Et ole kirjautuneena.
Olisko joku taho jolta saisi silloin tällöin ilmatäytön
sopivaa korvausta vastaan?
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Hämeenkatu 26, täyttö ja tyhjennys samaan hintaan...
-Sami
Pbt Coitus
Joku muu taho? Sieltä jäi vaan kasa kuitteja, paha olo ja paskanmaku suuhun. Ilmapullo edelleen tyhjä.
Jukka Levelä/ Rock
Poissa
Mee paloasemalle
Jeesus tulee! Testaa jarrut.
Jeesus tulee! Testaa jarrut.
Poissa
Paloasemalla ei varmaan ole täyttölaitetta yms. Puhun nyt siis ihan 1,1 l Armageddonin pullon täytöstä. Tiimin zydeemit majailee Pohojammaalla, valitettavasti...
Jukka Levelä/ Rock
Poissa
Tammer-sukellus. Litukankatu 12
avoinna ma-pe 13-19, la 10-16
puh. 03-2531558
Ottavat hintaa euro/litra. Joustava ja hyvä palvelu omien kokemuksien mukaan.
EDIT: eli en lukenut viestiä sen tarkemmin. Itseltäni löytyy täyttöpullo, joten ota yhteyttä <!-- e --><a href="mailto:ttaipale@cs.tpu.fi">ttaipale@cs.tpu.fi</a><!-- e --> tai puh. 040-703 05 24 (tosin just nyt akku aivan finaalissa, joten illalla klo.19.00 jälkeen).
Poissa
minkälaisesta systeemistä porukka muuten täyttää? käytättekö sukelluspulloa 300bar:ia varten?
Veli/Herpes
Poissa
Meillä NitroXissa on 10 tai 12 litranen 300bar:in täyttöpullo(sukelluspullo)/ kaksi pelaajaa. Pienemmät pullot ovat mielestäni turhia hankintoja.
Muutamilla tiimeillä Suomessa on myös omat 200 tai 300 bar:in kompurat täyttöjä varten. Sen lisäksi on vielä boostereita, kuten genesis, joiden avulla voidaan ottaa täysiä täyttöjä myös vajaista täyttöpulloista.
Poissa
300 bariahan ei saa laitettua isoon esim. 40litran lekaan?
näin ainakin minulle kerrottiin kun kyselin täällä päin täyttöpulloja, suurin johon sen saa oli just se 12litranen sukelluspullo? onko asia näin? pitää vissiin hankkii sellanen sukelluspullo sit itekkin... paljonkohan maksaa sukellukseen tarvittava regu tai joku tulppa suuhun että pääsis vielä veden alla hyödyntää pulloa?
Veli/Herpes
Poissa
Joo elippäs \"puritania\" meidänkin pitänee sitten hommata aikanaan useampi noita sukelluspulloja että ilmaa riittää. jos 4 käyttää ilmaa taitaa joutua täyttää kokoajan sitä sukelluspulloa? paljon hintaa? pitää varmaan lopettaa koulu ja mennä johonki basaduuniin.
Poissa
eihän taas mene off topic?
Poissa
No meidän tiimiltä ainakin löytyy ihka oma 300barin ja 50l leka -> Woikoskelta löytyy erikoistilauksella.
-Sami
Pbt Coitus
siis Woikoskelta saa 50 litran lekan 300:lla barilla?
mitä maksaa pullo ja sen täyttö? onko se sitten kätevää/kannattavaa?
Veli/Herpes
Poissa
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.messersuomi.fi">www.messersuomi.fi</a><!-- w -->
Sieltä löytyy typpeä ... hieman halvempaa kuin paineilma tietääkseni ... no sieltä mä hain itelleni vuokrapullon ... sellasen muniin asti yltävän 300pubisen. Kai niillä löytyy joku piste Treenkin läheltä. niiltä saat ne ekat tarvittavat liittimetkin jne mitä nyt mieleen juolahtaa.
T: A.D
Poissa
No siis meidän tiimi osti pullon omaksi, sisälsi pullon 300bar/50l, oikeanlaisen venttiilin, täytön ja kuljetuksen himaan. Hinta oli erikseen sovittu. Leimat voimassa jotain 20v tms. Täytöt tietenkin maksaa sen verran missä täyttelette ja minkälaisella sopimuksella.
Peräkärryn toki tarvii, mutta sillä vaivalla saadaan tiimille ilmatäytöt omilla hinnoillamme.
-Sami
Pbt Coitus
k.i.a:n pojilla olis käsittääkseni yks tollanen 50l 300bar pullo myynnissä.
Jos jotain vaikka kiinnostais.
-Luita kaikille-
Poissa
Ethän Veliseni kerenny vielä sijottaa tohon pulloon? Jos harkittas tota k.i.a:n putelia jos ne nyt luopuu? Ois jätte bra. Tai ainaki parempi.
Poissa
mä täytän sun hiilaripullon TÄYTEEN
...pientä korvausta vastaan.
pistä viestiä 044-5184807, niin sovitaan vaan ajankohta keskusta-lielahti -akselilla
-se ei pelitä jota pelotellaan-
-se ei pelitä jota pelotellaan-
Poissa
en, en mä talvella mee sukeltaa, mut ei sitä tarvii lähtee hakee mistään kialta ku sen saa tosta kylältäkin vissiin, kyl tossa pitäis olla woikosken edustus niin sieltä, katotaan sit keväällä
ei me tai minä kuiteskaan sitä talvella tarvita
tai voitais tehä lumesta vähän niinku supair kenttä? ois muuten siisti, lumilinna keskelle ja sit sit lumiukkoja ja kaikkee...
onks tää nyt offtopic?
Veli/Herpes
Poissa
Sanoisin että ylitit off topic -rajan n. kentänmitan verran
Jukka Levelä/ Rock
Poissa
Niin ei sitä nyt talvella tosiaan tarvita. Pitää se kuitenkin hommata ja vois ehkä käydä kysyy siellä hinnat tai jotain tietäs varata rahaa. ei kuitenkaan ole sitten yhtä äkkiä irrottaa törkeetä summaa.
niin lumi mahdollistas vaikka mitä esim. kenttä kebab-kioskin taakse ja timokin olisi jokus iloinen.
Poissa
mä oon sitä mieltä että poltetaan kirkko
Veli/Herpes
Poissa
Ei..Lumet sulaa..
ei välttämättä kovin huono vaihtoehto.
Poissa