Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2002-06-11 08:12:04

musur
Jäsen
Paikkakunnalta: Mikkeli, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-03-07
Viestit: 95
Kotisivu

Re: lisensseistä

elikkä.....

SPBL:n lisessihän tarvitaan liiton järjestämissä turnauksissa esim. liiga ja divarikierrokset ja sen saa kun maksaa sen 35e liitolle tai sitten joukkue maksaa sen. lisenssi on voimassa koko kauden. näin olen käsittänyt.

mutta jonkun muun kuin SPBL:n järjestämässä turnauksessako ei lisenssiä tarvita? entäpä jos olisi mahdollisuus osallistua vaikka vaan yhteen turnaukseen jossa lisenssiä tarvitaan, pitääkö maksaa koko kaudesta vai onko siinä joku muu systeemi?

ihan vaan uteliaisudesta kyselin, mutta en varmaan oo ainoa joka ehkä loppukaudesta saattaisi haluta/päästä paikkaamaan jotakuta johonkin tiimiin, kun on tuosta pelaajapulastakin ollu juttua yms.



|----------------------------------------------------|
| Insert your elämää paskempi läppä here |
|----------------------------------------------------|


Bad Seeds

Poissa

#2 2002-06-11 10:29:26

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: lisensseistä

Muissa turnauksissa kun liigassa tai divarissa joo ei tartte. Mutta lisenssi käsittääkseen kattaa vakuutuksen niihinkin jopa ulkomaille (eikö? smile

lisenssi on kertalaaki maksu eli sama pelaatko yhden vai kaikki kierrokset!

...
Jesse J.

Clone
[email:3pqe4hf6]Fatty@team-cyclone.net[/email:3pqe4hf6]


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#3 2002-06-11 11:52:23

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: lisensseistä

Lisenssissä tosiaan on melkoisen kattava tapaturmavakuutus.

Henkilökohtaisesti ottaisin sen vaikka osallistuisin ihan vain irtoturnauksiin. Se on kätevä olla mukana vakuutusnumeroineen kun meet sen rikkinäisen nilkan kanssa lekurille.


- Jokke / Plague

Poissa

#4 2002-06-11 12:50:04

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: lisensseistä

Onhan se lisenssi ihan hyvä mutta jos pelaa muualla/muissa turnauksissa kuin divarissa tai liigassa niin melkeenpä kannattaa hommata ihan itse parempi (laajempi) vakuutus. Ettei tarttis käydä konitohtorilla jalkaa korjauttamassa, ei muuten mutta kun noi lakot ja muutenkin jonot yleisiin sairaaloihin on aika vitun pitkät. Kuolee jo odottaessa leikkaukseen jos sellasta tarttee. Ainankin viimevuotinen vakuutus ei korvannut yksityisiä.

nim. olin liian nopea kentällä ja sain lisäpainoja oikeaan nilkkaan.

---
Jouni Tervonen / RQ


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#5 2002-06-11 12:52:30

FrOZ
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-11-14
Viestit: 13

Re: lisensseistä

Mites muuten on, tuli vaan mieleen että saako tuohon lisenssiin jollain tavalla paremman vakuutuksen sen normaalivakuutuksen lisäksi.
Tällainen mieleeni juolahti kun oon ajanu motocrossia ja siinä lisenssissä tällainen oli mahdollista, että sai ottaa paremman vakuutuksen lisenssiin normaalin vakuutuksen lisäksi.

Poissa

#6 2002-06-11 15:13:03

Timo
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki - Lahti
Rekisteröitynyt: 2001-10-30
Viestit: 119
Kotisivu

Re: lisensseistä

oman pippelinsäkin pystyy valamaan kultaan mutta se maksaa, ja maapallon pystyy puolittamaan mutta se on aika aikaa vievää hommaa. SIIS melkein mitä tahansa pystyy tekemään mutta jos marko makkara haluaisi ruveta muuttamaan tällä hetkellä toimivaa konseptia niin uskon että marko makkara joutuu käyttämään siihen oman euronsa ja aikansa. siis ei millään ilkeydellä mutta enpä usko että kukaan jaksaa ruveta tuollaisia säätämään... (tai no en ainakaan minä ja sehän on sama kuin kaikki.)

timo

Poissa

Keskustelualueen alatunniste