Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ilmeisesti tuo eVLution II on oikeesti hyvä kun siitä ei halua kukaan luopua. Tai sitten se on niin huono, ettei kukaan ole sitä ostanut. No minä kuitenkin olen ostamassa ja kun uuteen ei ole varaa niin tarjouksia odotellaan.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Suomessa on varmaankin käytössä n. 5kpl noita evlution II bokseja ja ne toimivat vallan mainiosti, en usko että kukaan haluaa luopua omastaan
(yritin nimittäin tätä samaa itsekin:)
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Juu testiboksillisten perusteella skulaa aika nätisti. Ei choppaa ja sormetkin alkaa tuntuu aika hitailta. Jos omastaan joku viitsii luopua niin hinta ei varmaan tipu 10-20e verrattuna putiikkien listahintoihin. Tai aika porvari saa olla jos omastaan joku halvemmalla luopuu. Voihan se olla että noita jossain vaiheessa käytettynä jo halvemmalla saa, mutta tuskin vielä vähään aikaan.
JoiQu/Raaka Kone
JoiQu/Raaka Kone
Poissa
yks mitä kannattaa kysellä on noilta ihmisiltä ketkä käy ulkomailla jos he pystyisivät tuomaan jos löytyy halvalla! esim. egi ja muut cyclonen ihmiset ja muut ketkä käy ulkomailla!
edit: toisaalta ei se halo a/b niin hirveitä maksa (a varsinkaan) ja eikä se paino mitenkään roimasti eroo eikä oo jättäny pulaan kuin kerran kun loppu patterit ja jumitti :tide
Poissa
Evlutioneissa on ollut vaan valitettavasti laadun kanssa ongelmia aika paljon. Kuoret ei vaan kestä. Nopea, kevyt ja minun mielestäni HYVÄN muotoinen boksi, mutta ottaa päähän kun joutuu kantamaan treeneihin varalle useampaa boksia.
Nimim. TO:lla viisi evlua paskana...
Oskari/Takeover
Poissa
Bubba: Onko siis kyseessä nimenomaan eVLution II? Olen kuullut, että eVLution I:ssä oli noita kestävyysongelmia.
Yksi syy, miksi haen juuri eVLution II:sta, on painopiste. eVLutionilla saisi painopistettä siirrettyä taaemmas, jolloin mutkasta tulisi tasapainoisempi.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Psycho kirjoitti 04.04.2003 klo 14:40:40:
Yksi syy, miksi haen juuri eVLution II:sta, on painopiste. eVLutionilla saisi painopistettä siirrettyä taaemmas, jolloin mutkasta tulisi tasapainoisempi.
Toi tasapainoinen mutka on yksi SUURIMPIA VITSEJÄ kautta aikain... mitäs sitten kun sulla onkin enää puoli boksia kuulaa ja poppaat sivulle niin ne kuulathan aiheuttaa pahan painonsiirtymän, joka saattaa pahimmillaan johtaa jopa tasapainon totaaliseen menettämiseen ja jopa aivotärähdykseen... Onse paha asia toi \"väärä painopiste\"
Fakta: Evlutkat 1 ja 2 on hitaita verrattuna Halo B:hen
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sehän nyt taas riippuu täysin pelityylistä. Jotkut tykkää pelata vaikka päällään seisten, mutta itse suosin kyllä \"mutka suorassa\"-tyyliä. Samanlaisen painonsiirtymän se puoli boksillista kuulia aiheuttaa joka loaderilla, joten ei kai ole tällöin sen suurempaa vaaraa aivotärähdyksestä kuin muillakaan loadereilla.
Tavoitteena olis vaan saada yhdestä mun Sheridan-merkkisestä mutkasta yhdellä kädellä ammuttava. Tällä hetkellä se on pahasti etupainoinen. Yritäpä nostaa vaikkapa 3m pitkä mäntytukki maasta pelkästään toisesta päästä nostamalla. Sitten sama uudestaan, mutta nosta keskeltä. Yksinkertaista fysiikkaa, vaikkakin eri painoluokassa.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Bubba: Onko siis kyseessä nimenomaan eVLution II? Olen kuullut, että eVLution I:ssä oli noita kestävyysongelmia
Kyllä, juuri Evlution II. Meille on kyllä tulossa lisää noita bokseja, koska Halot ei meitä kiinnosta muodon ja kehnon pallokapasiteetin vuoksi. Täytyy vain ottaa huomioon tuo PASKA laatu ja varautua siihen säilyttämällä vanha Revo.
Oskari/Takeover
Poissa
Mulla on sulle boxi, joka ei oo takapainoinen
Ammobox, kapasitetti 40 kuulaa. Erinomainen sheridaniin. Myös Vispilällä ( VL2000 irroitettu, lavat modifioitu ) Keräilyharvinaisuus, 50 egeä.
- Muuli
Poissa
Siis ammoboxihan on täydellinen vastaus painotusongelmiin, koska syöttö lähtee aivan toisesta päästä. Näin tätä nerokasta vehjettä voi käännellä ympäriinsä sen mukaan, minnepäin painoa lisää halutaan. Boxi on myös erittäin helppo täyttää käytännöllisten 10 kuulan tuubien avulla.
Poissa
Sivut: 1