Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Mutka edelleen myynnissä. Lähtee parhaiten tarjoavalle. Hyvä perusmutka valmiina kentälle.
http://www.netikka.net/mjerohin/mutka/
* Marko "Jerkku" Jerohin *
* Pbt. ClownCrew, Vaasa *
* Email: <!-- e --><a href="mailto:mjerohin@nic.fi">mjerohin@nic.fi</a><!-- e --> *
* Puh: 050-5328977 *
- Marko Jerohin
- gsm: 050-5328977
- email: <!-- e --><a href="mailto:marko.jerohin@netikka.fi">marko.jerohin@netikka.fi</a><!-- e -->
Poissa
Jos myyn piipun erikseen, niin ei se sitten oo valmis paketti. Kuka siitä sitten on enään kiinnostunut. Ellei joku nyt sitten halua sitä ilman huilua ;-)
Mutta kiitos silti mielenkiinnosta.
* Marko "Jerkku" Jerohin *
* Pbt. ClownCrew, Vaasa *
* Email: <!-- e --><a href="mailto:mjerohin@nic.fi">mjerohin@nic.fi</a><!-- e --> *
* Puh: 050-5328977 *
- Marko Jerohin
- email: <!-- e --><a href="mailto:marko.jerohin@netikka.fi">marko.jerohin@netikka.fi</a><!-- e -->
Poissa
Ei tahdo erottaa stock:ia ja mutkaa toisistaan, kun ne on samaa \"sarjaa\".
sorry...
- Marko Jerohin
Poissa
YLÖS !
Kertokaas nyt kele mikä on tälle paketille oikee hinta, kun soittelijoita riittää mutta kauppoja ei meinaa syntyä.
Linkki mutkan sivuille ekassa viestissä.
- Jerkku -
- Marko Jerohin
Poissa
itse myin tällaisen setin 1000FIM:llä
Colo, laajennetut virtauskanavat & poraukset (tehdatekoiset)
12\" ulkorihla
14\" Armson sisärihla
vakipiippu
vakibolt
UUSI ANS venturi bolt
remote
paisari
loader (perus)
puukahvat
stock
20oz on/off pullo
setti toimi TÄYSIN ja oli muutenkin hyvässä kunnossa!
-pasi-
/pasi
Poissa
No en mä sitä epäile, ettei sitä joku ilmaiseksi hae. Tää merkki Colonial taitaa olla monelle mörkö kaapissa, kun yleistys taitaa useimmiten olla että colot on paskoja sloboja...
lähtee polkuhinnalla, tarjoukset mailitse osoitteeseen <!-- e --><a href="mailto:mjerohin@netikka.fi">mjerohin@netikka.fi</a><!-- e --> kiitos.
- Marko Jerohin
Poissa
mä tarjoon tosta sen tonnin.siis markkoja.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
No hohhoijaa... Nato sulle mä en tota myy, sä varmaan menisit mökille kankeen sillä kiviä tai jotain.
Ja tonnilla vanhaa kahisevaa multa ei saa edes persettä.
Polkuhinnat ja ilmaiseksi on kaksi eri asiaa.
Enkä vieläkään myy/vaihda piippua, onko rumempaa kuin eri splässillä oleva piippu (yök). JA kun toi mun colo on niin perkele nätti, että ihan tekee mieli hyppiä vaan paikallaan...
- Marko Jerohin
Poissa
kankiteräs on hinnoissaan...miltäs 150e kuulostaa?
Poissa
Koita nyt tajuta että huilu ei lähde, ja jos joku ostaa ton mutkan ilmoilla, niin sitten voin myydä stocin erikseen, jos ostaja ei sitä jostain kumman syystä tahdo.
Mutta korottavia tarjouksia otetaan edelleen vastaan. Kaikki halukkaat soittelijat nyt tarjoamaan, puhelimessa puhutut hinnan pudonneet roimasti !!
- Marko Jerohin
Poissa
no saat*na!paljon sä siitä haluut?hillittömän hyviä tarjouksia oon jo tehny?
Poissa
Nato: Luuletko tosiaan että 150 euroo tosta mutkasta on hyvä tarjous ? No huhhuh... toi oo mikään _slobo_ coloniali.
Mailiosoite on siis <!-- e --><a href="mailto:marko.jerohin@netikka.fi">marko.jerohin@netikka.fi</a><!-- e -->
ja se toimii varmasti.
- Jerkku -
- Marko Jerohin
Poissa
Sivut: 1