Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli tietääkö kukaan mistä saisin hommattu käytettyjä army tuotteita. esim. maastopuku m62...Tampereella on joku liike mut osotetta ja nettisivuja en löydä mistään???
Poissa
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.salainenagentti.fi">www.salainenagentti.fi</a><!-- w -->
-Rakel Liekki-
**Voodoo2**
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Jos sä haluut muuvailla peilin eessä vaikka 91-housuissa niin mulla ois yhet uudet myös löytyis sukkia ja pikkumustat, onhan síitä vitun morttimarketista pakko jotain pölliä vaikkei sellasta paskakamaa voi missään käyttää. Verestätkö kaljutukka sotamuistoja vai mikä on toi fiilish....
MÄ HALUAN VAIN, ELÄÄ!
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
Poissa
U.S. Eagle Näsilinnankatu 28 Tampere.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.us-eagle.fi">www.us-eagle.fi</a><!-- w -->
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Multa löytyy yks Tiger-stripe takki/paita kokoa XL jos kiinnostaa
Niko/Unknown
Poissa
Joo ja multa löytyy laser-tähtäimiä ja pistimiä. Kenttäpullo ja vähän nuotioitu pakkikin löytyy, kumpaankaan ei oo kustu! Ja Naton vanha vihree pilotti rotsi jossa on Marlboron hihamerkki ja Iron Maidenin selkäbanneri on kans myynnissä. Kato seuraavasta Hobby Hallin kuvastosta !
_ muuli
Poissa
Laita ny ihmeessä tohon lisäys: Naton (sotilasliitto) EI NATON.. kaikki pian haluu sen muute ja hukut puheluihin.
Corni / Voodoo
Matti \'mccorn\' Malkamäki
In search of a new home. (sisäsiisti "vanhankoulun pelaaja)
Poissa
Tää on kyllä NATON! ei mikään sosiaaliliitto!! Ja vaihdoin jo numeron salaiseks.
- Muuli
Bissee, keskaria ja olutta jo vuodesta 73, rööki fönärissä vuodesta 83.
Poissa
Joo muuli on säästelly mun vanhaa pilottia kaikki nää vuodet.se jäi sille joskus koska se oli sen luona aina "säilytyksessä" niinku mun pehmee punanen malluaskikin.
vieläkö siitä roikkuu vetskarista rautaristi?se oli meinaan kovin juttu täältä rovaniemelle vuonna -90!
tosin keravalla se on vieläkin "se" juttu...
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
tarjottu markka rautarististä!
nii ei tässä mittään..
Poissa
markalla lähtis,mut sä et oo riittävän kova jätkä.sori.
Poissa
että kehtaat tollasta väittää, sulla ei oo mitään todisteita huutamastas!
nii ei tässä mittään..
Poissa
mähän pyysinki anteeks.jos sä tosiaan haluut ostaa sen rautaristin,ni pyydä jotain kovempaa jätkää ostaa se sulle.mä oikeesti haluisin myydä,mut en vaan voi ed.main. syistä, sori!
Poissa
HYMIÖ NATO!!!!!
-Iippo&KumppanitOy-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
hehe no voi perkele...
voisko joku täysikäinen tai ainakin sen näköinen ostaa mulle naton rautaristin? luvassa hyvä hakupalkkio!
nii ei tässä mittään..
Poissa
Sivut: 1