Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Aloitteleva pelaaja tarvitsisi joitain paintball tavaroita. Vielä puuttuu joitain tavaroita. Tarjotkaa niin katsotaan tehdäänkö kaupaa. Tampereen seudun myyjät etusijalla ja järkevillä hinnoilla.
Eli on omasta takaa:
Inferno Mk 1,VL200 + Autofeed loader, elbow, Catalina 12oz pullo, JT USA Elite nVader maski, JT 4+1 bulkkivyö ja 2kpl VL100 bulkkia.
Jos kuvia tuotteista niin kuva mukaan postiin...
Markku 'Tare' Tauriainen
<!-- e --><a href="mailto:markku.tauriainen@pp.inet.fi">markku.tauriainen@pp.inet.fi</a><!-- e -->
040-5616629
Tee toisille mitä et haluisi itsellesi tehtävän...
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
Mutka,View loaderi, elbow, 12oz pullo ja maski on jo tulossa joten kyselen vain onko jollain jäänyt/tarpeettomana jotain paintball kamaa mikä saattaisi minua kiinnostaa...
Tare
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
no tietysti aina voi ostaa esim.polvi/sääri suojat jos sellaiset näkee tarpeelliseks tai sitten jotain hifi biusoja siihen mutkaan riippuen tietysti mikä mutka se on ja mitä sille haluaa tehdä...
Joona/Unknown
L.O.B
Poissa
Punapistetähtäin? ;-)
10€
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Renegaden 4*140 tetsarit bulkkeineen 30 euroa, ilman bulkkeja 20 euroa. Azreel nimeä käyttävän tyypin piti ostaa nää mut eipä kai sit ostanut. En tosin lähetä näitä mihinkään mut voin antaa jollekin tamperelaiselle ZAP-10 man turnauksessa 22.9.
Poissa
IPPE! oikeesti oisit Astro Vania myymässä? Sattusin tarvimaan...
hampaattoman juttuja
hampaattoman juttuja
Poissa
Bulkkari mulla olis tossa myynnissä, kato mun threadi \"M: Sälää\" ja tampereelta olen
Jussi / Tiikerihait
"Massa on voimaa ja voima on nopeutta"
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
mulla ois Autofeed loaderi.. 5e
Veli/Herpes
Poissa
ippe: Sulla oli tuo Chevrolet Astro-van myynnissä? Vois kiinostaa.
Petri Jääskeläinen / RumaQ
HP Paintball Park
Powerplay | JT USA
Poissa
Sähän tarviit ehdottomasti ilmakamat, ja minullapa sattuu olemaan parit ylimääräiset tiedossa. Jos kiinnostaa pistä mailii.
-Luita kaikille-
Poissa
Poissa
Mulla olis yks kierreletku remote...=) siis tarpeettomana. pistä mailii, jos kiinnostaa.
-Jou meitsi edustaa-
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
maalari ja Petri:
Katos, olis pitäny heti pistää vani tänne myyntiin ja unohtaa keltainen pörssi. Toivottavasti TE ette tarjoa jotain 350 000km ajettua Volvoa vaihdossa!
Mä otan pari fotoa siitä ja pistän faktat esille, kunhan tästä tokenen. Tämän hetken kunto riittää juuri ja juuri pullon kallistukseen.
by the way, hintaluokka on 5000 euroa (tai ainakaan alle 4500 euron en myy .
Tare69: puuttuuko sulta peliseuraa? täällähän sitä on tarjolla.
Poissa
Joo... Huomasin tuon ilmoituksen ja olen sitä jo pikkaisen miettinytkin. Ties vaikka tälläinen tumpelo vasta-alkajakin joukkoon mahtuisi :-)
Ainaskin tetsarit ja bulkkeja niihin tarvitsisi, joku >=4
*140 bulkki sivuttain ja sellaiset missä on läpät bulkkien päällä...
Markku \'Tare69\' Tauriainen
<!-- e --><a href="mailto:markku.tauriainen@pp.inet.fi">markku.tauriainen@pp.inet.fi</a><!-- e -->
040-5616629
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
mulla olis tommonen boltti myynnis paljo tarjoot??en tiä mihkä aseeseen on mut TARJOO JOTAI!!
-pallit on kivestä-
u are terminated!
Poissa
Oli siis tarkoitus ostaa käyttökelpoista kamaa... Ei sellaista mistä pitää arvailla käykö varustukseen ja onko aivan tarpeellinen.
Bulkkivyö ja bulkit hakusessa vielä vaikka hyviäkin tarjouksia on jo tullut. En vain halua ostaa sikaa säkissä ja huomata ostaneeni sellaisen millä ei välttämättä pärjääkkään. Uusia taas en halua ostaa sen takia, että ovat hinnoissaan ja ei köyhällä ihan kaikkeen varaa näin alussa ole.
Eli järkevää käyttökelpoista paintball kamaa saa tarjota mieluiten kuvien kanssa taikka tiedon, että minkä niminen kyseinen tavara on niin josko sille sitten jostain päin nettiä kuvankin saisi :-)
Mettäkeikalle olen jo ilmoittautunut :-)
Markku 'Tare69' Tauriainen
040-5616629
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
Vieläkin bulkkivyö haussa bulkkien kanssa... Jos ei löydy viikonloppuun mennessä niin kaipa pitää sitten Raumalle kauppaan lähteä...
Eli 4+1 140bulkki tai suurempi bulkkien kanssa. 50km Tampereelta voin käydä katsomassa vaikka millainen on tarjottava tuote.
040-5616629
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
mää voin tuoda sulle perjantaina johonki JT:n bulkkarin. menee neljä pientä ja keskelle pullo. Yritän kattoa jos löytyis niitä bulkkeja siihen kans. Hintaa en osaa vielä sanoo.
*El Fiera*
NVP Pit Crew
Poissa
No niin...
Tarttisin vielä kaksi kappaletta esim. Viewloaderin mustaa 100kpl bulkkia niin alkaisi olla bulkkivyökin kohtalaisen kunnossa.
040-5616629
Markku Tauriainen
Tampere
Poissa
Joo multa läytys niit bulkkeja, vaikka kolmekki!
Mailaa jos kiinnostaa!
-Uuteen nousuun-
Poissa
Sivut: 1