Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Myydään minimagi boltti kusee läpi ilmaa hommattava uus boltti muuten hyvä ase. sälää mukaan jonkun verran pari piippua, normaali sähkötön loader, eemailiin jos jotain kiinnostaa tarjota saa.
\"Älkää huutako olen uskovainen\"
Poissa
Mihinkäs on hoppu? Onko sulla kuvaa aseesta?
Prrroto
Poissa
Tekee mieli uutta ja päästä vanhasta eroon.
Kuvaa ei ole mutta keskirunko spläshätty ja osa hopeinen.
aseessa verical feed ja puinen käden sija, ilmat mukaan leimat muistaakseni voimassa. Pullo on 1.9 litrailen
Poissa
Siis boltti kusee vai tuben tiivistettä ei ole koskaan vaihdettu?
Poissa
Paha sanoo perus koulu pohjalta omasta mielestä jokaainut tiiviste on vaihettu. Eli luulisin et boltti kusee läpi.
Poissa
Njuu. Boltti on vaan aika pahasti paskana jos se tosissaan boltin takia kusee. Yleensähän se noissa tapauksissa on se powertuben tiiviste. Se tiiviste on luonnollisesti huomattavasti halvempi vaihtaa kuin boltti eli mahdollisen ostajan kannattaa tarkistaa asia ensin. Koska kyse on todennäköisemmin tiivisteestä niin uuden hifiboltin ostaminen saattaa harmittaa jälkikäteen kun mutka vuotaa edelleenkin samalla tavalla.
Ja lisäyksenä vielä, että jos boltin jousi on kuolettunut, niin se ei jaksa painaa bolttia tarpeeksi kiinni. Ja kait siellä tubessakin jousi oli... on sen verran aikaa kun oon magia säätänyt...
Poissa
Jousi on vaihettu uuteen. Et siin ei pittäis olla proplemoo mut en mä tiiä.
Poissa
mä tarjoan 50€
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Hhmm en taida myydä tohon hintaan ostin ite mutkan viime syksynä 450 e ni ei irtoo noin halvalla.
Poissa
Skulaa se mun boltilla, mutta ei sen mutkan mukana olevalla, joku slobo hard nose jossa on liian ohut tappi. Muuten siin ei oo mitään vikaa
- Muuli
Poissa
No perkele tehdään sitten näin jos joku haluaisi myydä minimagin boltin oisin kiitollinen. Muuli voi sanoo minkä lainen pitää olla jos viittit vaivautua tai mistä sais kyseisen boltin ostettu kuten onko sissoksella. Auttakaa kärsivää
Poissa
Sivut: 1