Et ole kirjautuneena.
Elikkäs vanha kunnon Commodore 64 olis myytävänä.
- Levari
- Kassuasema
- Jotain joystickeja
- Piuhat
Vehkeellähän alkaa olla jo museoarvoakin, puhumattakaan tunnearvosta. Muutaman vuoden päästä saattaa hinta hyvinkin olla kymmeniä kiloeskoja.
Pistäkää JÄRKEVIÄ tarjouksia.
Nii muute löytyy multa yks Atarin pelikin. Joku formula. Jos jollain ko. kone on ni tää on iha pakko-ostos!
* Juuso / Räyhä *
Poissa
paljonko?
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Löytyykös klassikkoon klassikko pelejä?
Poissa
Atari-konsolin (yks niitä ensimmäisiä) formulapelin hintaa on ihan sairaan vaikee määrittää, se on jo kerenny museoikään! Mut pistetään huutokaupan lähtöhinnaks toi 20 egee + tk.
Kuusneppariin löytyy aika paljon pelejä lerpulla, ja kai noita kasettejakin on jossain kätköissä.
Hauska ohjekirjakin pitäis löytyy jostakin. Siinä mainitaan jopa modeemi ja korppu (sen aikanen joku Double Density tai jotain) jonka tallennuskapasiteetti on niin huima ettei sellasta tuu kukaan koskaan tarvitsemaan.
En ees lähe yrittään keksii mitään lähtöhintaa C64:lle, vaan odottelen kiltisti noita JÄRKEVIÄ tarjouksia (yea, right, like that's gonna happen täällä boordilla...).
ROTFLMAO *-<B-)>
Niin noita klassikkopelejä, ni Summer - ja Wintergamesit taitaa löytyy, Conan (tappelupeli), Rambo (ihan ykkönen), Strip Poker, Samantha Fox Strip Poker, mikäs tää Karate peli nyt olikaan, eiks toi Raid over Moscow oo joku klassikko (en ikinä tajunnu ko. peliä) jne... Useimmat löytyy!
* Juuso / Räyhä *
Poissa
30 euroo
Poissa
40 e
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
41euroo
Poissa
42e
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
ei tuu kauppoja jos ei oo giana sisterssii...!! (tai kuinka se ny kirjotetaanki)
Poissa
Kertokaa ny herraisä mistä te tarjootte! Jos tarjoukset koskee C64:ää ni täytyy sanoo et aika surullista on. Eiks ihmiset ymmärrä hyvän päälle? Ai mut eihä peinttaajat oo ihmisiä. My bad!
Jos taas Jabban tarjous koskee Atarin formulapeliä ni se on sitte KAUPAT! (Muista + tk)
ROTFLMAO *-<B-)>
* Juuso / Räyhä *
Poissa
C=64
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
No keltasessa pörssissä tollaset satsit maksaa 40-60 euroo
Poissa
Hys hys! Ei kaikki idiootit tajuu tota!
Ja tarjoukset pyörii 40 egen pinnassa, ja keltases huudetaan 60 hujakoilla, ni onhan siinä ihan törkee prosentuaalinen ero.
Saa nähä, voi olla et tolle löytyy käyttöö DI-opintojen parissa (tietotekniikka alaa tässä yritetään opiskella).
ROTFLMAO *-<B-)>
* Juuso / Räyhä *
Poissa
Juu c64sen joskus vielä ostan (ja Amiga500sen siihen päälle), mutta en mä vielä epätoivonen oo
C64 on klassikko, mutta niitä myytiin pelkästään Suomessa kymmeniä tuhansia kappaleita . En muista tarkkaa lukua, mutta varmaa on se, että niitä myytiin käsittämätön määrä ottaen huomioon, että elettiin 80-lukua, jolloin ei pahemmin tietokoneista mitään tiedetty (nettitiedon mukaan pelkästään vic-20siä myytiin 30000 kpl ja kuuslankkuja on pakko olla ainakin saman verran).
Poissa
mulla on muuten amiga-500
+lisälevari
+lisämuisti
+2joystick
+hiiri
+muutama laatikollinen pelejä
siihen on tehty se reset-kytkin.
mä voisin myydä ton sulle sami.
Poissa
hmpf. minkähänläinen toi monitorisysteemi amigassa muuten oli? kun en muista ollenkaan. sanokaas joku guru miten amiga saadaan näkymään monitorista... vai oliks siinä ihan normaali liitäntä?
Poissa
mulla on tossa tv-modulaattori ja scartti.sen saa ehkä suoraan monitoriin...en muista tarkkaan
Poissa
Nato, mikä kickstartin versio siinä amigassas on satutko muistamaan?
Mitä tahtoisit siitä € ? :-)
- Jokke / Plague
(c-64 on jo, harmittaa ihan vitusti kun menin amigan myymään pois joskus aikoinaan..)
Poissa
EI VITTU!!! Saasta mullon sulle aito monitori tohon Amiga500satkuun ja muutama laatikollinen pelejä + muta sälää itse koneen hakkasin paskaksi teiniangsteissa. Siis toi monitori skulaa vuoren varmasti, sillä tespasin sen futaavuutta viime talvena dvd soittimella ja kuva oli syntisen hyvä. Ja mullon vic20 (saleen harvinainen potenssiin 3 verrattuna c64) + moduulipelejä ja jotain 8-bitti nintendon pelejä, mutta ne ei oo kaupan.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
en muista kyl mikä versio.
Poissa
Iippo en tajunnu mitään sun jutuista....
Poissa
Joo vetäsin aika hyvät pekalat ton mun tekstin kaa... noh perkele. eipä siinä mitään maailmaan rauhaa tavoteltukaa, joten väliäkö hällä.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
47juroo
Poissa