Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Elikkäs, tarvitaan maski edullinen ja linssi hyvässä kunnossa...viestii tähä boardille tai mailaa <!-- e --><a href="mailto:jalap20@lycos.com">jalap20@lycos.com</a><!-- e -->
Poissa
raven nuvis 2.0.linssi hyväkuntoinen,polarisoituu aurinkonvalossa.käytetty about 3-4 kertaa.mukaan joku raven cd jossa jotain raven musaa.
h:70e
-tässä olis nyt sellanen ninjan kuva jos sitä ei olis poistettu.ilmeisesti joku ninja suuttui ja piti sitä rienauksena ja loukkaavana, joten moderaattorit joutu ottamaan sen pois.joidenkin on vaan liian vaikee tajuu...-
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
sit olis vielä ruskea jt flex7 ize.
h:70e
-tässä olis nyt sellanen ninjan kuva jos sitä ei olis poistettu.ilmeisesti joku ninja suuttui ja piti sitä rienauksena ja loukkaavana, joten moderaattorit joutu ottamaan sen pois.joidenkin on vaan liian vaikee tajuu...-
Poissa
Osta niin tiedät
Parhaat hetkesi menevät ohi, kun et sitä itse huomaa.
Poissa
Mitäs sä oikeen täriset? Kysy äidiltäs jotain rauhottavii se yleensä helpottaa. Sillä vois olla myös laastaria jos sulle on tullu pipi.
Poissa
painu sinä nyt code vittuun mun ilmotusta pilaamasta!mee vaikka harjottelee kentän laidalla hyvältä näyttämistä!
ton levyn nimi on trauma.kai se jo sanoo kaiken oleellisen.
siinä on musaa joiltain ihme raven-bändeiltä ku:
f.o.s.
hutt
phunk junkeez
the flys
janus stark
kertaakaan en oo kuunnellu,se on muovissa joten en osaa sanoo millasta se on.
löytyy toinenkin tollanen levy,siinä oli musaa mm.methods of mayhemilta.
saat halvalla,heitä vaik pari puikkoo palloo.
Poissa
Kamaan kaverit... Eipäs nyt naljailla toisille.
Sit asiaan, eli maskin viel tarviis, mut ei tarviis olla mikään huippumaski vaan joku iha karvalakki malli. Kuhan vaan läpi näkee ja suojaakin vähän
Poissa
no jos mä saan sanoa tohon mielipiteeni...
maski on se asia josta VIIMESEKS kannattaa tinkiä,eli toi karvalakkimalli saattaa olla kaikkee muovikassin ja uimalasien väliltä.noi maskit mitä mulla on myynnissä on molemmat hyväkuntoisia laatumaskeja.
toisaalta eihän sitä maskia oikeestaan tarvii jos vetää hupun tiukasti päähän ja siristää silmiä...
Poissa
Siis, tarkotin jotain vähän edullisempaa mallia kuin noi sinun versiot, hyvii noi on tiedän kyl...
Poissa
Poissa
On se kumma kun jengi etti täällä jotain 20euron paskamaskeja, joista ei nää läpi. Vittu siitä pelaamisesta saa niin paljo enemmän irti kun maskista näkee läpi ja elämä kenttien ulkopuolellakin on helpompaa ilman sitä läskiä labbista ja valkosta tikkua.
*Automag level_02360*
-powerfeed
-AA vigilante
-SP 12" AA
-SP 12" Stainless
-Super Ceramic 12"
-Zeta grippi
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Totta toikin, eli tähän
tämmöset linssit
niin dudee lähtee...
tänx.
*Automag level_02360*
-powerfeed
-AA vigilante
-SP 12" AA
-SP 12" Stainless
-Super Ceramic 12"
-Zeta grippi
Iippo / Los Bastardos
Poissa
VITTU SÄ IIPPO OOT JOTENKI VAAN NIIN IRTI!!!
ei mut vakavasti,grizzly-lähetä mulle mailii,tai soita 0405929867, niin voidaan tsiigailla vähän noita hintoja.mä voisin tosin myydä sulle pbg:n arkistoista jonkun raiskatun katiskan, mut mielummin myyn sellasen joka jotain suojaakin!
Poissa
Ilpo hei, ookko ikinä kuullu biisii... Leijja(t) Helsingin yllä...
Poissa
Superjoint Ritual - Stupid stupid man
*Automag level_02360*
-powerfeed
-AA vigilante
-SP 12" AA
-SP 12" Stainless
-Super Ceramic 12"
-Zeta grippi
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Hei... löysit toisenkii biisin itestäs.
Voisitko olla ystävällinen ja mennä muualle latelemaan elämän viisauksiasi. Kiitos
Poissa
Jeps...
Nyt on maski hankittu, kiitos Natolle! Kiitos kaikille muillekkin tarjouksia heittäneille.
Poissa
Sivut: 1