Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli haussa ois tommenen 4*140 vyö.
-genis-
Poissa
Mulla on yks tollanen. Myyn ilman bulkkeja 20e.
Poissa
Helppi kirjoitti 16.08.2002 klo 14:49:53:
Mulla on yks tollanen. Myyn ilman bulkkeja 20e.
mikäs vyö tuo sitten on?
Poissa
bodysnatcher, sun kannattaa käydä tsekkaas tuolta noita aikasempia ilmotuksia: O:Bulkkivyö... sieltä varmasti löytyy.... siel on ainaki näin monta myynti ilmotusta!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
Renegaden vyö. Bulkit vaakaan. Vyö on ihan kunnossa, sillä on voitettu yks Suomen mestaruus ja valitettavan monta hopeamitalia.
Poissa
Helppi, Voisin ton vyön sulta poistaa tolla 20erkillä.pakettia postiin vaikka. pistän illemmalla mailia kuhan kotiin pääsen ellei tuo sitten jo mennyt? :-)
edit: postikulut toki siis maksan ton 20e lisäks
Poissa
Mä en jaksa paketoida sitä 20 euron takia. Voin tuoda päätöskierrokselle Kuopioon tai meidän ZAP-10 maniin jos sellanen järjestetään.
Poissa
Helppi, ootkos sä menossa nordic seriesiin? voi toimittaa jokelle(plague) tai sitten kuopioon vellulle
Poissa
DT ei ole menossa Nordiciin. Pyydä Jokkea tai Vellua hakemaan vyö multa Kuopiossa, ok?
Poissa
Helppi, ok. pistä vyö sivuun
Poissa
mielummin ottaisin bulkit mukaan jos vaan joltain löytyy. Jiitee, koitan eka näin. ei jaksa selata.
-genis-
Poissa
OK, jos haluut vielä bulkit siihen niin 10e lisähintaa.
Poissa
helppi, eipä oo tarvetta bulkeille joten pelkkä vyö vaan kiitos
Poissa
edellisis ilmotuksis o niin paljon vöitä myynnis, et kai joltain niitä vieläki löytyy?
-genis-
Poissa
up
-genis-
Poissa
muuten hyvä azrael,mutta tää oli bodysnatcherin threadi,
oisit antanu sen ostaa eka!!!!!!
-Kerran se vaan kirpasee-
-roka
Poissa
Nopeat elää!!
Guzi/PBS
Guzi
Poissa
joo nopeet elää ja hitaat vikisee :-)
(eikä ollu eka kerta ku joku osti jotain muusta kuin omasta threadistaan)
Poissa
Kukaan ei tullut hakemaan vyötä multa Kuopiossa. Jokke ei ollut ainakaan paikalla, kysyin Plaguen pelaajilta. Azrael, haluatko vyön? 10-man turnaukseen voin tuoda sen jos haluat.
Poissa
Sivut: 1