Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2003-07-26 09:58:33

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Sääntöjen korjausehdotus

iso H kirjoitti 25.07.2003 klo 20:04:38:

Ja nyt kun turneekin lähestyy niin muistakaa (alottelevat)dumat ettette poista kentältä aseettoman käden nostanutta. Viime kierroksella muistaakseni joku semmostakin havaitsi. Tuli vaan mieleen.

5.0

·    Jos pelaaja ilmoittaa eliminoinnistaan nostamalla kädellään värikuulamerkkaimen ylös päänsä yläpuolelle, oli hänessä maalijälki tai ei.

Tämän voisi esimerkiksi muuttaa muotoon:

·    Jos pelaaja ilmoittaa eliminoinnistaan nostamalla jomman kumman kätensä suorana ylös, oli hänessä maalijälki tai ei.

Iso H löysi säännöistä AIVAN selvän porsaanreiän, koska tolla tavallahan voisi aivan selvästi hämätä vastustajaa (siis jos pilkkua nussitaan) pidät kättäylhäällä ja sua ei varmasti ammu kukaan kentällä:

Esimerkiksi Olen yksin kolmea vastaan ja alkaa keinot loppumaan, eli aika kaivaa kikkakirja esiin:

Lähden puhtaana kävelemaan kohti deadboxia nostaen vasemman käden ylös pidellen merkkainta oikeassa kädessä piippu maata kohti, kun vastustaja tulee hakemaan lippua näkee, että olen vasen käsi ylhäällä ja kääntää selän mun suuntaan, jonka¨jälkeen ammun vastustajia selkään ja kotiutan lipun.

TÄMÄ EI OLE KIELLETTYÄ!!! PAKKO KIELTÄÄ ENNEN HUOMISTA!!!

Katsokaa Millenium sääntöjä miten ne määrittelee tän tilanteen kohta: 27.7 (oisin copypastennu, mut kun se oli acrobaatti ja mä en osaa)

ps. Terve maalaisjärkikin sanoo, että pelaaja on eliminoitu, kun käsi on pystyssä oli siinä merkkainta päänyläpuolella tai ei, mutta en tahtoisi aloittaa tästä huuto sotaa ikinä pelin jälkeen kun joku muukin äkkää säännöissä olevan reiän ja pelaa harmaalla alueella.

pps. Mistä on sääntövastaavat hekilöt keksineet ton nosta merkkain päänyläpuolelle säännön.

Postaan saman textin myös Kossulle ja Yylle. Toivottavasti kohta korjataan.





I feel like shit. Deja Vu!

[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#2 2003-07-26 10:06:49

Mikke
Jäsen
Paikkakunnalta: Kitinoja
Rekisteröitynyt: 2001-10-17
Viestit: 794
Kotisivu

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Hyvä pointti!

-mikke-

Poissa

#3 2003-07-26 10:10:09

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Ei kosketa pyhän kirjan teksteihin!! wink


Ihan hyvä pointti kyllä. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että se on lukenut käsittääkseni tuollaisena säännöissä jo vuonna yksi, eikä kukaan ole keksinyt vielä \"hyödyntää\" sitä.

Poissa

#4 2003-07-26 10:48:33

kairaneva
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-11
Viestit: 300
Kotisivu

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Dumakoulutuksessa Kossu perusteli ton säännön aika hyvin. DMV:stä vastustajien pelaajien ampuminen on helvetin paljon vaikeempaa, jos mutka on pään yläpuolella.

Jos nostat väärän käden ylös--> olet pelattavissa edelleen.


Kairis

Poissa

#5 2003-07-26 11:46:36

Zorr0
Jäsen
Paikkakunnalta: Hiki,
Rekisteröitynyt: 2002-01-23
Viestit: 143

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Kun säännöt julkaistiin (eli n.2 viikkoa enne ekaa kierrosta)
kysyin samasta säännöstä .. mutta... noh näinhän siinä sitten edettiin .... mitään ei tehty

Edelleenkään kaikki (yli 50%) eivät mene dead boxiin asekäsi ylhäällä koko matkaa....
eikös tästä se kolme korvaan ehdotuskin lähtenyt
eli mitäs jos korjattaisiin tuo sääntö ?

Poissa

#6 2003-07-26 12:31:33

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Tästä puhuttiin jo dumakoulutuksessa että dmw on tehty niin helpoksi mutta kossulla siis oli pointtina että kun sä nostat asekäden ylös kun olet eliminoitu niin et voi xiitata esim. sä teet toisessa laidassa juoksun vastustajan puolella ja saat osuman sut eliminoidaan ja lähet kävelemään boxia kohti samalla päästelet lonkalta porukkaa mennessä...

itse aika harvoin jaksan nostaa kumpaakaan kättäni, mutta se on vaan mun oma moga.

...
Jesse Johansson

Cyclone
[email:144k8wvn]Fatty@team-cyclone.net[/email:144k8wvn]

Se vain on KUUMAA olla minä!


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#7 2003-07-26 15:06:23

Zorr0
Jäsen
Paikkakunnalta: Hiki,
Rekisteröitynyt: 2002-01-23
Viestit: 143

Re: Sääntöjen korjausehdotus

Niin... noh eiköhän tästäkin saada taas hyvä puheenaihe turnauksen jälkeen ...
kertokaapa mulle miten se helpottaa dmw:tä että itseä EI
saa pois nostamalla _ei asekättä_ ?

Poissa

Keskustelualueen alatunniste