Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Elikkäs löytyiskö Suomen kakkos-perseenreijästä Turusta (Karjaa on ykkönen) novice-tasoisia kavereita ( esim ÅA- / Yliopistoporukkaa) jotka haluis alotella ko. lajia?
Itellä ei oo ees mutkaa, joten ei oo kiirettäkään. Oon muutaman kerran sähläilly jotain,
pääosin Plaguen porukan kans. Olin kyllä voittaja-tiimissä Citypaint-2001 "turnauksessa" (huikeat 3 jengii pelaamassa) Vantaalla, pääosin huutelin hävyttömyyksiä. Sieltäki on
muutama tyyppi alottanu terveellisen(?) harrastuksen.
En omista autoa ja julkisilla kulkeminen ei kuulu mun suosikeihin (ja kiipee ny bussiin 75 kg:n pelikassin kans ja kallistaki on), joten täs lähistöllä ois kiva pelailla.
Jonkun toopen saatan saada huijat... siis suostuteltua mukaan kaveriporukasta.
Minkälaiset pelimahdollisuudet (ulko/sisä) löytyy Turun seudulta? Entä onks DT/Nokkapokka ainoot jengit täälpäin? Ei oo ihan mun tasosta porukkaa
Vai pitäiskö vaan kinuta DT:iin...
Meinas layoutti mennä päin persettä, korjattu
no nyt ainaki on
Niin siis ajattelin lähinnä "kisapeinttiä", skenu tulis niinku kylkiäisiks.
* Juuso / Räyhä *
Poissa
juusow kirjoitti 25.09.2002 klo 17:02:12:
Entä onks DT/Nokkapokka ainoot jengit täälpäin?
Eikös Skistylerkin ole jostain sieltäpäin.
Linkki: http://paintball.netissa.net/
Poissa
DT edellyttää tulokkailta 5 sivun esseen aiheesta: \"Miksi rakastan Turkua?\" tai \"Miksi Suomen Turku on kaupungeista paras?\" Kirjoitettuasi voit vaikka postata sen tänne.
Juha/DT
Poissa
HAHAHAHAHAH!
kaikkien kuuluis tietää että Turku on suomen oikea pääkaupunki.
jos syytä ei tiedä ei kannata edes miettiä peliseuraa...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
MIKÄ VITUN SUOMEN PRESIDENTTI?
MÄ KUMARRAN VAIN JA AINOASTAAN KEISARIA JA KEISARI ASUU TURUSSA.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Joo, Skistyler on myös Turusta ja sen lähikunnista.
o_O
o_O
Poissa
Ota yhteyttä jos haluat pelailemaan!
Skistyler treenaa pääosin DT & Nokkapokan kanssa. Ja kisapeinttiä pääset kyllä vääntämään, jos vaan haluat.
Yhteydenotot:
<!-- e --><a href="mailto:skistyler@netissa.net">skistyler@netissa.net</a><!-- e -->
tai soita 0400-874675 / Tomi
Tomppa / DT
Poissa
Turkua ei kyl mun mielestäni poltettu tarpeeks hyvin sillon aikoinaan
Poissa
FORSSA ON SUOMEN TURKU
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
Poissa
Hienoo!
Mites sitte ne pelimestat? Lähinnä et missä ne on?
Täytyyks ruveta treenaa pitkänmatkan pyöräilyy vai pelataaks tos nurtsikentäl Cittarii vastapäätä, eli
Uudenmaantien varrella? Ja sisämestat?
* Juuso / Räyhä *
Poissa
Ottakaa Iso-Atlas käteen, selatkaa esiin koko Suomen sivu, pistäkää kirja metrin päähän ja vilkaskaa
tarkkaan:
1. Kuvitelkaa Suomi-neito
2. Kuvitelkaa perseen kohta
3. Missä Turku on
Siinä teille totuus!
* Juuso / Räyhä *
Poissa
Sisätiloista en tiedä, mutta pää-asiassa taitaapi olla piikkiössä (tai läheisyydessä) pelipaikat. Ei tarvitse pyöräilyä harrastaa josset halua vaan kimppakyytejä harrastetaan.
o_O
o_O
Poissa
sisätiloja ei ole. Piikkiössä pelataan vanhan tielaitoksen \"tukikohdan\" vieressä nurmikentällä, ja kimppakyydillä varmaan pääset.
Poissa
Hmmm... Iha jees. Okei, mul ei oo hajuukaa mis toi on, mut pianpa se kai nähdään.
Mutta kylmä rupee painaan päälle (allekirjoittaneella pikku syysflunssa), ni mites ne talvipelit järjestyy jos ei löydy sisätiloja? Yhteistyössä DT:n kanssa? Missä? Mihin hintaan?
ROTFLMAO *-<B-)>
* Juuso / Räyhä *
Poissa
Ne pelataan Helpin himassa...
Turussa maa on NIIN halpaa että jopa Helpillä oli hiekkaa ostaa tontti autotallille. ja sinne mahtuu kaikki turkulaiset.
Nerokasta!
Nerokasta!
Poissa
Poissa
Kyllä näin pääsi tapahtumaan.
ja toivotan AVR:lle rattoisaa loppuvuotta ja parempaa ensikautta. siis tuloksellisesti.
Chief
Nerokasta!
Nerokasta!
Poissa
Sivut: 1