Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ostetaan siis, enkeliin.
Mitä suorempi sitä parempi.
Tarjoa tähän tai meiliin:
[email:39jj8itv]lauri_martikkala@hotmail.com[/email:39jj8itv]
Lauri / Krakatau
[edit: ostetaan, ei myydä eikä vaihdeta]
[edit: jotta kaikki tajuaisivat, mankeliin]
Poissa
^^
Poissa
mulla olis...paljoko tarjoot...
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
haahaa perttu
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Onko sulla, Perttu, oikeasti jotain trigua mankeliin? Jos on ni neuvotellaan asiasta.
Jollei ole, ni laita noit \"kirjotan turhaa jotta kuvaus nimeni alla vaihtuisi\" -viestejä vaikka sinne genesis-thrediis, siel on paljon turhaa tekstiä jo ennestäänkin.
Lauri / Krakatau
Poissa
Voin vaihtaa mankeliin...
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
Meneppäs Perttu näiden harvinaisen nerokkaiden kommenttiesi kanssa, vaikka harrastamaan vuoropuhelua yksiksesi, tonne "Yleistä" osastolle ...
Nää sun olemattomat "Mulla ois... Paljo tarjoot..." kommentit on niin turhia ....
(Toi oli sit vaan mun mielipide, ja tätä keskustelua ei jatketa täällä, eli jos on jotain sanottavaa nii pistä mailiin.)
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
Markku/Krakatau
edit: Typo ja lihavoinnit kuntoon
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
Sori jos ärsyttää, mutta älä sä Markku ota henkilökohtasesti. Tääkin viesti olis voinu jäädä tulematta, mutta mitäs vastasit...
Perttu/Krakatau
-Perttu
Poissa
Keulikaa nyt pois mun threadilt, tiimiläiset, ei teillä kuitenkaan mitään aiheeseen liittyvää ole sanottavana.
Lauri / Krakatau
Poissa
Must tuntuu että teidän täytyy myydä tälle tyypille BLADE Trigu
Ville/Krakatau
Ville / Coitus Finland
Seinäjoen Seudun Extreme Urheilijat
www.seinajokipaintball.fi
Poissa
Ylös!
Jari/Krakatau
Poissa
Upitaas välillä.
-- --- - ----- - --- --
-- --- - ----- - --- --
Markku/Krakatau
-- --- - ----- - --- --
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
Sivut: 1