Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2002-09-09 06:34:52

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: 3some-alkuhöyryt

ADlla on nyt jalka paketissa... yritetään hiilaa se 10maniin mennessä. Saa vaan nähä kuin käy. Ja se piru meni vielä *selvinpäin* telomaan ittensä!

Poissa

#27 2002-09-09 07:17:15

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: 3some-alkuhöyryt

Noin vanhoilla äijillä noi luut tuppaa menemään poikki ihan itestään...


-Oppii 141-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#28 2002-09-09 07:27:46

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: 3some-alkuhöyryt

Noku luultiin aina, että oluenjuonti ehkäisee osteoporoosia!

Poissa

#29 2002-09-09 11:08:17

rookie
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 72

Re: 3some-alkuhöyryt

Sisko tili numban et voi maksaa sen osallistumisen.. ja paljon se kuula maksaa kun sitä tilaa sinne...

Timo Kesonen

Poissa

#30 2002-09-09 11:14:17

Superted
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 92

Re: 3some-alkuhöyryt

jahhah vai joutuu lyömään teltan jonnekki muualle. No ei tuota ongelmaa kuhan after painteista löytää takasi majotukselle smile

mulla on timo melkein neljä tuhatta kuulaa en taida tarvita enää sitä casea. tai vois ottaa ehkä puoliksi tai kolmeen osaan, mutta luulen että noi riittää...ehkä...

missä nukutaan? autossa vai teltassa? pitäs ostaa uusi ku entinen jäi provinssiin.

Jarkko|Herpes

Poissa

#31 2002-09-09 13:41:09

Puritania
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2002-08-31
Viestit: 214

Re: 3some-alkuhöyryt

mulla ois kyllä teltta, mutta voitas ostaa uusi ihan vaan urheilun vuoksi WWihoselta, maailman kälysin teltta. 3e sinne tänne, ja sijoitetaan se siihen lahden motarin varteen niin kaikki löytää bileisiin pelien jälkeen!


Veli/Herpes

Poissa

#32 2002-09-09 13:58:14

AD
Jäsen
Paikkakunnalta: Haarajoki (kostea paikka!),
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 53

Re: 3some-alkuhöyryt

Joo .. Nivelsiteet nilkasta venähti ... ennex ei revähtäny ... kepitän varmaa viel pari päivää ja lasta pysyy pidempään, mut onnex lasta ei haittaa liikkumista. Kyllä se 10-maniin regenaa kondiksee, PAKKO, et pääsee dyymaa uutta mutkaa!!

T: A.D

Poissa

#33 2002-09-09 18:46:44

Morphion
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa,
Rekisteröitynyt: 2001-11-05
Viestit: 72

Re: 3some-alkuhöyryt

Onko Omega-3 peruuttanut osallistumisensa vai onko kyseessä vain huhu?

Poissa

#34 2002-09-09 20:08:46

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Minkä tasoisia joukkueita on nyt ilmoittautunut? Paljon löytyy pelikokemusta?
UC lähtee mukaan noviisi puolella, melkein ilman turnaus kokemusta ja ei ois välttämättä kivaa tulla teurastetuksi, jonkun toissa vuonna (tai yleensä aikaisemmin) divarissa/liigassa pelanneen porukan puolesta...

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#35 2002-09-09 21:20:14

Skele
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 262

Re: 3some-alkuhöyryt

Joskus se turnauskokemus on pakko hankkia ja tuskinpa sellasta turnausta tuleekaan jossa on pelkkiä ensikertalaisia. Sitä paitsi eniten oppii ottamalla pataan paremmilta,usko olen kokeillut.

-Luita kaikille-

Poissa

#36 2002-09-10 04:27:00

Osm0
Jäsen
Paikkakunnalta: , Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 124
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

Meijän tiimi on kokonaan ensikertalaisia. Ykski pelaa peinttiä vissiin kolmatta kertaa.

Spyder omistaa


Spyder omistaa

Poissa

#37 2002-09-10 08:22:16

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

No joo lähdetään mukaan kokeilemaan. Tietysti kun osallistuu noviisi sarjaan, niin olettaa saavansa vastaansa noviisi joukkueita, eikä jotain toissa vuoden divari jengejä.
Mukavempihan se on aloittaa, kun vastus kovenee sitä mukaa mitä enemmän kokemusta kertyy. Esim Porvooseen (taas Porvoo kartalle smile yritetään järjestää nyt vielä loppu syksyllä 4man noviisi turnaus, johon divarissa joskus esiintyneillä ei olisi mitään asiaa. Myös sähkömutkan vienti kentälle ilman erillistä lupaa olisi kiellettyä. Kenttä tyypistä ei ole vielä tietoa, kuten ei myöskään aikatauluista.

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#38 2002-09-10 08:51:38

Ukko
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 209

Re: 3some-alkuhöyryt

no mihin ne toissa vuoden divari jengit sitte pukataan? vähän oudoksuttaa tuommoinen asenne että lähdetään mielellään turnauksiin vasta kun tiedetään että siellä ei ole vastusta...

vähän offtopic, mutta näin esimerkkinä:
olen tässä innostunut pelaan Quaken RA3:sta ja pelaan sitä edomella jossa kaikki on mua ziljoona kertaa parempia, et arvaa millasta juhlaa tuottaa ku saa fragin tunnin tahkoamisen jälkeen? ku muut vetää jotain 30-50fragii tunnissa. kunnon turpasaunalla sitä oppii smile



Tapio/BallRogs


Tapsa - Paintti eläkeläinen

Poissa

#39 2002-09-10 08:58:07

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

\"Porvooseen (taas Porvoo kartalle smile yritetään järjestää nyt vielä loppu syksyllä 4man noviisi turnaus, johon divarissa joskus esiintyneillä ei olisi mitään asiaa.\"

Liekö tässä nyt sitten _yhtään_ järkeä?

Ja mahtaako edes onnistua.

Mietinpä vain.

- Jokke / Plague

Poissa

#40 2002-09-10 09:38:17

Ukko
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 209

Re: 3some-alkuhöyryt

--snip--
johon divarissa joskus esiintyneillä ei olisi mitään asiaa.\"

Liekö tässä nyt sitten _yhtään_ järkeä?
--snap--

Pumppu turnauksessa varmaan olisi. veikkaisin että kannattais järjestää se pumpuilla. taattua tiukkaa vääntöä, eikä hifistit rassaa

Tapio/BallRogs


Tapsa - Paintti eläkeläinen

Poissa

#41 2002-09-10 09:50:11

Superted
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 92

Re: 3some-alkuhöyryt

Ottakaa jätkät joku kartta messiin. Jos ei päästä lähtee vasta kun puoli viisi yöllä ei oo varaa eksyä ja silti törkee kiire.Jos keskinopeus ois jotain 160 - 200km/h välillä niin ehkä kerettäs järkevästi.

Poissa

#42 2002-09-10 10:07:13

Azrael
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-23
Viestit: 111

Re: 3some-alkuhöyryt

ite henk.koht. opin paljon enemmän siitä kun otan turpaani kunnolla enemmän pelanneilta kuin siitä että pelaan oman tasoisiani vastaan :-)

Poissa

#43 2002-09-10 10:19:09

Corny
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-25
Viestit: 75

Re: 3some-alkuhöyryt

Siinä on kyllä pointtia että kun pelaa kokeneempia vastaan sitä oppii kummasti enemmän. Ja tällaiset turnaukset on myös hyviä kun uudet pelaajat jotka eivät pahemmin ole pelanneet pääsee myös kokeilemaan hiukan kovempaa menoa.

Poissa

#44 2002-09-10 10:21:42

Morphion
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa,
Rekisteröitynyt: 2001-11-05
Viestit: 72

Re: 3some-alkuhöyryt

Onhan se totta että pelaamalla taitavia joukkueita vastaan oppii paljon paremmin kuin mitä oppii pelaamalla pelkästään rookie joukkueita vastaan, mutta helposti jää huono maku suuhun jos ensimmäisessä turnauksessa vastustajat ovat tasoltaan Suomen huippua, tukkaahan siinä tulee jo ennen kuin on ehtinyt mitään oppia ja turnaus kun aina maksaa jokusen euron niin on ihan kiva saada olla siellä kentällä pidemmän aikaa ku breikin verran.
Sitten kun on jo muutama turnaus takana niin se on ihan ok, mutta kyllä ekassa turnauksessa etenkin jos ei ole edes paljon treenannut on hyvä saada pelata suht. saman tasoisia joukkueita vastaan.

Poissa

#45 2002-09-10 10:24:50

Corny
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-25
Viestit: 75

Re: 3some-alkuhöyryt

Voihan asiaa katsoa myös tuolta kannalta. Mutta tuleehan ne kovemmat vastukset sieltä vastaan ennemin tai myöhemmin. Mutta onhan se totta kai mukavampi aloittaa rookie teamia vastaan.

Poissa

#46 2002-09-10 10:49:38

Morphion
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa,
Rekisteröitynyt: 2001-11-05
Viestit: 72

Re: 3some-alkuhöyryt

Tuleehan ne, mutta on se kiva ettei ihan heittopussiksi joudu heti ekassa turnauksessa.
Nyt menee vähän asian ohi, mutta jonkinlainen vertauskuva;
Kaverini oli harrastanut jotain kamppailulajeja pikkuisen mutta vaihteli lajia kun ei oikein mikään lajeista napannut.
Kaveri sitten aloitti kickboxingin.
Ekoissa treeneissä sitten pienen lämmittelyn jälkeen kehään, vastustajaksi tuli sitten joku monta vuotta lajia tahkonnut.
Parikymmentä minuuttia kaveri hienosti blokkaili iskuja naamallaan.
Sparrauksen jälkeen vastustaja sanoi \"vähän passiivinen ottelu tyyli sulla\"
Kaveri siihen \"No ekat treenit\"
Vastustaja meni vähän hämilleen ja pahoitteli ettei tiennyt.
Meinasi kaverin kickboxing harrastus päättyä.
Laji on kyllä täysin erilainen, mutta rookie vs. pro tilanne voi aloittelevaa pelaajaa motivoida yhtä hyvin ku edellisessä esimerkissä.

Poissa

#47 2002-09-10 10:49:38

Osm0
Jäsen
Paikkakunnalta: , Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 124
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

Ensikertalaisia kun ollaan, niin ei kauheesti nappais pelata mitää vanhoja kehärakkeja vastaan jotka ylijuoksee meijät yhellä jalalla ja vasemmalla kädellä sad

Noh, jos on pelattava niin pelataan smile

Spyder omistaa


Spyder omistaa

Poissa

#48 2002-09-10 11:32:25

Corny
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-25
Viestit: 75

Re: 3some-alkuhöyryt

Mutta alussahan sitä saa aina törkeesti osumaa. Oli sitten kyseessä mikä tahansa laji!

Poissa

#49 2002-09-10 15:17:42

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Siis varmastihan se on hyvä hiljalleen nostaa tasoa. Alottaa eka ihan rookie vastustajia vastaan ja sit vaihtaa sarjaa kun siltä tuntuu. Mutta just niinku tässäkin turnauksessa on tehty, että kaikki parhaat on jätetty kokonaan pois ja enemmän pelanneille on amatööri lohko, jossa on paremmat palkinnotkin. Miks ei aikaisemmin divarissa esiintyneet vois ilmoittautua amatööreihin, koska sielt ne se varmasti parempia pelejä kun noviisi lohkosta. Pitäiskö paintin \"sarja-tasoihin\" lisätä viel yks, niin että olis Pro, Amatöörit, Noviisit (välikausi divarista tai liigasta) ja viel Rookie (siis ne joilla ei oo oikeasti paljon mitään turnaus kokemusta)?
Porvoon hommasta mä totean sen verran, että sinne ei haeta ulkopaikka kunnilta joukkueita erityisesti. Homman ideana on lähinnä saada niille Porvoolaisille, jotka haluaa turnaus kokemusta. Porvoossa on pelaajia, mutta vaan pari kolme on alkanut pelata kilpaa mun tietääkseni. Joo ei aiheesta enempää koska se ei kuulu tänne..
No joo UC rookie tiimi ilmestyy paikalle ja ottaa turpaan tosi kovilta joukkueilta ja nauttii pelaamisesta oman tasoisia tai vähän parempia vastaan.

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#50 2002-09-11 05:40:39

Aarnikotka
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-17
Viestit: 55

Re: 3some-alkuhöyryt

Joo tota mä olisin vielä kommentoinut tätä yhtä aihetta....
Eli miksi ihmeessä kaikki kokeneemmat tyypit vaahto suussa meuhkaa, että on paljon mukavampi pelata vähän kokeneempia vastaan ja sitten kuitenkin itse oikein joukolla ilmoittautuvat noviisi sarjaan????????
Mä vähän luulen, että jos liiga-joukkueet ois hyväksytty mukaan, niin nekin ois kaikki ollu mukana noviisissa. Kukapa ei haluaisi helppoja voittoja. Tai ehkä liiga-joukkueilla, ainakin suurimmalla osalla on sen verran itsekunnioitusta, että ei...........
Ei varmaan laske kynnystä lähteä mukaan edes mihinkään pikku turnaukseen, jos joukkuelistalla komeilee viime vuosien divarijoukkueita. Ihan tosi hei. Järjestäkää joskus turnaus, joka on tarkoitettu vasta-alkajille ja minne voi mennä ottamaan mittaa vertaisistaan. Vai miksi Suomessa on ykkösdivari ja liiga, jos kerran ketään ei haittaa vaikka vuosi toisensa jälkeen ottaa cyclonelta turpaan?????
Kyllä Suomesta löytyy puskaporukoita jotka on valmiita lähtemään mukaan jos vaan tiedotus pelaa ja joukkueet on tarpeeksi pieniä eli 3- tai 4-man turnee. Takuuseen en kuitenkaan mene.


Jeesus tulee!! Oletko valmis??

Poissa

Keskustelualueen alatunniste