Et ole kirjautuneena.
Olen juuri saanut painttijumalilta viestin ja sen sisältö löytyy osoitteesta:
http://www.tuovila.net/urho/fxl20040515.gif
Joitain selityksiä:
Punaiset isot \"laatikot\" ovat kaatuneita tölkkejä.
Punaiset ympyrät ovat normaaleja pystytölkkejä
Siniset ympyrät ovat matalia tölkkejä.
Poissa
viesti se on tuokin...
----------Kaide/Outlanders-----------------------
Poissa
Mitä tuolla mustassa härdellissä (50pissä) on?
ja onko toi kolmio teltta?
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:1vp63w9b]Fatty@team-cyclone.net[/email:1vp63w9b]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Snake kahdella kivellä ja kolmio on teltta.
Teemu
Poissa
ei mitään kaadettuja tölkkejä takakulmissa, ei se oo yhtään X-ball henkistä, pitää kannustaa agressiiviseen peliin!
--Ilkka
Poissa
Nii! Puhkotut tölkit takakulmiin!
Poissa
joo ja puhkottu hasbeeni etukulmaan!
--Ilkka
Poissa
Agressiivisuus kunniaan!
Poissa
Miks pitaa nyt tassa FXL:ssakin ruveta tekemaan suomikenttia? Eiko kannattaisi esim. yrittaa kopioida mahdollisimman paljon seuraavan kerran EXL layoutia?
Tarkoitan talla sita, etta X ballin luonne muuttuu aika paljon, kun takakulmiin laitetaan \"haistapaska-syndeja\". Sinne on muutenkin vaikea paasta, mutta yleensa riski kannattaa silti ottaa, koska ne on hyvia pelipaikkoja ja avaimia agressiiviseen peliin. Minun mielesta ei nyt kannattaisi ruveta kapinoimaan maailmaa vastaan, vaan seurata millaisilla kentilla siella pelataan... FXL:han on kasittaakseni treenia ulkomaita varten? Esim cyclone pelaa Damissa X:saa, joten kylla se olisi loppujen lopuksi kaikkien etu jos he saisivat hyvaa treenia mahdollisien samanlaisella kentalla kuin Damissakin on. Tulevaisuudessa toivottavasti muutkin suomalaiset paasevat pelaaman ulkomailla X:saa, joten olis ehka parempi treenata kansainvalisilla layouteilla.
Mikko
Mikko "Mike-O" Huttunen
Poissa
Laydown tölkki kulmasta keskelle taakse pystyyn ja keski pikkubrikki sinne kulmaan...
Poissa
Ottamatta kantaa itse kentän ulkomuotoon niin jäin miettimään josko tämä on ensimmäinen kerta kun \"boordivalitus\" (aiheellinen tai aiheeton) alkaa jo ennen itse turnausta. Alkaa hipomaan ennätyksiä varmaankin.
Poissa
Ottamatta kantaa itse kentän ulkomuotoon niin jäin miettimään josko tämä on ensimmäinen kerta kun \"boordivalitus\" (aiheellinen tai aiheeton) alkaa jo ennen itse turnausta. Alkaa hipomaan ennätyksiä varmaankin.
Mankka on kyllä oikeassa. Turha on pyytää parannuksia ennen turnausta. Nehän pian menee ja tekee kentästä paremman! Hys helveti semmoset! Parempi on sitten kiukutella jälkikäteen...
Poissa
eikö näitä toivomuksia voisi laittaa sillee... ajoissa. ei oo monta tuntii enää ja jätkät ovat oikeesti yrittäneet saada hyvä kenttä aikaiseksi... vähän riispektii hei
powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1
Poissa
No luulis kaikkien ketkä suomessakin X pelaavat tietävän että millasia kentät about ovat aina, kenttä näyttää muuten aivan hienolta mutta kertaakaan en ole nähnyt X kenttää jossa kulmassa ei olisi pysty tölkki, talo tai edes stubi.
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:1r45yci7]Fatty@team-cyclone.net[/email:1r45yci7]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Yleisön anovista pyynnöistä johtuen kenttien molemmat kulmasyndit nousevat pystyyn...
Kenttäkuva päivittyy 2 minuutin sisällä...
Poissa
Joo kyllä FXL pyrkii pitämään mahdollisuuksien mukaan kentätä 1:1 noiden EXL/Open X kenttien kanssa.
Patrik Takeover
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Moikka.
Pitäis tulla vilkasemaan peliä ihan mielenkiinnosta ja kysyisinkin että, mikä on askistossa olevan paikan katuosoite? Edes suurinpiirtein.
Kiitti.
Poissa
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Se ajo-ohje on:
Kehä III--->
Vihdintie pohjoiseen --->
toka risteys Vasemmalle --->
n 180 astetta, eli takas päin ja kun tie lähtee uudestaan oikeelle ( n. 30 metrin jälkeen ) niin suoraan teollisuushallin pihalle alamäkeen
teollisuushalli vasemmalle jättäen pihan perälle.
JA Vihdintie on kolmas liittymä länteen Hämeenlinnantieltä päin ja 6 tai 7 liittymä itään Turuntieltä. Idästä päin tultaessa Petikon risteyksestä ja lännestä päin juvanmalmin risteyksestä seuraava.
Poissa
Ajo-ohje on:
Kehä III---
Vihdintie pohjoiseen ---
toka risteys Vasemmalle ---
n 180 astetta, eli takas päin ja kun tie lähtee uudestaan oikeelle ( n. 30 metrin jälkeen ) niin suoraan teollisuushallin pihalle alamäkeen
teollisuushalli vasemmalle jättäen pihan perälle.
JA Vihdintie on kolmas liittymä länteen Hämeenlinnantieltä päin ja 6 tai 7 liittymä itään Turuntieltä. Idästä päin tultaessa Petikon risteyksestä ja lännestä päin juvanmalmin risteyksestä seuraava.
Poissa
Kiitos
Poissa
Onnittelut paremmille ja kiitos vastustajille.
Vauhtia ja 2h painttia putkeen oli YES!
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa