan (ku en itse kerennyt missään vaihees ottamaan) niin saatais laitettua juttua paikalliseen lehteen!
Pistäkää mielellään kuvat osoitteeseen [email:auo9o1ut]kantola@pp.kpnet.fi[/email:auo9o1ut]
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
Henry "Höyry" Kantola
Poissa