Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
elikkä, piranha puoli automaati. itse huollettu joka pelien jälkeen ja on muutenkin hyvässä kunnossa.
mukaan tulee:
-2 piippua (vakio ja 14\" Custom Products, nickel)
-20 on/off pullo
-scott maski
-bullki vyö + bulkit
-ja kaikkea sälää pienen laatikon edestä
tarjoukset ja kysymykset mieluiten s-postilla.
<!-- e --><a href="mailto:jaskakallio@jippii.fi">jaskakallio@jippii.fi</a><!-- e -->
-I`m a fucking bad guy, i`m paintballer-
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
sellasta vielä, et s-posti on nykyisin: <!-- e --><a href="mailto:tenuakajaska@hotmail.com">tenuakajaska@hotmail.com</a><!-- e -->
ja tarjouksia otetaan vastaan vielä(kin)...
-I`m a fucking bad guy, i`m paintballer-
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
älkää vaan ostako, toi on ihan paska....
no ei, ostakaa jo... mä haluan enkeliin rahaaaaa....!!!!
halvalla lähtee.. oikeesti..!!
please....=)
Poissa
Ei halvalla kannata myydä, jos aikoo enkelillä pelata. Enkeliin tarvii paljon rahaa!!!
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
et kai sä vaan oo myymässä sitä samaa piippua, minkä lupasit myydä mulle?aiai.Ostan sen kyllä sulta pois jos vielä myyt.sen piipun, en sitä piranhaa -p-
jos bostataan niin bostataan sitte kunnolla, eikä mitään nyhväystä
-Perttu
Poissa
Mikäs toi bulkki vyö on ? lähtistkö se halvalla erikseen ?
Poissa
Ostas nyt XLT se mutka ennenkuin alat bulkkivyötä suunnittelemaan (tähän joku pa**a hymiö)
Nipsu/Chronicles
Poissa
Äläs ny! kaikkia voi kato keräillä etukäteen! (tähän kans joku v***n hymiö)
Poissa
mitään ei myydä erikseen... sen takia tos on et, \"pakettiin kuuluu\"!!!!
\"tähan ei tuu mitään v***n p*****a hymiöitä\"
vähän vielä puuttuu rahaa enkulista...
ÄÄÄÄÄ!!! OSTAKAAAAA.... MÄ RUKOILEN....
Poissa
Lineman kirjoitti 25.11.2002 klo 14:28:01:
et kai sä vaan oo myymässä sitä samaa piippua, minkä lupasit myydä mulle?aiai.Ostan sen kyllä sulta pois jos vielä myyt.sen piipun, en sitä piranhaa -p-
en mä jaksa 50 vuotta odottaa....
Poissa
JiiiTeee kirjoitti 25.11.2002 klo 11:44:00:
Jos joku on paska, niin omistajansa=) hehheh..
mitä säki luulet tietäväs...=)
Poissa
Sivut: 1