Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
hitto, pitäis lähtee pe-iltana ajoon, voin sanoo että ei tunnu turvalliselta mennä töihin.....
Poissa
Vaikka mulla on aika vaarallinen duuni, niin täytyy myöntää että en millään lailla kadehdi taksikuskeja muussa kuin palkkakysymyksessä. Mulla on sentään vähän paremman puolustuskeinot ku taksikuskeilla, heh...vaikkei ysimillinen niin kovasti kirpasee...
Life begins at 300 FPS!!!
ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin
Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!
Poissa
Työnnä se 9mm...
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
...ja syvälle
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
puheet on kovat...POJALLA!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Kyllä, mä ainakin uskon että ysimillinen ei paljon kirpaise. Toista se on meikäläisellä kun on 20 senttinen
Sampo Vauhkonen
Viper Paintball Team
Sampo Vauhkonen
Viper Paintball Team
Poissa
AAI saatana!! hyvää kuittia
t. Attilan sotavasara
- Muuli
Poissa
Joo tota vauhkosta kandee muutenkin varoo. Se väsäs meille luomu eturauhasen kurmottimia Tampereella. Olis varmaan sovittanutkin sitä jos joku ois halunnu ...
Liigasääntöihin pitäis kyl tulla joku kohta, jossa käsitellään tuomareiden homoseksuaalista häirintää
Poissa
Sami ei toi mee ees sun mutsille läpi... sä oot ite ollu siellä dumia kähmimässä.
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kunnian miehenä kähmin vain itseäni dumatessa. Tampereen pusikot sopivat siihen hommaan oikein hyvin. Eihän mulla rättiä mukana ollu ainoostaan hittien pyyhkimistä varten...
Poissa
OOPPI, MuRr...sitäpaitti...jos me tavattais, niin kyllä sä sitten nuolaisisit mun suklaarakoa niin että kiiltäis enemmän ku papin k***I! Heh, että revi siitä.(tämä riippuu tietysti vähän missä merkeissä tavattais, heh)
Life begins at 300 FPS!!!
ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin
Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!
Poissa
No täähän on ihan selvä juttu. Annas mullekkin vähän sitä paskaa mitä oot näköjään vetäny.
Poissa
Sivut: 1