Et ole kirjautuneena.
Haluaisin siis ostaa aseen, tarjotkaa mitä vaan...
Poissa
Tsekkaappa toi Painballsien kirppis ilmo siellä löytyy kaks hyvän hintaista mutkaa...
Dani
Poissa
Poissa
Griffin semi-auto 100e
tosson uus hammeri
Poissa
-2002 Black magic Autococker
-Racegun e-frame
-10\' wgp vakio piippu
-Tickler sledgehammer
Ja sitten muita hiluja
-Freak deluxe 12\' ja 14\' tipeilä
-1l centerflagin preset ilmat
-Cp:n droppi ja on/off
-Dye bottle cover
-musta revo x-boardilla ja vortex impellerillä
-Boksin kiristys clamp
-Black magickin vakio frame
-sto vakio 3-way
Voin myydä Pelkän mutkan freimillä mutta myös hiluineen. En myy hiluja erikseen.
Tarjoukset: <!-- e --><a href="mailto:jarno_nurminen@hotmail.com">jarno_nurminen@hotmail.com</a><!-- e --> 040-5304440 tai tänne threadiin.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Inferno!!!
eli myyn infernon:
-12oz pinnapullo
-JT:nVader maski jos haluut
-ent loaderi ja elbow
Mutka on hyväs kunnos mut käyttöjälkiä on! mutta ei sitte varmaa oo mitää vikaa!!!
hp:250/tarjoa
<!-- e --><a href="mailto:Petri_sjoblom@hotmail.com">Petri_sjoblom@hotmail.com</a><!-- e -->
Poissa
OIs myytävänä hyvä mutka! Spyder TL Plus, tuplaliipasin, paisuntasäiliö(ACI), herkistetty liipasin ym... toimiva ja todella varma peli!! Ja kaiken lisäksi tarkka!
Hinta semmoset 200e!
<!-- e --><a href="mailto:mtv55@jippii.fi">mtv55@jippii.fi</a><!-- e -->
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
Tää spyderi on sama, jolla pelattiin viime lauantaina siel Lahdessa... Ainekin mun tietääkseni.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
Toimiko se oikeesti? Oon nimittäin kattellu vierestä jo muutaman vuoden ku serkku on yrittäny epätoivoisesti saada omaa Spyderiaan toimimaan...
Onneks sillä on jo kokkeri ykkösmutkana.:)
- Ei se satu -
- Ei se satu -
Poissa
Poissa
Kyllä se spydde toimii ainekin ihan mainiosti. Mä pelasin sillä tai sit toisella niistä tuolla 3somessa kaikki pelit, kun magin tiivisteet oli menneet. Toimi ja oli viel aika nopeakin vehje. Ovat kuulema noiden trivogan tyyppien vanhoja...
Poissa
Joo ja mä pelasin just tuolla lahdessa viikko sitten samanlaisella, ni kyllä se sillä tavalla kohtalaisesti toimi. No olihan sillon kylmä ni se vaikuttaa tietysti asiaan, mutta ei se nyt täysin toimimatonkaan ollut. Öh...saikohan tosta nyt mitään selvää...
All work and no play makes Jack a dull boy
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Niin se on just se toinen joka on myynnissä!
Poissa
Osta multa 4kpl gz1000 pistoolia, ei maksa paljoo ja kaveritkii pääsee pelaa
Poissa
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Elikkä toi mun spyderi oli tosiaan siel Lahdessa mut Te ette vissiin pelannu mun spyderillä, vaan toisella samanlaisella. Siinä spyderissä millä Te pelasitte on \"huonompi\" piippu eli se millä ette tod.näk. pelannu on vielä tarkempi koska piippu on vähän tiukempi. Muuten mutkat lähes identtiset.
Sori vaan Jani mut niin se vaan on:)!, mun on parempi.
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
Nii ja mun spyderissä on paisari, toisessa ei ollu!!!
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa