Et ole kirjautuneena.
Eli.
Oletteko nähneet otsikon kaltaista mutkaa pyörimässä jonkun tuttunne nurkissa pyörimässä. Mukana oli mm. purple splash AA piippu ja Smartin chamber, sekä kullattu tuplaliipasin.
Myin sen pääkaupunkiseudulle -97-syksyllä ja sitä ei ole näkynyt turnauspiireissä -98 jälkeen.
Nostalgiasyistä voisin lunastaa sen itselleni joltakin pois pölyttymästä.
Juho Romakkaniemi
0400-505269
<!-- e --><a href="mailto:romakkaniemi@iki.fi">romakkaniemi@iki.fi</a><!-- e -->
Poissa
Halutaan myös ostaa Purple Splash (lila, musta, hopea)Eclipse Minimag, johon on vaihdettu myöhemmin matta automagin hi-rise powerfeed runko.
Aseessa (ainakin oli) musta .45 kahva ja samaa splashia oleva tuplaliipasin ja smartin 16" AA piippu. Tämä myytiin joskus 4-6 vuotta sitten pääkaupunkiseudulla pitkälle silmälasipäiselle hemmolle, jonka nimeä en enää muista. (Sorry!) Mutkassa on todennäköisesti myös vielä Smartin ilmakamat _VANHOILLA_ leimoilla.
Mutkan sarjanumero 10400 tai ainakin sinnepäin.
Ja tämäkin puhtaasti tunnesyistä, ja olihan se hyvä mutkakin. Infotkaa edes kenellä tämä on jos tiedätte...
Raine
Poissa
Multa löytyy eclipse automag purple splashillä joss aon 16" aa ja tuplatrigger sun muuta...
Ostettu about 4 v sitten joltain Fpp hemmolta ...
Poissa
Taidetaan puhua samasta mutkasta. Ootko ajatellu myydä sitä joskus? Jos ei ole nyt ajankohtaista, niin ilmoittele kun myyt. Jos päästään hinnasta sopuun niin voisin ostaa sen sulta.
Ihan mielenkiinnosta, paljonko maksoit siitä?
Raine
Poissa
Kerropa tarkemmin, olisiko tuo Rainen vai minun vanha peli... Onko se siin minimägi vai automaägi? Onko tuplaliipasin kirkas/kulta vai splashatty? Onko mukana Musta stockki, Splashatty chamber, equalizer regu?
Kiinnostaa...
Poissa
Kerropa tarkemmin, olisiko tuo Rainen vai minun vanha peli... Onko se siin minimägi vai automaägi? Onko tuplaliipasin kirkas/kulta vai splashatty? Onko mukana Musta stockki, Splashatty chamber, equalizer regu?
Kiinnostaa...
Poissa
Iznon mutka on muistaakseni Automagi ja kun hän osti sen hän sai mukaan mustan säädettävän GT-Stockin.
Guzi
Poissa
Jaa, luulenpa että tuo on se minun vanha. Toivottavasti on aktiivisesti käytössä. Olisi kiva nähdä kuva, jos mahdollista.
Jos ei ole käytössä tai menee vaihtoon, voisin ostaa sen nostalgiasyistä.
Poissa
Voi vittu!
Nyt sitä ollaan kateellista ku mullon niin hiano Super_Muuli_Customi... Romiskin meinaan kuolas mun mäkiä viimeviikonloppuna, joten ei ihme, että alko mäki polttelemaan.
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
;-)
Poissa
Poissa
Eikös tuossa Juhon mägissä ollut musta (ei AGD:n virallinen teflon) body? No eniwei, jos jollain on tietääksenne vastaava tuote, eli mun vanha magi, niin ilmoitelkaa.
Raine
Poissa