Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
.
Poissa
Kysäseppä egiltä, meillä on pyörinyt yksi _VANHA_ raato himassa, josta joskus sähkökokkerikin tehtiin..
--Ilkka / Cyclone
Poissa
Ja meidän Heikillä olis myynnissä A.D. Laattalan vanha koksu, löydätkö kovempaa perintökalua mistään??
Ja mikä parasta se on myynnissä!!!!!!!!!!!!!
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Ainoo haittapuoli tossa ad:n koksussa on että
se ei ole paska.. Ja vanhaa ja paskaa kokkeria näköjään etittiin
-Pekka Ilves
*PBT Unknown*
<!-- e --><a href="mailto:Heat@Pcuf.fi">Heat@Pcuf.fi</a><!-- e -->
Pekka Ilves
I Pwn n00bs
Los Kurkos
Poissa
Nii ja AD:n kokkerissa on mun kolmetie kiinni, josta ei ole vieläkään maksettu mulle mitään :-P
Niko/Unknown
P.O.S.S.U.: Positronic Obedient Scientific Sabotage Unit
Poissa
Osta Danin koksu, siitä voi tarjota jotain sopivaa.
Katso täältä:
Guzi
Poissa
mulla olis aika vanha joku 94-96 mutta ei se ihan paska oo ja vielä toimii osta pois 300 eurooooo
rahaa se vaan on!
Poissa
mulla olis aika vanha joku 94-96 mutta ei se ihan paska oo ja vielä toimii osta pois 300 eurooooo
Vuosimallin 2002 kokkereita näyttäis saavan ~$300 hintaan.
--Ilkka / Cyclone
Poissa
.
Poissa
Osta mun ainakin vanha ja halpa+ siin on ihan älyttömän mgee NoFear tarra kyljes!!!!!!!!!
Dani
Poissa
tarra?
ei vittu sä voitit!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
.
Poissa
mulla olis just sellanen vanha paska kokkeri sulle eikä maksa paljoa 180 euroo mutta voi ehkä tinkiä.
soittele jos kiinnostaa 0407090517.
Poissa
mä luulen että toi Heikin/ad:n koksu vois lähteä abuut paril sadalla e:llä???????????
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
.
Poissa
Paskoja koksuja ainakin löytyy, sillä kaikkihan ne on paskoja... toiset enemmän toiset vähemmän.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Mullon 95-96 tjsp kokkeri.. 200€ siis pelkkä mutka jos tarvit jotain muuta ni kattellaan (kolmitie paskana) mutta sehän ei paljoa maksa...
Niko Syrjälä perkeleen pässi mitä vittua...myisin 3 splätteri asetta ja 5 kiloo kuulia
Niko Syrjälä
Poissa
mulla irtoo 100€:llä Wanha eclipse kokkeri, joka on todistettavasti ollu paskana jo uutena. (Egi voi todistaa rainen mutkasta)sarjanumero on lyhyt. nykyään on vielä lisää paskana, eikä ees ihan vähän, on nimittäin valve retainer nut hakannu rungon jengat paskaks, eli sitä ei oo. ptiää lähdöt paremmin kun retainerin kanssa! mukaan saat mm. armsonin 8\" sisärihlan, jonkun 10\" rihlattoman sadekelin piipun, 14\" all americanin splässättynä ja viel tason 10\" oikeesti hyvän piipun. voidaan jutella ilmakamoista... liipasin on helmi, ei choppaa palloo, boltti jää jumiin muttei riko palloa. kokeile ihmeessä!
Jii/ Ohho.
[size=100:r6vg478e]Jii / Cyclone
| DYE|MAXS|Virtue |
|PBG | The Tiger |
| GoldHammer |
[size=117:r6vg478e]WWW.CYCLONE.FI
Poissa
Sivut: 1