Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli kaupan olisi "mägi" powerfeed rungolla, josta on sahattu poikki Mägin omaregu ja korvattu vigilantella. Kulmassa kiinni myös Zetagrippi ja KAPP:in tanko droppi, jossa asa-adapteri, eli ruuvaa kiinni preset-ilmat tai co-leka kiinni ja pelivalmis. Beesiin kaksi piippua: AA-12" ja Super Ceramic12" (boret hyvät zapille) (ehkä kolmaskin piippu Smartin Stainless 12" JOS se löytyy) ja vakiofreimi + mägin omaaregua asa-adapteria ja kaikkea mägi sälää mitä kaapin pohjalta löytyy... Pelattu Centerfägin preset-ilmoilla, joilla ei ainakaan shootdownia saatu aikaseksi. (ilmat ei kuulu hintaan) Skulaa hyvin.
Kuvassa näkyvät: ilmakamat, boksi ja piippu EIVÄT KUULU HINTAAN JA EIVÄT OLE KAUPAN!!! Ja mitään kamoja ei myydä erikseen.
VARMASTI AINOA KAPPALE MAAILMASSA!!!
HINTA PYYNTI: 400€
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Uhhhuuuu,
On se vaan tylyn näköinen ja parasta on se, että toi TOIMII!! Pitää pistää Sostalle toi kuva
- Muuli ( the airsmith )
- Muuli
Poissa
Täytyy sanoa, että varsin mielenkiintoisen näköinen peli. Alkaa pikkuhiljaa omintakeisuudellaan lähennellä Campon (tm) viritelmiä...
-Sumu
Poissa
Tuo on KONE!
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Niin. Lisättäköön vielä se, että nyt on poistettu sekin harhaluulo, etteikö mägistä saisi persoonallista mutkaa
-Sumu
Poissa
Kenet sä Iippo oot rullannut kun sulla tota romua tuntuu riittävän myyntiin. Onks sulla mun auto kun sitä ei oo näkynyt vähään aikaa?
El Hefe
Va´t faite futre
Nerokasta!
Poissa
Ja just kun luulin, että Iippo-Setä olisi päässyt rauhaan noilta sen myyntijutuilta kun se enkeli meni jo kaupaksi, mutta ei sentään...
Kuis, koska lähtee Impulse Vision myyntiin vai joko se toimii hieman paremmin, kuin viime sunnuntaina?
-cK / Flaymin'
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Joo impulsekin on jo myynnissä. Mikäs siinä impulsen toiminnassa keravalla muka mättäs? se vuosikerta kuula ei vaan toiminu pakkasessa.
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Nyt loppu selittely omista peleistä. Sä nyt vaan olet niin iso jätkä että ne kahvat näkyy. ja melkein kaikki robotista rakastaa sua.
Seuraava Ollila
Va´t faite futre
Nerokasta!
Poissa
Ei mun tarvii seivaa omii pelejä, sillä mäen tee kentällä, enkä elämäsässäkään viheitä, koska mä oon PARAS!!!
-Espoo Viiksi-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kyllä mä tiesin sen... kuhan nyt sua vähän piikittelin
Kevätterverveisin
Chief
Va´t faite futre
Nerokasta!
Poissa
järkkäsin sulle jesse muuten treffit...iipon naapurin bernhardilaisen kanssa.muista rasvata itses silavalla.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Sivut: 1