Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eiköhän se tossa selväx tullu... Mielellään joku 450psi?
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Up!!!
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Löytyis ikiaikainen DH- equalizer, eli sisällä maghon tiivisteet, nenässsä 3/4 kierre, säätölukitus Maghon tournament cabilla, Massii 70 egee ja toi on sun.
040 848 2880
- Muuli
Poissa
Eli siis miten tulee kiinnitys? Missäpäin Suomea regu sijaitsee? Tuleeko se bottomlineen kiinni ja tarviiko käyttää paisaria?
Karppa - Trivoga
Poissa
Line In Regun kyljessä, Gas outlet kierreosan keskelä. Ollut kiinni esim Maghon verttipalassa. Kalikka löytyy Helsingistä. Itse en oo Paisaria lämpimillä ilmoilla käyttänyt, mutta +5 ja alle neste pääsee läpi regusta. Antisyphon on kyllä sitten ihan ehdoton jos ei paisuntaa halua.
Mun mielestä Co2:ta varten ei toista regua tarvitse. Yhdistelmällä pasunta-astia - Kulman oma nopeussäätö ( kuhan se ei ole mikään kaasun virtausreiässä oleva kuusioruuvi mallia blowback ) pelaa paljon paremmin ja yksinkertaisemmin. Tietty blowbackeissä vois kai tuollaista regua käyttää..
- Muuli
Poissa
Kun mulla on nyt mutkana Timmy, ja ilmoja ei ollu vielä varaa ostaa, niin siinä pitäs tosiaan olla se mutkaan menevä paine 450psi... Voisin ton kyllä ostaa sulta pois tän kuun lopulla, kun saan tilin sillon.
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
\"Mun mielestä Co2:ta varten ei toista regua tarvitse. Yhdistelmällä pasunta-astia - Kulman oma nopeussäätö ( kuhan se ei ole mikään kaasun virtausreiässä oleva kuusioruuvi mallia blowback ) pelaa paljon paremmin ja yksinkertaisemmin. Tietty blowbackeissä vois kai tuollaista regua käyttää..\"
mä taidan olla hiukan vajaa, mutta en tajua tuota juttua?
Nimenomaan CO2:lla regusta on hyötyä kun paineet ei muutu lämpötilan/ pullontäyttöasteen mukaan?
-->sama_lähtönopeus == parempi_tarkkuus.
Missä mutkassa muuten nopeussäätö on toteutettu rajoittamalla kaasunvirtausta?
-#¤%ddu kun on tyhmä olo..-
-ei tuu hyvä jos ei itte tee-
http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-
Poissa
The S kirjoitti 19.07.2002 klo 12:25:02:
\\Missä mutkassa muuten nopeussäätö on toteutettu rajoittamalla kaasunvirtausta?
Ihan varmasti voin sanoa, että ainaskin Sam Patriotissa. Siinä oli nimittäin semmonen pyssy, että jos kesällä täytit pullon niin et sillä täydellä pullolla pystyny ampumaan juuri mitenkään alle 300:n laukauksia.
Poissa
Eli onko se regu tyyliin etukahva, vai tuleeko kiinni bottomlineen?
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Senhän voi laittaa kiinni kuten haluaa. 3/4 -kierteet käy juuri esim verttiadapteriin, jolloin regu on etukahvana.
Mutkaraadin kuvista voi käydä kurkkaamassa miltä ko. equ näyttää, Sankkerissa on käytössä tämä regu. Itse olen käyttänyt 250-300 psi painella ja hyvin pelittää. Säätövaraa tosta regusta löytyy mielin määrin.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Öö Campo?
Mä en nyt ymmärrä mitä sä et ymmärrä? Kaikissa tippmaneissa nopeussäätö on tollasella \"kuristusruuvilla\" Sen lisäks Co2:stahan just tulee tasaiset paineet ~820 psi, eikä tartte kahta regua nopeussäätöön.
Paisuntasäiliöhän poistaa kaikki nesteytymiset yms ja co2:den ulostulopaine paisunnnasta pysyy tasaisena. Se mitäö se co2 sitten varioi ilman lämpötilan mukaan, eli 700 - 900 Psi:tä on Hyvin esimerkiksi Maghon oman takaregun säätörangella. Eli toi regun outputti piippuun ei vaihdu vaikka co2-pullosta tuleva paine vaihteleekin.
Ilmapullossahan se outputti vasta vaihteleekin. 4500 Psi --- > 800 Psi on ainakin se range, missä mun magho jauhaa, siis sen ekan regun ensiöpuolella, siis pullossa. Kuitenkin lähtönopeudet pysyy tonne 1000 Psihin asti ihan samoissa. Toisin sanoen co2, regulla ei pitäis olla ongelmaa säätää tuosta 900 Psi ---> 250 Psi.
Eri asia on sitten täysin se, millainen se Timmyn regu on, ja onko sillä noin laaja säätöalue jms.
- Muuli
Poissa
öö Muuli?
Nyt mä en ymmärtänyt et mitä mä en ymmärtänyt? Ymmärtääkseni ymmärsin kyllä.
Se oli ässä joka noita paineita ihmetteli
Mut syy miksi hiilariin laitetaan regu on yleensä käyttöpaineen tiputus.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Vittu kun on -4,5 näössä niin on
where is my piano??
- Muuli
Poissa
mulla olis wgp:n ergo regu.hyväkuntoinen ja hieno.oon käyttänu sitä 250-300psi:n paineilla ja hyvin pitää.
h:70€
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Sori nato, meni jo.
- Muuli
Poissa
niin meni sun bussiskin...kymmenen vuotta sitten!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Joo regu on saatu, josta kiitokset Muulille! Vaikka säätämiseen menikin \"hieman\" aikaa... Joten myös Muulin pitkästä pinnasta SUURET kiitokset!!!!
-Me mennään mutkiin kovaa, mutta sieltä pitää päästä poiskin-
Karppa - Trivoga
Poissa
Jepo Nato, tais olla just kans 10 vuotta sitten kun sun Askos \"meni\" edellisen kerran...
- Muuli
Poissa
kylkyl.
mun autosta tulee isona porsche tai jaguaari.pienenä mä halusin olla gepardi ku se on semmonen nopee.nyt isompana on oppinu ymmärtää ettei ihminen voi olla ihan eläin, tai siis ei voi.regu on vielä kaupan ja lääkkeet on kohta loppu.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Sivut: 1