Et ole kirjautuneena.
Pelaan URHOssa Portugalin ja Joy kierrokset, mutta mahdollisuus olisi pelata vaikka kaikki Millenium turnaukset. Onko jollakin tiimillä miehistöpulaa? Myös yksittäiset "irtoturnaukset" kelpaavat. Varusteet on omasta takaa (Angel2001+AntiChop), paitaa saa varmaan lainaksi? <!-- e --><a href="mailto:tero_jukola@yahoo.com">tero_jukola@yahoo.com</a><!-- e -->.
tj
Edit: Toinen vaihtoehto on muodostaa ns. "keräilyerä" porukka noviisisarjaan ja pelata sillä esim. Amsterdam, Saksa, Englanti. Riku (Kilgast) on jo alustavasti mukana tässä, eli ei puutu kuin 5-6 kaveria!
tj
Poissa
Mä voisin lähtee johonkin noista pelaamaan jos mut kelpuutetaan. Kokemusta vain naisten sarjoista mutka mulla on mut ei toimi. Mutta voin mä silti lähtee mukaan putsailemaan vaikka mutkaani.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Mä voisin lähtee johonkin noista pelaamaan jos mut kelpuutetaan. Kokemusta vain naisten sarjoista mutka mulla on mut ei toimi. Mutta voin mä silti lähtee mukaan putsailemaan vaikka mutkaani.
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Darralle....joo siis sun mutka toimii jätkä ei;)
Itsekin voisin olla tarjolla jos töitä riittää ja jos ei niin sittenhän ainakin aikaa on.
Poissa
No prklll... täähän käy äkkiä tää "virtuaalijoukkueen" muodostaminen. Ja jos tätä rataa jatkuu, eli saadaan vielä pari ruttoista ruhoa mukaan, niin näyttäisi tuo alkuperäinen ehdotukseni (jonka Plaguelle tein viime vuoden puolelle yksissä reeneissä) saavan tuulta: Eli osallistutaan joko URHOn (Ama A) tai Plaguen (Ama ?) nimellä (eipä tarvitsisi maksaa ylim. ID-korttimaksujakaan, ehkä) täytyy tietysti sopia kapujen Juice & Fisu/Wellu kanssa...
tj
EDIT: Keräilyeräjoukkueessa tällä hetkellä alustavasti:
Riku (takana)
Darra (keskellä)
Ronen (insertti?)
Joona (edessä?)
Jamo (takana)
TJ (mikä paikka jää vapaaksi)
Ilmoittakaapa listalla olijat osakilpailujen numerot, joihin olisitte alustavasti MUTTA REALISTISESTI lähdössä, KIITOS!
2) 19.-21.4. Max Masters/Saksa
3) 30.5.-1.6. Amsterdam Masters/Hollanti
4) 4.-6.7. Toulouse/Ranska
6) 12.14.9. Campaign Cup/Englanti
Tsekatkaa lisätiedot täältä
tj
Poissa
tää ei voi päättyä hyvin...
Poissa
Kiitos vinkistä!
Hyvä olisi jos about samalla keräilyeräporukalla saataisiin esim. kaksi kierrosta. Tuskin neljään saadaan samaa porukkaa (eikä tiedä onko itsekään edes ehjänä kaikille kierroksille;)
Irtopelejä sitten lisäksi, jos vielä siltä tuntuu, sillä aika rankkojahan nuo reissut ovat. Mutta alkukaudestahan nämäkin on suunniteltava, jos mielii mukaan...
tj
tj
Poissa
Taitaa tulla id korttien osto heti eteen kun pelaat eri joukkueessa (näin ainakin oli Cyclo - Cl1) Noita transfereita on ainakin ennen ollut joku maksimimäärä joukkueesta toiseen per pelaaja kauden aikana (oiskos ollut 4 viime vuonna?)
Mitä tasoa Suomalaiset Millen kiertäjät pelaa ensi vuonna?
Cyclo ja Cl1 pelaavat ainakin amassa kuten varmaan myös T.O. ja Twi ja Dream Team, mutta missä muut pelaavat? URHO, Plague ja muut mahdolliset kiertäjät?
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Pah...\"Insertti\"
Ja että Tero paitaa vailla. Eiköhän pelastus armeijalta löydy. Muitten pyynnöstä myös jotkut housut sun olis varmaan ihan jees hankkia.
T. \"Hukkapätkä\"
Poissa
URHO pelaa Ama A sarjassa.
Tämä keräilyeräjoukkue pelannee Noviiseissa, olkoonkin sitten että ostamme toiset ID kortit (vaikka eihän niitä viimevuotisiakaan koskaan nähty).
Jyri, jos käyt heti isotteleen, niin susta tehdäänkin Insertin sijasta Delete playeri, eli hukkpätkät pannaan breikistä suoraan vastustajan lipulle! (Ja on mulla oikein hienot JT:n housutkin, on vaan liian hyvät sotkettavaksi
Mutta, laittakaapas tiimiläiset osakilpailut prioritettijärjestykseen, kukin tahollaan, niin nähdään mihin mennään.
Sitten sellainen seikka, että yhteen osakilpailuun voisimme mennä ns. budjettimatkalla (majoituksena luonnollisesti telttamajoitus...
tj
Edit: Vielä on muutama paikka vapaana
tj
Poissa
mä oisin kyllä mieluiten tonne englantiin lähös ihan vaan niinku ns. kauden päättäjäis skaba...
mut jos pitää laittaa järjestykseen ni
englanti
ranska (teltta retki)
porkkana
Poissa
joo.. id kortithan on niillä järkkäreillä kokoajan.. viimevuonna oli joitakin pistokokeita kylläkin joissa tultiin koko nipun kanssa kentälle ja katsottiin ettei vedätetä.. esim tilanne jossa jonkun joukkueen ykköstiimi oli pudonnut jatkosta mutta kakkonen pääsi jatkoon..
kannattaa myös selvittää ne mahdollisuudet hypätä ama asta noviisiin ja toisin päin ettei tuu mitään häsää..
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Tsekkasin säännöt (v2002), mutta ne olivat vain peliä itseään koskevia. Millenium kotisivujen info osastossa oli toistaiseksi \"Coming Soon\". Onko jollakulla omakohtaista tietoa sarjatasolla siirtymisistä? Ellei, niin täytynee kysellä suoraan järjestäjiltä...
tj
tj
Poissa
Tero: Ne sun housut on MAAILMAN KARSEIMMAT. Suosittelen matkaa lähetystorille tai UFF liikeeseen ennen kauden alkua. Kyseisistä liikkeistä löytyy varmasti paremman näkösiä byysiä. Ja Suosittelen myös ilmastointiteipin unohtamista.
Kun nukutte siellä teltoissa keskellä suppikenttää niin sanokaa, että olette Ruotsalaisia ja kotoisin Ahvenanmaalta ja puhutte Suomea ja Ruotsia murtaen sekasin niin säästyy suomipoika siltä nöyryytykseltä kiitos.
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mitähän noin keskimäärin tuollanen reissu tulis maksaan? kiinnostusta kyllä olis lähteä.
pelivarusteet löytyy ja hieman pelikokemustakin.
Kimmo B.
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
1000eur on aina hyvä arvio. Siitä sitten hiukan ylös tai alaspäin riippuen kuinka köyhistelijä haluaa olla.
--Ilkka
Poissa
......aseenkantaja, vaatettaja. Vielä tarvittais kokki, kuski(oma auto katsotaan eduksi) ja joukkueen hieroja(vain naispuoliset kelpaavat). Lihakset pitää pitää lämpiminä. Ettei repee...
Poissa