Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
ei saada omaa tiimiä tuonne, mutta en haluais missata pippaloita, joten jos johonkin tiimiin mahtuu, ni ota yhteyttä.
sarjatasolla ei oo väliä.
joko yks kierros tai koko Liiga, miten vaan.
mulla on omat pelivälineet ja muutaman turnauksen pelikokemus.
Kimmo B.
[email:2t9twt0k]kimmo.viinamaki@nokia.com[/email:2t9twt0k]
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Joo, minulla on sama ongelma! Eli jos tarvitte lisää pelaajia niin soita mulle tai lähetä mailin.
Pro tai ama ihan sama
Kippari miten olis 2 man tiimi???
--Robban--
Puh: 040-5007982
Email: <!-- e --><a href="mailto:rahlback@pp.htv.fi">rahlback@pp.htv.fi</a><!-- e -->
Poissa
Laittakaahan muutkin yksinäiset sudet ilmoituksia tänne niin saatte ehkä \"oman\" joukkueen.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Herpeksellä on sopivasti kahden meihen pelaaja puute! eli jos seura kelpaa ja kiinnostaa ottakaa yhteyttä vaikka näin aluksi sähköpostitse ja sovitaan sitten tarkemmin.
pelataan tota ama-lohkoa.
Tietysti mitä nopeammin sitä parempi.
Poissa
voi tietysti soittaakkin 044 0170282 ja oiskin parempi vaihtoehto loppupeleissä... Kiirettä tosiaan alkaa pitämään.
Poissa
Vielä yhtä pelaajaa vaatii talviliigan pelaaminen.
Poissa
onko Herpeksellä aikomus osallistua yhdelle rundille vai käydä koko Liiga? ensisijaisesti haen tiimiä, joka pelais koko Liigan, mutta jos ei paikkaa löydy, voin käydä pelaan yksittäisenki kierroksen.
2-man tiimi olis kova, toki pro-sarjaan
Kimmo B.
Poissa
Jos pelaaja pula ratkeaa niin Herpes menee koko paskan läpi.
otahan kippari yhteyttä tuohon supertediin se kyllä kertoo.
Veli/Herpes
Poissa
Kippari ja Robban: Meillä vois löytyä tilaa ainakin yhdelle ja me pelataan koko liiga joten jos kiinnostaa niin soittakaa mulle!
Dani/Painballs
0407038902
Dani
Poissa
up, up and away....
joo mennään koko sarja läpi jos ja kun saadaan se yksi tarvittava pelaaja lisää. Kippari jos vielä vailla peliseuraa niin soita mahd.pian. Myös muut innokkaat ottakaa yhteyttä varmuuden välttämiseksi.
Poissa
Joo eli kävi paska mäihä (Puritania soita mahd. pian!!!) ja tarvitaankin KAKSI PELAAJAA. ottakaa yhteyttä pian. jos ei omaa mutkaa, mutta pelikokemusta löytyy voimme lainata jonkun vanhan mutkan.
Poissa
voisin tulla Herpekseen pelaan avauskierroksen. näyttäis siltä, että saadaan oma tiimi kakkos rundille, joten pelaisin silloin siinä. ilmoitelkaa mikä on tilanne.
Kimmo B.
Poissa
Tervetuloa vain, paikka on sulle.
nyt on ilmeisesti sit tarvittavat 5 jätkää mukana, joten eikun turnauksen maksuun.
Veli/Herpes
Poissa
mistä päin Herpes on kotoisin? kaikki teidän tiimin pelaajat näyttää olevan enemmän tai vähemmän anonyymejä bostaajia, hotmail e-mailit, eikä tiimillä näytä olevan sivujakaan. ei millään pahalla, mutta en halua mihinkään haamujengiin, joten laittakaa edes jotain infoa ittestänne. vaikka privana mun mailiin. maksan sitte osallistumisen omalta osalta tuolle ekalle rundille.
Kimmo B.
Poissa
Joukkue (Herpes) on täynnä ja ilmoittautunut.
Jarkko|Herpes
Poissa
Jos jollain olis tilaa, niin mielelläni tonne ekalle ja tokalle kiekalle tulisin jonkun teamiin pelaamaan. helmikuun kierrokselle tullaan sit omalla senioriteamilla!
T: A.D, Potkukelkka on potkukelkka, rollaattori on rockipeli
Poissa
GHOSTBUSTERS!
vitut ees olla.
Veli/Herpes
Poissa
Sivut: 1