Et ole kirjautuneena.
Eli myytäis tälläinen piippueteen päin tarpeettomana.
tarjoukset tänne tai sähkö postiin. ollut kiinni minimagis ihan kunnos muutama naarmuu lukuun ottamatta.
Poissa
Mitäs pidät huilulla hitaa ed. että menee koksuun...
Luin vaan jostain että minimag ja kokkeri käyttää samoja jenkja.
Poissa
Se on Pro-Team Productsin MicroMag, jossa on koksun kierteet. Taitaa olla minimägissä sama systeemi kun normaalissa mägissä, eli ei kierteitä ollenkaan.
All work and no play makes Jack a dull boy
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Hinnoist en oo varma paljo maksaa uutenaa mut oisko 120 euskaa liikaa.
Poissa
120euskaa??? Tuleeko siinä se minimägi kantotelineenä mukaan?
Poissa
120? Taitaa olla \"muutama\" euro liikaa... Voithan toki yrittää myydä sitä tolla, sitä ei kukaan kiellä, mutta kuka ostaa?
-Jou meitsi edustaa-
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
Mä voin auttaa sua pääsemään tosta piipusta eroon ja tarjoan huimat 20e, jos se magi ei tuu mukana...=P
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
100 euskaa miltäs toi ny kuulostaa.
Poissa
Säälikää alottelijaa. Ku vittu en oo mikää einstein mikä ny on monee otteesee huomattu. Saatana ku on vaikee päästä alulle täl alalla.
Poissa
hyvin sanottu.jokainen on aloittelija joskus.paa hinnaks 50€ ja ota siitä tarjouksia vastaan ni alkaa kuulumaan!miten muuten sait sen fillarin toimimaan?jos ongelmia niin soita 044-5929867/samu
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Hyvin hän se polkee kuulaa ja on hyvä tietää että tääl on muitakin ku elämään sä kyllästyneitä Hoteroja.
Poissa
pekala kirjoitti 20.09.2002 klo 21:25:10:
Säälikää alottelijaa. Ku vittu en oo mikää einstein mikä ny on monee otteesee huomattu. Saatana ku on vaikee päästä alulle täl alalla.
phat of riispekt ton myöntämisestä! ota chillisti ja pelaa kovaa täts it.
K
powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1
Poissa
Muista pekala:
BE COOL STAY IN SCHOOL.
Ja varsinkin äidinkielen tunneilla kannattaa käydä, koska kirjoitat todella huonoa ja epäselvää suomea (mä puhun semmosta) ja opettele käyttämään välimerkkejä.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Ja muista että pakkasella ei saa nuolla kiipeilytelinettä (Iippo tekee sen koko ajan ja mä saan hakee kuumaa vettä)
Poissa
Ja ihan vitun yksinkertainen juttu millä saa respectiä: Sanan nimi on Kiitos, ja käytetään yleensä silloin kun joku on jeesannu.
- Muuli
Poissa
phat of riispekt ton myöntämisestä! ota chillisti ja pelaa kovaa täts it
joo,joo ja henry the great aina avautumas!!
muute IME ITTEES!!!!
-pallit on kivestä-
u are terminated!
Poissa