Et ole kirjautuneena.
Jos löytyis jonkun näköistä peliseuraa/treeni muista tiimeistä lahden lähiympäristöstä. [email:1ezdqyoc]vezku85@suomi24.fi[/email:1ezdqyoc]
Poissa
Oisko LVP mitään? Suosittelisin ottamaan heihin yhteyttä <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.lvp-paintball.com">www.lvp-paintball.com</a><!-- w -->
Kyllä me voidaan lähtee ja haastaa teidät jollain porukalla täältä päin (Porvoosta).
-Onko teillä kenttää? Millainen, jos on?
-Minkä kokoinen porukka teitä on?
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
Vois kyllä lähtee...vaihtelua.
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Niin vois. Tekään ette oo käynyt pelaamassa, niin mä en oo päässyt testaamaan JT:tä...
Täytyis vaan järjestää pelit aika nopeasti, kun toi talvi hyökkää päälle ja sä tiedät kuinka hyvin magit toimii hiilellä, kun on kylmä...
Poissa
Joo mägi+hiili+viileä ilma=vitutus. Niin no ketähän tohon \"meihin\" kuuluu? Meinaan ku \"meitä\" on enää abaut kolme jotka saa potkittua pelaamaan. Mutta noi ölstensin tyypit on eri asia sitten. No tällästähän tää on täällä porvoossa...säätämistä=)
Poissa
No mä en tiedä mikä on mikäkin porukka. Mä yritän vaan epätoivoisesti löytää itselleni aina jostain peli seuraa. Just sitä porukkaa vois lähteä mukaan jota kävi sillon ölsteenissä pelaamassa...
Poissa
hiilari+viileä ilma+mikä vaan mutka = vitutus. ilmakamoilla ei onneks ongelmaa oo
Poissa
Joo mutta mägi on kyllä ensimmäisenä pörisemässä ja paukkumassa jos tulee viileä ilma. Niin no mulla on kuitenkin onneks paisari ja antisiphon...mutta silti...
Poissa
joo ei ole kenttää mutta eiköhän sellasen saa jostain päin vaikka messilästä tai sitten jos kyselis tuolta lahden megazonelta jos sinne niiden kenttään voisi mennä pelaamaan.
meitä olisi tossa ens viikolla varmaan joku 4 tai 5 jotka voisi tulla pelaamaan. ilmotelkaa [email:18bnkjwq]vezku85@suomi24.fi[/email:18bnkjwq]
Poissa
Azrael kirjoitti 02.10.2002 klo 21:18:35:
hiilari+viileä ilma+mikä vaan mutka = vitutus. ilmakamoilla ei onneks ongelmaa oo
Ei mun VM-68 ainakaan välitä pakkasista, vaikka pelais CO2lla. Se toimii vaikka heittäis vähän luntakin loaderiin!:)
- Ei se satu -
- Ei se satu -
Poissa
Tippman toimii nesteillä.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
VM-68 toimii missä ja milloin vain kuhan muistaa pitää mukanaan silikonispraytä. Sitä joka raosta sisään niin avot
Poissa
Itse suosin Bilteman Cockpit-sprayta. Se on juuri tuollainen silikonipohjainen aine ja luultavasti ainoa hyvä tuote, jota Bilteman valikoimista löytyy. Sori vaan Biltema-fanit...:)
- Ei se satu -
- Ei se satu -
Poissa
Ens viikko ei sovi mulle, kun pitää käydä iltaisin töissä. Joko nyt lauantain (ehkä) tai sitten vasta sitä seuraava viikonloppu olettaen ettei Cool Downia järjestetä...
Jos teiltä ei löydy kenttää, mutta pystytte raahautumaan Porvooseen päin, niin kyllä täältä joka kenttä saadaan käyttöömme. Jos ei muualta, niin mennään meidän takapihalle, siin on muutama hehtaari metsää missä juosta...
Poissa
Kyllähän noita kenttiä täällä porvoossa päin on ihan riittämiin esim.vahijärvellä, ölstensissä, kulloossa...
Poissa
Joo no jos sitä ens viikonloppuna katselis uudestaan sitten ois ainakin se 4 jätkää koossa ellei sitten 5. ja kyllä me sinne porvooseen päinkin voidaan ajella kun on auto käytössä. mikäli se kestää sinne asti . mut kyllä uskoisin että saadaan kenttä.jos ei niin on meillä raivattua metsää vääksyssä jonne pitäisi rakentaa suojat (joka ei ole iso homma).
Poissa
Niin kai se on ihan sama missä pelataan, kun kaikilla on autot. Saattaa tosin olla, että Porvoolaisia on enemmän, mutta en pysty sanomaan varmasti kun ollaan täällä niin prkl epäjärjestäytyneitä.
Porvoon kentistä sen verran, että vahijärvihän on yksityinen ja sinne ei oo asiaa ilman UC:n poikia, eikä se nyt muutenkaan oo niin hyvä. Ölsteeniin meno taas vaatii, että meillä on ölsteenin pojat mukana. Siel ois kyllä sitten se rakennettu kenttäkin. Kulloossa mä en taas oo käynyt... Kaikki kentät on kuitenkin ihan Porvoon lähiympäristössä.
Jos ens viikonloppu käy, niin ilmoitelkaa. Meidän täytyy sit alkaa nopeasti kasata kaikki Porvoolaiset kasaan...
Poissa
Niin onhan se yksityinen, mutta kovasti nuo \"UC:n pojatkin\" on pelaamaan lähtemisestä puhuneet.
Poissa
Saattaishan meitä \"ölsteeni\"-porukastakin joku tai jokunen tulla. Eipä kukaan ainakaan menetä mitään jos kutsua kuullaan. Ölsteeni kenttä saattaa olla hiukkasen kärsinyt myrskyvaurioita ja kentän \"avain\" reissaa tällä hetkellä jossakin päin Venäjää, joten sen voi tältä viikolta unohtaa.
No pain No game
HCS
Poissa
Niin ja...öhm...siellä on pelailtu aika paljon, että vaihtelu vois kyllä hieman virkistää...vaikka olihan se tosin viimeks kulloossa mutta kuitenkin.
Poissa
Heh, totta puhut! Vaihtelua kaipaisi...
No pain No game
HCS
Poissa
Jos mä vaikka kysyn noilta UC:n pojilta, jos niitä kiinosta lähteä pelaamaan, niin päästäis vahijärvelle. Homma on vaan se, että ne pelaa lauantaina n.15:00->. Jos joku käy tänään liikeessä, niin saa tietysti kans kysellä. Sami lähtee varmasti mukaan, jos näyttää siltä et se sais silloin myytyä jotain....
Entä käykö tälläinen lahden miehille?
Poissa
Jos käytte Messilässä pelaamassa niin polttakaa kentät lähtiessänne.
# High Blue Stairs #
# High Blue Stairs #
Poissa
Niin...tai miksei sunnuntaikin kävis...
Poissa
Ei noi perheelliset miehet (Sami) käy pelaamassa oikein sunnuntaisin. Se on aina se lauantai klo. 15:00 (hyvä aika: ei krapulaa tai työt on jo ohi).
Mulle ei ainekaan henkilökohtaisesti käy sunnuntai tai ainekaan ennen 14:30. Oon joko Juvalla tai töissä sunnuntaina, jos töissä niin pääsen vasta 14:00 ja sit pelaamaan.
Ettehän te välttämättä mua siel tarvi, mut ihan miten vaan...
Poissa