Et ole kirjautuneena.
Aluksi kiitos vastustajille ja onnittelut paremmille, kivaa oli ottaa mittaa taas pitkästä aikaa.
X...vau! Henkilökohtaisesti olikin jäänyt aikaisemmin kokematta kentän puolelta.
Kyllä täytyy sanoa että R.Italia on kehitellyt mukavan tavan pelata painttia.
Tässä 16 peliä (eli 4 erää, 2 matsia) takana ja olo sen mukainen. Kyllä pistää miettimään kannattaako enää koskaan lähteä vaikkapa jonnekin hurrilandiaan pelaamaan 6-8 kpl 5-man peliä...
Loistava formaatti, ja nyt en enää yhtään ihmettele Teron, Loccon, Egin ja muiden intoa tätä Suomeen tuoda. Kiitos teille siitä.
Tuomariryhmä toimi tänään arvosanalla hyvä, kiitos teille. Toivottavasti suurin osa pysyy mukana koko kauden.
Valitettavasti FXL organisaatio ei ollut varautunut mitenkään huoltamaan tätä tuiki tärkeää joukkoa. Ehkäpä jo ensi kierrokselle tuomareille saadaan tuomaripaitoja, juomaa tai vaikka edes lihapiirakka. Niillä kundeilla on kova jobi ja olisi syytä heistä myös pitää huolta.
Risuja antaisin myös pikkuisen tämän päivän organisoinnista, homma jäi valitettavasti vähän puolitiehen. Tarkoitan tällä kentän ulkopuolisia systeemeitä (kenttä oli hyvä kuten Tommi jo kehuikin), eli vaikka kyse oli \"Testistä\" olisi odottanut enemmän panostusta joukkueiden taukoalueisiin ja pistetaulun sijoitteluun. Tällä kuitenkin yksi joukkue ilmeisesti kuittasi oman järjestelyvuoronsa...eipä ole rima kovin korkealla.
Jokainen osallistuja varmasti oppi tänään paljon, on kyseessä vaan niin mullistava formaatti että menee vähän sulatellessa. FXL organisaatiokin taatusti näki mitä voi tehdä jatkossa paremmin, eli jäämme odottelemaan loistavaa kauden jatkoa.
Kiitos.
p.s. Xdivarissa kaikki muutkin pääsevät nauttimaan formaatista!!
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Juice--> Urho vois varmaan sitten järjestää innokkaana tuon seuraavan FXL kierroksen. On hyvä kun on selkeä visio siitä mitä pitäisi olla ja miten hommat järjestyy ;-)
Eli 15.5 askiston kentällä pelataan ensimmäinen virallinen FXL kierros. Sinne katsomaan sitten.
Pelataan Xsää
Patrik Takeover
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Patrik Louko
FXL Commissioner
Puh: 0440866366
Poissa
Mietin vain, että olisiko tulevaisuudessa mahdollista mahduttaa 3 peliä per joukkue yhteen päivään? Jos pelaa vaikka 15 pelaajan eli kolmen ketjun rosterilla, niin pallolaskut pysyvät silti kohtuullisina ja treeniä saisi taas huomattavan paljon enemmän. Riittäisikö aika ja miltä tuntui tänään, voisiko tuota aikataulua vielä kiristää...?
Kaksi peliä on loppujenlopuksi aika vähän, ainakin minun mielestä, jos pelaa isommalla rosterilla...?
Miten muuten toimi X ilman valmennusta?
Mikko/ Takeover
Mikko "Mike-O" Huttunen
Poissa
ASIAAA x-rulettaa näin tuomarin näkökulmasta.Tsiisus mikä peliformaatti ei voi muuta ku kiittää ja kumartaa ja älkää tuomitko meitä dumareita heti ? 5 kentällä ja kiirettä piti ,et mättöä ei ehtinyt syödä .No opittiin miten homma toimii ja ens kierros sit paremmin ps.kiitos pelaajille pelasitte aika KILTISTI :0 !!! t.Timppa ISO-K
The most beautiful thing on wheels?
The most beautiful thing on wheels? (FIREBIRD TRANS-AM 1975)
Poissa
Eka sanon, että en mitenkään ollut mukana organisoinnissa tai työssä, mutta:
1. Mun käsittääkseni tuomarit tiesi, ettei safkaa ole niille järkätty.
2. Mielestäni ei ole mitään järkeä laittaa vaatimukseksi järkkäreille muita kun:
-kenttä
-ilmatätäytöt
-verkkoa sen verran, että kentällä pelaavan joukkueen pit cru ja kaikki ketjut mahtuu sinne.
Itse en näe siinä järkeä, että laitetaan järkkärit ostamaan teltat joka joukkeelle ja painimaan jonkun älyttömän verkotus järjestelyn kanssa. Myöskään safka tarjoilun järjestäminen ei mielestäni kuulu järkkäreille.
Itse olin erittäin tyytyväinen järjestelyihin. Ei mitään ylimäärästä hienoo vaan peruspuitteet, mutta ne olivat mielestäni kunnossa.
Iippo - SBK
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....IiPPO / ZAPMAFIA
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
MIKKO-->Toi on hyvä ehdotus. Itse olisin 3 peliä /joukkue/kierros kannalla. siten saisimme sen 3 round robinia tehtyä kauden aikana.
Eli on joukkueet 1 2 3 4
Pelit menisi
1-2
3-4
3-1
2-4
2-3
1-4
Tohon arvottaisiin joukkueille numerot jotka sitten kiertäisi myötä päivää kierrosten välillä.
Tai 15.5 pelit voisi näyttää tältä
09:30-10:45Cyclone-Takover
10:45-12:00Urho-Hooligans
Tauko 30min (et ne dumaritkin sais jossain välissä syödä)
12:30-13:45Urho-Cyclone
13:45-15:00Hooligans-Takeover
15:00-16:15Urho-Takeover
16:15-17:30Cyclone-Hooligans
Tästä tullaan keskustelemaan vielä mutta luulen ettei kannatusta löydy ihan noin monelle pelille. Tuo olisi kyllä hyvää treeniä kaikille FXL joukkueille ulkomaan kierroksia mielessä pitäen. Tämän päivän (24.4 FXL \"treeni kierros\")kokemuksella toi aikataulu ei ainenkaan tuottaisi ongelmia. Voisimme vaihtaa peli ajat 2x20 min joista on 5 min tehokasta mikä nopeuttaisi pelejä vielä enemmän. Ja saisimme pelit purkkiin jo klo 17:00.
Nyt on puitu asioita tarpeeksi tältä päivältä...
pelataan Xsää
Patrik Takeover
FXL Commissioner
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
Käsittääkseen hommasta sovittiin sen verran että jokaisen tiimin piti tuoda omat ilmantäytöt, kronot ja MYÖS pitti teltta, en tiedä onko jossain ollut kommunikaatio katkos vai ei olla vaan tajuttu.
Tuomareita tullaan joo kyllä tarvitsemaan pari lisää, että tuomareiden tarvitse juosta päädystä toiseen koska muut eivät näe sille puolelle.
Ja mitä yleiseen organisointiin tuli viellä sen verran ettei käsitteekseen tästä saatu mitään (minä, stark, kimmo ja sami oli laittamassa hommaa pystyyn nelisteen ja tämä kaikki tehtiin perjantaina), kentälle piti tulla enemmän syndejäkin mutta normaaleista pulmista johtuen tälläinen nyt ilmesty ja jouduttiin improvisoitiin ja kuitenkin selvittiin kohtalaisesti loppupeleissä. Verkko oli matalahko mutta riittävä. Ja tauluhan tuli lauantai aamuna paikalle ja ei ollut mitään tietoa milla se pitäisi nostaa ylennäs ja miten joten päädyimme nyt tälläiseen ratkasuun.
Toivottavasti kaikille nyt kuitenkin kelpasi koska puhumme testikierroksesta ja kaikki oppi ja tietää mitä pitäisi tehdä erillailla ja paremmin.
Kiitos ja terveisin mies joka ampu monia tuulilasiin eilen.
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:595zhl6z]Fatty@team-cyclone.net[/email:595zhl6z]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
No niin... eiköhän jo ala riittämään.
Kaikki tietää, siis myös Juice sun olisi pitänyt tietää jos olisit pitänyt itsesi ajan tasalla, että toi Cyclonen kierros järjestettiin just niinku oli sovittu-->siten että hommat toimii pelien kannalta.
Siis hyvä milipide toi Juicen kommentti parannuksista on. Mutta jos ei anna ei myöskään saa. Se oli ihan selkeä kaikille ettei ole erillisiä pitsejä, joukkueet hoitaa omat asiansa teltat kronot yms. jos joku missas sen niin voisi pitää itseään paremmin ajantasalla asioista.
Cylonella kuitenkin oli ehdottomasti vaikein ja raskain kierros järjestää sillä ei ole valmiita puitteita kuten SiSSOksen kentällä pitäisi olla.
Muttta toivon tämän jäävän tähän. Oli hyvä kierros ja Juice/Urho voi sitten asettaa omalla vuorollaan riman siinne missä se omasta mielestään kuuluu olla.
Pelataan Xsää
Patrik Takeover
FXL Commissioner
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
Urho-aiheisia kuvia eilisestä tapahtumasta löytyy osoitteesta:
Poissa
Tekis mieli sanoo enemmänkin mutta kunnioittaen loccon pyyntöä.. jätetään tämä tähän. Iippo, locco ja jesse sano jo kaiken siitä miten asiat on tai pitäis olla.
nii, "mies joka ampui monia eilen tuulilasiin": EGikin oli pellolla perjantaina..
ainii.. Terv. mies joka juoksi monia eilen.
Edit: (FXL-sivuilta) (ks. etenkin kohta 2)
- Every team will organize one leg of the FXL tournament series, including setting up of field, assuring that netting is in place, and erecting the score board.
- Teams personally will also take care of any other comforts that they might deam nescessary like tents etc. for tournament days.
Poissa
Juice kirjoitti 24.04.2004 klo 21:01:32:
Risuja antaisin myös pikkuisen tämän päivän organisoinnista, homma jäi valitettavasti vähän puolitiehen. Tarkoitan tällä kentän ulkopuolisia systeemeitä (kenttä oli hyvä kuten Tommi jo kehuikin), eli vaikka kyse oli \\\"Testistä\\\" olisi odottanut enemmän panostusta joukkueiden taukoalueisiin ja pistetaulun sijoitteluun. Tällä kuitenkin yksi joukkue ilmeisesti kuittasi oman järjestelyvuoronsa...eipä ole rima kovin korkealla.
Huomenta,
ilmeisesti tämä palautteeni on saanut aikaan myrskyn vesilasissa?
Olen pahoillani mikäli olen loukannut Cyclonen järjestelykykyä, se ei ollut tarkoitukseni. Te olette toteuttaneet juuri sen mitä teiltä tilattiin ei mitään muuta.
Palautteeni oli enemmän suunnattu FXL-organisaatiolle joka on sen myös vastaanottanut, kiitos heille siitä.
Kuten myös viestissäni kirjoitin on selvää että kaikki osallistujat ja järjestäjät oppivat ko. kierroksesta paljon, joten jatkossa voimme odottaa vieläkin jouhevampaa toimintaa.
Itse odotin vielä pieniä yksityiskohtia, mutta olenkin tälläinen pilkunviilaaja mulkku kuten kaikki minut tuntevat tietävät.
Nähdään seuraavalla kierroksella ja voitte sitten ampua mua tuulilasiin, muutkin kuin Jesse.
Hyvät pelit!
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Olen pahoillani mikäli olen loukannut Cyclonen järjestelykykyä, se ei ollut tarkoitukseni. Te olette toteuttaneet juuri sen mitä teiltä tilattiin ei mitään muuta.
Palautteeni oli enemmän suunnattu FXL-organisaatiolle joka on sen myös vastaanottanut, kiitos heille siitä.
Tällä kuitenkin yksi joukkue ilmeisesti kuittasi oman järjestelyvuoronsa...eipä ole rima kovin korkealla.
Niin...
Poissa
Suomi on paska maa
Poissa
minulla on yöhikoilua, jalkasilsa ja alaselkä juntturassa.
- Muuli
Poissa
Yöhikoiluun auttaa joko dokaamisen rajottaminen tai patterin kääntäminen pienemmälle. Sulle suosittelen mitä lämpimimmin sitä patterin säätöä.
Jalkasilsaan saat apteekista rohtoa reseptittä ja alaselkä hoituu joko kiropraktikolla tai sukulaisten kolmiolääkkeillä.
Ei kestä kiittää
Jii
\\\"Sääli tekee itse kärsimyksestä tarttuvaa\\\" -Friedrich Nietzsche
[size=100:r6vg478e]Jii / Cyclone
| DYE|MAXS|Virtue |
|PBG | The Tiger |
| GoldHammer |
[size=117:r6vg478e]WWW.CYCLONE.FI
Poissa
Perinnetiedon mukaan jopa jo vähäinenkin runkkaaminen aiheuttaa selkäkipuja, joten siitä olisi hyvä lähteä liikkeelle.
Poissa
...Ja mikä **ttu on \"vähäinen runkkaus\"?
Jos ihan vaan vähän sipasee vahingossa taskussa ja se herää? Vai semmonen kiusoitteleva, ettei hoida ihan loppuun asti? Vai sit ne hätäset nopeet ennen kun juoksee kiireellä dösään, eikä ehdi nautiskella?
Joopajoo.
Jii
\\\"Sääli tekee itse kärsimyksestä tarttuvaa\\\" -Friedrich Nietzsche
[size=100:r6vg478e]Jii / Cyclone
| DYE|MAXS|Virtue |
|PBG | The Tiger |
| GoldHammer |
[size=117:r6vg478e]WWW.CYCLONE.FI
Poissa
Ymmärtääkseni kaiken muotoinen itsesaastutus johtaa lopputulokseen, josta Muuli nyt kärsii.
Poissa