Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2004-03-17 10:21:31

Raine
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2002-01-13

Re: O: "hifi"kokkeri tai magi -90 luvulta

Eli hakusessa olisi mahdollisesti Eclipse tai Evo coksu vuosimallia mieluiten 96-98, eli käytännössä Eclipset niitä splässättyjä ja evot niitä vihreä- tai harmaamustia. Muutkin käy, esim vanhat Bob Longit (cocksut). smile
Myös vanha raiskaamaton "vakio" cocker saattaa käydä, kunhan siinä olisi 45 kahva yms. muuta pientä tuuninkia mukana.

En tarvitse bokseja / ilmakamoja.

Muita ronkelin miehen vaatimuksia :

- .45 kahva (mielellään saman värinen muun mutkan kanssa)
- Eclipse mielellään saman värinen koko paska
- ei sähkökahvoja tai silmävirityksiä

Vaihtoehtoisesti Automag samoilta vuosilta, .45 kahva, tournament cap yms. plussaa. Eclipsetkin kiinnostaa.
Ei RT tai sähkömalleja.

Lisäksi voin harkita ostavani vanhan Air American Violator-regun (ei mallia mägin regu vaan se ohueksi sorvatumpi malli)

Lisäksi seuraavaa:

- hyväkuntoiset realtree camot ja kiinnostaa, koko varmaankin M tai L
- Vanha 4-6 puikon packki, mielellään Jackon tai Uniquen, camot kiinnostaa.

VIVA RETRO!

Poissa

#2 2004-03-17 11:10:06

Kutis
Jäsen
Paikkakunnalta: Kangasala
Rekisteröitynyt: 2002-01-18

Mulla olis 8*100 + pullo Advantage kuvioinen Uniquen packi. Pistä spostiin tarjous jos kiinnostaa...

Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)

Poissa

#3 2004-03-17 11:38:18

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10

Hienoa, että tollasia trendien ulkopuolella eläviä ihmisiäkin löytyy. Saako kysyä, mistä moinen nostalgia innostus?

Mulla löytyis joku vaaanha 6packi jonka voisin vaikka lahjoittaa jos asuisit naapurissa. Nyt en jaksa nähdä vaivaa sen esiinkaivamiseen ja lähettelyyn. Myös oikeaoppinen v-neck realtree satsi (siis oikea, ei mikää britti yms kopio) löytyis, mutta siihen on tikattu selkään Kojootit joten sitäkään ei irtoo.

Eli ei voi auttaa smile

Poissa

#4 2004-03-17 14:27:42

Raine
Jäsen

Hienoa, että tollasia trendien ulkopuolella eläviä ihmisiäkin löytyy. Saako kysyä, mistä moinen nostalgia innostus?

Montakin syytä; Elektroniikasta en juurikaan ymmärrä eikä sen puoleen kiinnostakkaan. Toiseksi lähes ainoat pelit viime vuosina on ollut työ- ja kaveriporukoissa perinteisillä metsäkentillä tapahtuvaa painttia, jossa vanha hifimutka pesisi vuokra mitkälie 100-0.

Ja kaiva vanha maski kaapista - niin vanha että sillä on pelattu metsäpelejä, ja haista sitä lasienympäryspehmustetta. Jos se ei ole homeessa niin siinä tuoksuu kuiva multainen maa, kuulamaali ja noh, tietty hiki, mutta ei se oo pääasia. Eikös tule fiilistelyä mieleen? wink

Eli osittain fiilistelyn takia ja osittain ihan siksi, että periaatteessa toimivan ja tasokkaan mekaanisen oldskool-highend mutkan jolla pelailee ihan kivasti saa kohtuu halvalla. Ja tulin lukeneeksi läjän vanhoja painttilehtiä ajalta jolloin heinäpaalit olivat suppikenttänä parasta.

Ja Kutis-> Vähän liian iso, ja en tarvii pullopaikallista, kiitos!

Poissa

#5 2004-03-17 14:31:17

Raine
Jäsen

Samille vielä:
noita v-aukollisia realtree asuja ei muuten tunnu löytyvän enää mistään, siis ulkomailtakaan (netistä). Ne Renegaden versiot (jota mm. DC käytti) oli rumia verrattuna noihin v-aukkosiin. Parasta olis kun löytäis v-aukollisen timberghost -setin (jota mm. Banzai Bandits aikanaan käytti).

Mikä tämä sun bulkkivyö on? Asun kyllä Helsingissä joten periaatteessa voisin hakeakin sen ja maksaa pienen korvauksenkin jos se on ehjä ja muuten passeli.

Pervoa? Ehkä. So not.

Poissa

#6 2004-03-18 06:38:29

Sami
Jäsen

Itse asiassa mulla on noita packeja kaksikin. Se vanhempi niistä on susipaska Tason viritelmä, jonka ostin muistaakseni samaan aikaan kun ostin Phantomini eli vuonna 1990. Se on hirveä remmihässäkkä. Tän toisen merkkiä en millään muista, saattaa jopa olla Unique tai sitten ei. Muutettiin justiinsa niin noi retrokamat on juntattu varaston vimoseen nurkkaan kesärenkaiden taakse enkä oo just nyt motivoitunut kaivelemaan niitä. Palataan asiaan kun saan raahattua itteni varastoon wink

Poissa

#7 2004-03-18 08:01:34

Kippari
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

kaverilla olis ihan perus -97 kokkeri, jossa 45 kaffa. kiinnostaisko? voisin kysellä, mitä se siitä haluais...

Kimmo/Ballrogs
ps pitää kai mainita, että löytyis myös vihreä Predators-evo, mutta se ei ole kaupan smile

\"Puhun niin totta, kuin osaan.\"
-A. Jäätteenmäki

Poissa

#8 2004-03-18 09:26:24

Raine
Jäsen

Suomessahan pitäis olla kohtuu järjetön kasa retropainttitavaraa. Missä kaikki on?

Esim missä on Janoshin vanha Eclipse cockeri, eli se Jack Woodin vanha hopea-kulta-musta spläshätty? Tai Granden musta-puna-hopea spläshätty smartmag? Myykää...

Kippari-> Kysy kaverilta ja laita vaikka postia asiasta.

Tuo sun Predator -evo taisi olla vielä Predaattorien aito vanha evo eikä niitä jonkun aikaa markkinoilla olleita predator-evoja (joissa mm. takablockissa (ei p-block) oli boltin tappi pystyasennossa), eikös näin? Mutta taisin nähdä siitä jonkun kuvan jossa klassikko oli raiskattu jollain kromikahvalla! Häpeä! wink

Poissa

#9 2004-03-18 10:54:11

Kippari
RumaQ

juurikin kyseinen evo.
mutta, en minä sitä raiskannu, se oli jo sellanen ku sen ostin... smile

yritän tavoitella sitä kaveria.

-A. Jäätteenmäki

Poissa

#10 2004-03-18 11:29:59

Nuutti
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2004-02-25

Mulla olisi myynnissä musta '98 STO Autococker 45 kahvalla, hoguen kumeilla ja pystysyötöllä. Jos kiinnostaa niin voisin viedä sen Cool Gamesiin tarkistettavaksi. Hinta 300-350€ vähän riippuen siitä pitääkö siihen vaihtaa uusia tiivisteitä yms. kun se on ollut käyttämättä noin vuoden. Muuten hyväkuntoinen ja naarmuton.

Poissa

#11 2004-03-18 11:51:02

Raine
Jäsen

Kiitos Nuutti, mutta en ole kiinnostunut STO -enkä muistakaan pystysyöttökoksuista. Ja hinta nousis 50€ jos vaihdat siihen tiivisteitä? smile Muutenkin on aika suolainen tuo pyyntisi. Mutta eniwei ei kiitos.

Poissa

#12 2004-03-18 11:59:03

Nuutti
Jäsen

Öh, ei ollut tosiaan ihan loppuun asti ajateltu mun viesti, mutta tarkoitus oli tiputtaa hintaa, jos siinä on fiksailtavaa. Pari vuotta sitten Coolissa sanoivat että eivät myisi alle 500€, mutta ilmeisesti tuon kurssi on tippunut aika paljon.

Vertailun vuoksi uusi Tippman 98 Custom maksaa Coolissa 255, ja tuo STO on takulla parempi kun on maksanut uutena kuulemma 6000mk.

Poissa

#13 2004-03-18 12:37:52

Sami
Jäsen

Tohon Nuutin hintaanhan saa V6sen ilmasysteemillä... se on melkein retroa.

Poissa

#14 2004-03-18 12:43:10

Nuutti
Jäsen

Jaha, ilmeisesti en ole ollenkaan perillä tämänpäivän markkinoista. Pitää käydä kyselemässä Coolista. Ihan uuden pumpun hintaan en viitsi kuitenkaan myydä. Mieluummin pidän sitten itse.

Poissa

#15 2004-03-18 14:32:32

Muuli
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-08

Esim missä on Janoshin vanha Eclipse cockeri, eli se Jack Woodin vanha hopea-kulta-musta spläshätty?

Kysy Jarilta, en kyl usko että myy, se on kuitenkin Jack Wood smile

Tai Granden musta-puna-hopea spläshätty smartmag? Myykää

Toi oli Plague Fisulla ( Teemu ) ja mun yks frendi osti sen. Mä viilasin sitten viritykset kehään, myöhemmistä vaiheista ei tietoa. Mun ja Lexin mägit ei oo myynnissä smile

ja löytyyhän noita: yks pinkki Minimäg KC:n tuplaregulla, Basic F1-illustrator.. Tepolla taitaa olla mägi jäljellä, Tomulla voi olla wanha Bob Longi jossain.

- Muuli

Poissa

#16 2004-03-18 14:33:31

D
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-13

Löytyis 1kpl mägi(vm. ehkä 97 en ole varma)
siinä on jotain eclipse biusoja jotka on liila,musta,hopea splaschattyjä(mitenköhän toi kirjoitetaan?)

AA-piippu(sama splaschi)

real tree bulkki\"vyö\" elikkä semmoinen old school joka tarvii lisäksi oikean vyön:)

+ maski boksi jne...

Se on vissiin aikoinaan FPP:ltä ostettu...
Tää lähtee halvalla jos sen haluat, soita tai laita meilii jos kiinnostaa.

0407038902

Dani
URHO

Dani

Poissa

#17 2004-03-18 18:13:19

jaska
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-04-11

Mulla löytyisi harmaa Evolution Cockeri säädettävällä stokilla ja Air America Uniregillä. Vaihtoehtoisesti uniikki Mayhemistä voitettu Markus Davis Signature series regu joka painaa tosin melko paljon.
Mutka toimii loistavasti sekä ilmalla että H2O:lla ja on jopa ollut itse PGI:n testiraadissa kokeiltavana kuvan kera.
Löytyy myös hyvässä kunnossa oleva Jackon musta 6+1 bäkki satasen bulkeille henkseleiden kera.
Otappa yhteyttä jos kiinnostaa.
T: Jaska

"Fast food and how to catch it"
by:The Master Chef

"Fast food and how to catch it"
by:The Master Chef

Poissa

#18 2004-03-18 22:17:50

Ossi
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

Hyllyllä lepää yks Bob Long cockerin runko. Pitäis laittaa entiseen kuntoonsa kun löytyy aikaa

Poissa

#19 2004-03-19 00:30:32

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo

Muuli kirjoitti 18.03.2004 klo 16:32:32:

Esim missä on Janoshin vanha Eclipse cockeri, eli se Jack Woodin vanha hopea-kulta-musta spläshätty?

Kysy Jarilta, en kyl usko että myy, se on kuitenkin Jack Wood smile

Tai Granden musta-puna-hopea spläshätty smartmag? Myykää

Toi oli Plague Fisulla ( Teemu ) ja mun yks frendi osti sen. Mä viilasin sitten viritykset kehään, myöhemmistä vaiheista ei tietoa. Mun ja Lexin mägit ei oo myynnissä smile

ja löytyyhän noita: yks pinkki Minimäg KC:n tuplaregulla, Basic F1-illustrator.. Tepolla taitaa olla mägi jäljellä, Tomulla voi olla wanha Bob Longi jossain.

- Muuli

se granden mutka oli mulla alunperin.ostin sen grandelta.möin sen jollekin jäbälle plagueen, mut en fisulle.pappagranden mutka hävitettiin sille yhdelle dorkalle moontv aslakille.myöhemmistä vaiheista ei tietoo.

täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#20 2004-03-19 07:00:52

Psycho
Jäsen
Paikkakunnalta: Veteli/Espoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-23
Kotisivu

Mulla ois tämönen, mutta en oo vielä oikein päättänyt myynkö sitä. Kaikkihan on kuitenkin kaupan, jos hyvän hinnan saa...

100-0032_IMG.JPG

-Ei se satu-

- Ei se satu -

Poissa

#21 2004-03-20 11:59:45

D
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-13

Mägi palautettu alkuperäiseen kotiinsa:)

Dani
URHO

Dani

Poissa

#22 2004-03-20 13:41:13

Raine
Jäsen

Juurikin näin, eli etsintä on päättynyt! Oma vanha ja rakas mägi jonka myin poies joskus 96 tai 97 on nyt päätynyt takaisin kotiin ja vielä asevelihintaan.

Jotta kiitoksia kaikille tarjontaan osallistuneille.

Poissa

#23 2004-03-20 18:38:32

xenic
Jäsen

Kas, Raine herännyt jostain kiven kolosta pelaamaan? smile

Missäköhän mun vanha mägi menee, erityis piirteenä suomen ainut (ihan varmasti) boston paintball supplyn 12\" hard-chrome piippu. Ostetaan takasin kotiin jos jollain on se tallessa smile

--Ilkka

Poissa

#24 2004-03-20 23:34:18

Kippari
RumaQ

ja minä voisin ostaa takas mun sterling stp turpo pumpun, jos se jollain on. se lipsahti hanskasta joskus aikoinaan...

-A. Jäätteenmäki

Poissa

#25 2004-03-21 12:37:30

Raine
Jäsen

xenic kirjoitti 20.03.2004 klo 20:38:32:

Kas, Raine herännyt jostain kiven kolosta pelaamaan? smile

Terve vaan! Lähinnä fiilistely mielessä tuon ostin. Ja tosiaan onhan tuo ihan pätevä peli jos joskus käy jonkun kaveriporukoiden kanssa pelaamassa pääosin vuokramutkilla.

Missäköhän mun vanha mägi menee, erityis piirteenä suomen ainut (ihan varmasti) boston paintball supplyn 12\\\" hard-chrome piippu. Ostetaan takasin kotiin jos jollain on se tallessa smile

Ja periaatteessa mäkin voisin ostaa jonkun laatupiipun mäkköseen jos niitä on tarjolla.

Suomessa ei varmaan enää ole juurikaan yksittäisiä noviisitason turnauksia liigan yms. sarjojen ohella?

Poissa

Keskustelualueen alatunniste