Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2002-11-17 15:04:28

JaVa
Jäsen
Paikkakunnalta: kuopio,
Rekisteröitynyt: 2002-08-28

Re: Peliseuraa talviliigaan (kuopion läheisyydestä)

Elikkäs jos löytyis amatööritasoisia pelaajia, joita kiinnostais tuo talviliigan pelaaminen niin olisin äärimmäisen halukas lähtemään messiin.
Jos kiinnostusta löytyy suhteellisen läheltä kuopiota, niin ainakin saataisi tuo kyytipuoli helpommin organisoitua.
itestäni sen verran, että tämän kuun kierrokselle en pääse, mut tammi -ja helmikuun kierrokset kiinnostaisi...
Ja tietenkin, jos on mahdollisuus talven mittaan treenata suht lähellä kuopiota, niin sekin kuulostaisi todella hyvältä..

Ilmotella voi joko tänne, e-mailiin (<!-- e --><a href="mailto:jannevar@hotmail.com">jannevar@hotmail.com</a><!-- e -->) tai sit kännykkään 041-449 5720

-JaVa

Janne
Cyclone

Poissa

#2 2002-11-21 10:28:08

Proto
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-08

No nii, eikö lähetä kahestaan talviliigaan.

kyllä noi muut sen verran tasotusta tarvii?

Proto

Poissa

#3 2002-11-21 13:51:09

Superted
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08

Tarvitaan kahdelle jälkimmäiselle kiekalle hyvin luultavasti (ainakin näillä näkymin) pelaaja/pelaajia.toimitaan joensuusta käsin, mutta kyyti kuopiosta on mahdollinen.
ota yhteyttä mailitse.

Jarkko|Herpes

Poissa

#4 2002-11-22 08:35:20

JaVa
Jäsen
Paikkakunnalta: kuopio,
Rekisteröitynyt: 2002-08-28

NO hyvä, että jotain kiinnostaa smile)
Se kyytipuoli tuskin tulee suuri ongelma olemaan...kyllä mä aina jonkun auton saan lainaan täältä kuopiosta..ainakin sellasen, johon Proto ja mä mahdutaan kyytiin smile

Mä lähettelen sulle mailia viikonlopun aikaan, kun nyt olen duunissa ja illaksikin on menoja..;)

-JaVa

Janne
Cyclone

Poissa

#5 2002-11-25 07:49:00

BoogeyMan
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-08-22

Meiltä saattais tuosta Juvalta löytyä johonkin yksittäisiä pelaajia. Ainoona ongelmana on että kelläään ei olekovin hyvin aikaa, joten päivämäärät olisi syytä saada tietoon jo ihan hyvissä ajoin. Mutta jos jollekin keikalle pelaajaa tarvitsette, niin voitte ainakin kysellä mailitse <!-- e --><a href="mailto:esa.miettinen@lut.fi">esa.miettinen@lut.fi</a><!-- e -->

Että semmosta

They're coming to take me away Ha-Ha.
They're coming to take me away Ho-Ho.

They're coming to take me away Ha-Ha.
They're coming to take me away Ho-Ho.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste