Et ole kirjautuneena.
Haussa toimiva teräksinen Air America Unireg Violator, sekä Air American Armageddon tai Apocalypse ilmapulloregu, toimiva. Ei pulloa, koska näissä olevat pullot ovat arvatenkin auttamattomasti vanhoja. Unireg mieluusti se kevennetty eli alapäästään kapea malli.
Myös Raptor -malli kiinnostaa mikäli mukaan löytyy Benchmarkin droppicradle. Ja edelleen ilman pulloa.
Tarjotkaa tänne tai sähköpostiin, kuvat bonusta.
Poissa
Mulla olis titaaninen Unireg-regu. Soita jos kiinnostaa ja tee tarjous.
P. 0440 - 527 805 / Kaitsu
Poissa
Arvasin että DT:n suunnalta tulisi tarjouksia, mutta kiitos ei tässä tapauksessa, haeskelen halvempaa eli teräksistä vaihtoehtoa.
Poissa
Älkää nyt saatana pihtailko, näitä pitäis olla kaapit täynnä, myykää, myykää, tarve olis kiiruusti.
Olisko jollain myydä Airgun Designsin ylimääräistä ja ehjää magin powerfeed runkoa, joka syöttää oikealle, eli vaikka minimagin vanhaa runkoa? Vaihdossa voin antaa kiillotetun highrise magin rungon, joka syöttää vasemmalle puolelle.
Poissa
Mulla on ylimääräinen mägin powerfeedrunko, joka siis sojottaa pelaajan silmistä katsottuna vasemmalle päin. Onko tälläinen haussa vai onko juuri vääränkätinen?
Ei osu...ei sitten millään...
HCS
Poissa
Juurikin toisin päin oleva, eli sellainen, jossa boxi jää oikealle puolelle asetta pelaajan näkökulmasta katsottuna.
Poissa
Minulta löytyy priima Apocalypse regu. Tarjoa mun postiin
<!-- e --><a href="mailto:sami.merasto@lassila-tikanoja.fi">sami.merasto@lassila-tikanoja.fi</a><!-- e -->
Poissa
Ja enää ei tarvitse tarjota, tavarat ovat löytyneet. Kiitoksia osallisille.
Poissa