Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2002-07-03 17:31:45

Tuomo Twilight
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 46
Kotisivu

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

SupAir-kenttämme pystytetään Espoon Röylään (Röyläntietä n. 2 km, näet kentän oikealla) joka torstai ja sunnuntai(liigaviikonloppuja lukuunottamatta). Treenit maksavat sopimusasiakkaille 4€ per pelaaja, ja muille 6€ per pelaaja. Treenimaksut suoritetaan ostamalla harjoituslipukkeita (à 4 tai 6€) kymmenen lipukkeen erissä(40/60€), ja ennen jokaisen harjoituksen alkua joukkueen edustaja luovuttaa HS:n edustajalle ko. treenikerran pelaajamäärää vastaavan määrän lipukkeita.

Torstain treenit ovat usein tekniikkapainotteisia, sunnuntain pelaamispainotteisia.

Seuraavat harjoitukset:

Torstai 04.07.02 klo 18:30,  Sunnuntai 07.07.02 klo 13:30

Lisätiedot jne:

HyperSports / Tuomo, 045-679 5539
<!-- e --><a href="mailto:tuomo@hypersports.net">tuomo@hypersports.net</a><!-- e -->
http://www.hypersports.net/treenit.htm

Poissa

#2 2002-07-03 17:47:10

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Menkää vittuun niitten vitun harjotuslippujenne ja polakkikenttienne kanssa. Vittu taas pannaan tyhmäää vitun pelaajaa perseeseen ja huolella. Mitä vitun hyötyy on painaa jotain vitun lippuja? Ja myydä tommosia vitun tukkueriä mitäs vittua niille lipuille tehään, joita ei syystä tai toisesta ehdi käyttämään? Ja mitä vitun järkee on panna noita paska treenejä samalle päivälle kun Juice? Vittu laajempaa suosiota noi ois saanut ainakin mun osalta kun ois useempii viikonpäiviä mistä voi alkaa valitsemaan millon byygee treenaamaan työ ynnä muitten vitun kissanristiäisten takii.


nim.Support URHO.


-Oppii 141-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#3 2002-07-03 18:17:52

Tuomo Twilight
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 46
Kotisivu

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Hmm.. Kirjoituksesi taso Iippo on taasen sitä mitä sinunkaltaiseltasi voi odottaa.

a) tulepa toivottamaan mut v**tuun seuraavan kerran kun nähdään, webbiskeida on lapsellista.

b) treenipäivänä torstai on gallupin mukaan ollut paras vaihtoehto, ja kuten huomaat, torstai on tekniikkareeni, joten pelata haluavat voinevat edelleen pelata juicen kentällä. Mikäli et osaa itse laskea treeneistä koituvan \"taloudellisen hyödyn\" vähyyttä, voin etsiä matematiikkaa ala-asteikäisille kirjan, ja havainnollistaa miksi ns. \"kilpailu\" ko asioissa on aivan se ja sama.

c) lipukkeet kun vähentävät hilujen laskemisen vaivaa ja eri pelaajien muutamaeuroisten laskentaa, ks. kohta b.

Yritäpä Iippo pysyä housuissasi välillä vaikka ahdistaisikin.

Tuomo

Poissa

#4 2002-07-03 20:59:52

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Mun kirjotukset on paskaa, mitä sitten?

a) Mikä vittu sä luulet olevasi?

b) Missä tämä galluppi on tehty? Itsekkin olisin vastannut siihen mielelläni. Vittuuntuneena mut gallupin ulkopuolella jättämisestä tein oman gallupin asiasta, jonka mukaan toi on selvää vittuilua (mun galluppi oli luultavasti yhtä suppee ku sun galluppi)

Tiedän myös, että toi suppikentän kasaaminen ei oo kivaa hommaa ja siitä saatavat karkkirahat on niin vähäset, että siihen rahaan mä en edes kuse kentälle päin. Joten sitä suuremmalla syyllä MUN MIELESTÄ oli vitullinen virhe ja lapsellisuuden osoitus laittaa toi treenipäivä samalla päivälle kuin Juicella&kumppaneilla on.

Olisi kiva, että näissä vitun marttakerhoissa pelattaisiin HERRAMIESSÄÄNTÖJEN (kato sanakirjasta tai kysy kamuiltasi) mukaan, eika yrittäs mannettaa toisen ideaa ja käytettäisiin tervettä järkeä. Sillä uskon, että samana päivänä pääkaupunki seudulla järjestettävät kaksi samanaikaista treenitapahtumaa syövät toisiltaan asiakkaita.

Ja koska oot järkimiehii, niin teeppä tosta aiheesta galluppi: Syökö Hyperin treenit väkeä URHON treeneistä?

c) Lippujen idea on hellvetin hyvä, mutta yksittäiset treenaajat (siis ilman joukkuetta) esim. minä ei välttämättä halua ostaa 10-kerran lippupakkaa.

________________________________________________

Ja mä vien mun kolikkoni URHO treeneihin, koska:

1) Jokaikinen kerta homma toiminut loistavasti.

2) Kenttä on ollut loistava.

3) Aina on saanut paljon tiukkoja pelejä aikaan.


Mä oon pysynyt housuissani jo todella pitkäään. Ja mua ahdistaa ihmisten tyhmyyys... ja mitä vittuu mun ois pitänyt tehdä tän asian eteen? nettiin kirjoittaminen oli ainoo tapa miten säkin asiasta kuulet mun puolen.



-Oppii 141-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#5 2002-07-03 21:12:37

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Pakko myöntää, että mun ulosannissa ois hiomisen varaa, mutta ihmisten tyhmyys välillä ahdistaa niin paljon, että se poitti jää kaiken sen rehaamisen jalkoihin.

Pitää vielä kiittää Tuomoo erikseen, koska annoit mulle niin paljon virtaa. Sain nauraa sulle ihan kippurassa kiitos siitä.

-Osama bin Martti-


-Oppii 141-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#6 2002-07-04 06:00:31

Tuomo Twilight
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 46
Kotisivu

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Poissa

#7 2002-07-06 09:58:42

mts
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 70

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

parempi myöhään ku ei milloinkaan!

eli jos joku pystyis myymään hiilaria ja ilmaa huomenna 7.7 reeneissä muutamalle jannulle (kaks tarvii ilmaa ja kaks hiilaria) niin olis äärettömän kivaa

Jyri / pbt-Tiikerihait

Poissa

#8 2002-07-07 15:29:31

Tuomo Twilight
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 46
Kotisivu

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Ja kenttä on pystyssä tällä viikolla:

Ma 8.7. klo n. 18.30-
Ti 9.7. klo n. 18.30-
To 11.7. klo n. 18.30-

Tere tulemast.

Tuomo

Poissa

#9 2002-07-07 21:48:27

Illukka
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-14
Viestit: 155

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Meneeks se sitten niin, että mä ostan ne lipukkeet sulta ja minuutin päästä luovutan ne sulle.
Suojelkaa metsiä ja säästäkää paperia. Vai onko ne kukaties hienoa siksakkia? Tahi poron nahkaa.

AVR:n Aristokraatit Ry.


Nerokasta!

Poissa

#10 2002-07-12 09:49:57

sammy
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 648

Re: Treenejä Espoossa, 7-man SupAir-kenttä

Olihan muuten loistavat treenit eilen. Kentän paikka ja alusta mitä loistavin. Enemmän vaan porukkaa tulevina viikkoina, niin avot.

Kiitokset Hypersportsille...

Sammy
Kalkun Rusakot

Poissa

Keskustelualueen alatunniste