Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Vigilanteen stanujousi, eli se mikä antaa 450psi->
-Raakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Part 1.
Patrik Louko
24.11.2001
Reeling the monye in!
Välitetään PB sponsori sopimuksia. Jos hankitte sopimuksen mun kautta ni saatte yksinoikeudet alan johtavien firmojen halpojen tuotteiden piiristä. Joudutte sopimuksen mukaan aina vain käyttämään sopimuksen halpoja tuotteita. Eikä siinä vielä kaikki hinnat vain nousevat ja nousevat ja sopimusta ei voi purkaa koska kavereita ei petetä eikä hyviä siltoja haluta polttaa taakse. Vai mitä. sillä kaikki on aina hoidossa ja hallussa. Saatte heti alkuun tarroja mun diillistä, ne voi laittaa bokseihin ja mutkiin. VOidaan mennään vaikka dokaa joskus mä tarjoon pohjat (pirtuu). Muistakaa tää diili on sitten vain teidän joukkueelle ja hinnat on vain teille ja ne on ihan vitun salaisia, et muut sponsori joukkueet (suurin osa paintti joukkueista) huomaa että niillä onkin sama diiili ja ne on yhtä vitun tärkeitä mulle ku te pienet kassa koneet.
Alkakaa nyt kelaamaan monta tonttuu teki laitatte "hyvään" sponsori firmaan. Vittu jos teillä on tyyliin DHn kaa diili tai sissoksen tai kenen vain niin te ootte vain varma kassakone sille firmalle aina kauden verran. Mitä te siitä hyödytte vapailla markkinoilla missä ei ole mitään vedätystä saatte salettiin vähintään yhtä halvat hinnat ja ei tarvitse sitoutua. Suomalaiset sponsori sopimukset eivät ole hyväksi lajille pitkällä aika välillä jos halutaan edetä kehityksessä monella tasolla.
LoCCo
VOODOO
Locco voodoo
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
tuskin se iippo ihan noin jämäkkää jousta haki.
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
MITÄ VITTUA????
Jos mä haluaisin ostaa raamatun niin kai siin niin lukisi. Siis mä haluun ostaa jousen!!!!
-Raakel Liekki-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Ja toinen pointti on, et jos et oo tyytyväinen SUN SPONSSI DIILIISI SUOMESSA niin mitä vittua sä sitä mulle purat? ja nyt etsin vigilanteen jousta VAPAILTA MARKKINOILTA!!!
-Raakel Liekki-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
JOO! mä oon mukana tossa jos pirtuu kerran tarjotaan! tuntuu kyllä aika kavalalta mutta ihan sama...voit lähettää 30 litran alkusatsin alla mainittuun osoitteeseen!
Poissa
Locco: Pitäis vissiin voittaa joskus jotain että diilit paranis. Eikö? Firmojen on turha alkaa antaa super diilejä kaikille tiimeille jotka pelaa joskus peinttiä kavereiden kanssa sunnuntaisin krapulassa. Ja sun idea että ei olis firmoja niin luuletko että suomessa olis sisähalleja yms. mihin tarvii rahoitusta.
Poissa
No niin no niin... jaadi jaadi onks toi taas joku vapaan kaupan juttu. Ei mulla mitään firmoja kohtaan ooo.. Ei se vaikuta kuitenkaa siltä että jos se halli on sun "hoidossa" että se pysyis pystyssä muutenkaan. (En sitten yritä vittuilla niille jotka oikeesti teki töitä bublen eteen se oli kuitenkin suomen paras sisähalli ratkaisu ikinä ja haluan kiittää näin kuitenki viime kauden erinomaisista peleistä ja turnsuksista hallissa)
Ja mua vituttaa toi asenne "LoCCo sun pitäis vissiin voittaa jotain ni me annetaan sulle lisää jotain olemattomia etuja.
Locco voodoo
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
Sanotaan nyt että sulla ei nyt oo varmaan hajuakaan missä
menee oikeiden tiimien oikeat sponssi. So get a life.
Niin ja millä kriteerillä sulle / sun so call tiimille
mitään parempaa pitäis antaa. Voita---->Saat OK ?!?
Poissa
Joo... eli mä tommosen jousen voisin ostaa.
-Rakel Liekki-
**Voodoo2**
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Voitko antaa esimerkin jos me esim oltais ns DHn tallissa ja voitettais kaikki ens vuoden Millenium seriesin NOVICE turnausket.??? Ni minkälaisia diilejä me saisimme sulta??? Tai esim liigan ni mitä sit tippuis. 1l pirtuu ja "ok jätkät ens vuonna tulee uus ihan törkeen hyvä pallo saate sen ihan sika halpaan hintaan...ok" vai mitä siinähän se olisi taas. huh huh
Tän koko jutun pointti oli se että kaikki sais halpaa kuulaa eikä vain sponssi joukkueet.
Ai niin ja sen "mun so call[(D) siihen tulee d :-(]" tiimin nimi on VOODOO ja jos en nyt oo ihan erehtyny meillä vielä on joku olematon sponssi diili DHn kaa siis jos unohdit. Ni sinä ja sun "Euroopan parhaat Amatööri joukkueet" [I quote](damn you make people laugh) ai niin ja sponssi diilis voitte nyt lopettaa tän tyhmän harassauksen mua kohtaan. Just makes you and your company look bad.
Flinkki eks yks noista sun parhaista amatööri joukkueista (voodoo2) ollu peräti 32n Joy masterseissä. Vaikuttiko tämä jotenkin sponsorointi tilanteeseen
SPBL pelaajat ovat yleisesti paremmassa asemassa ku ne oli ennen. So what r u gonna do about that. Can you compete?? I guess is the question.
Locco voodoo
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
Locco helppohan sun on puhua kun pelailit novicessa missa KAIKKI tiimit näytti tyyliin suomen liiga tasoa = hu0h.
Kyllä, ihan hyvä että kaikki saa nyt kuulaa halvalla ja nyt sunkaan ei tartte enään pelata hyvin et saat halpaa kuulaa, ei paha diili!
...
Jesse
Clone
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
MITÄ VITTUA???
ELÄMÄ ON LIFEE!!!!!!!!!!!!!!
JÄTKÄT ON TOSISSAAN "ONNELLISIA"
NIM.OSTAN VIGILANTEN STANUJOUSEN
-Rakel Liekki-
**Voodoo2**
Iippo / Los Bastardos
Poissa
"mun so call[(D) siihen tulee d :-(]"
siihen tulee vielä "e" väliin...
terv. englanninopettaja
Poissa
"Flinkki eks yks noista sun parhaista amatööri joukkueista (voodoo2) ollu peräti 32n Joy masterseissä. Vaikuttiko tämä jotenkin sponsorointi tilanteeseen"
Ei valitettavasti vaikuttanut vaikka haluaisit. Ja viime vuosi 2001 oli Clone:n eka turnaus vuosi ja liigassa tuli kolmas sija. Eka ulkomaan kierros ilma 3 omaa pelaajaa. No
Oli huono täytyy myöntää, mutta parannetaan uusien pelaajien myötä. Mites teidän eka kausi meni?
Poissa
Rippuu miten sen ottaa. :-) MIkä oli meidän eka kausi. Varmaan voisi sanoa että se vasta nähään ens kaudella ku on saatu nää ykkös joukkue ja kakkos joukkue jutut selviks eli ketkä pelaa VOODOOssa ja ketkä VOODOO2ssa. Ni nyt voidaan sitten mennä eteenpäin. Jutellan ens kauden lopussa uusiks. Toisalta VOODOOssa ei voittaminen oo ehkä eka asia lähinnä se on pelaaminen ja hauskan pito. Meille tää on vain harrastus.
Sami kiitos oikein kirjoitus opista kannattaa ottaa opiksi et ei vahngossakaan taas tekis tota samaa juttua et menee korjaa päin vittu lössin tekstejä täällä.
Everything just be fine n dandy.
Locco voodoo
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
voodoo oli hyvä sillon ku paveli oli vielä kehissä...esim.cool downit jossa me pelattiin melkeen aina selvinpäin.
no ajat muuttuu, pelaajat muuttuu, taso muuttuu...harmi vaan et tässä tapauksessa oikeestaan kaikissa mahdollisissa kohdissa on menty metsään.minkähän takia voodoo on menettäny lähes kaikki hyvät pelaajansa toisiin,tasokkaampiin jengeihin?
luulenpa vaan että kaikilla lähteneillä on aika yhteneväiset syyt.
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
NOH? Missäs se mun jousi on?
-Rakel Liekki-
**Voodoo2**
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Maksaa sissolla 75mk kaiketi
One for all and all for one
Teen mitä teen jos teen