Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#76 2002-09-11 10:13:40

Clint
Jäsen
Paikkakunnalta: , Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 365
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

iippo.....en ees keksi mitään lisättävää tohon.

Poissa

#77 2002-09-11 15:34:10

Superted
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 92

Re: 3some-alkuhöyryt

Jotain rotia! Huono lähteä turnaukseen pitämään hauskaa ja nauttimaan jos porukka teilaa toisesa valmiiksi. Mitä odotettavissa? järjetöntä itkemistä ja peli kentän ulkopuolella taistelemista?


Chill.

Ei tuolla mestaruuksia jaeta. Ja mitä väliä sijoituksella? Kukaan ei varmasti poistu paikalta tyhjin takein.
Eikä niitä sijoituksiakaan ole jaettu etukäteen.

jarkko|Herpes

Poissa

#78 2002-09-11 16:11:14

Puritania
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2002-08-31
Viestit: 214

Re: 3some-alkuhöyryt

kooma, ei siellä mitään kaljaa ole, urheilijat on raittiita!


Veli/Herpes

Poissa

#79 2002-09-11 16:26:27

Superted
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 92

Re: 3some-alkuhöyryt

Hyi, pois se meistä.

Urheilu on pilannut monta lupaavaa ryyppymiestä...

Poissa

#80 2002-09-11 17:01:21

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Mä en oo antanut urheilun pilata itseäni alkoholistina. Minkään näköistä urheilua en harrasta paintballia pelaan vaan huvikseni ja mun salibandyn pelailua ei urheiluks voi sanoa. Opiskelija elämää on viel 6 vuotta edessä, niin kyllä musta viel ihan kunnon deeku tulee...

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#81 2002-09-11 18:57:22

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: 3some-alkuhöyryt

No0 huhuh, muistakaa nyt kuitenkin että whinetys on etupäässä pro-joukkueiden etuoikeus. Uusioiden whineiltä puutttuu sekä voima että massa.

Ja tottakai mä pelaan mieluiten noviisissa, musta on kiva pistää menemään 900 palloa / matsi ja piestä uusioita ja tuntea itseni mieheksi!! Sen lisäks mä Waippaan ain jos joku joka on pelannu vähemmän aikaa kuin mä saa muhun osuman. Mulla on lisäks täysautomaattimutka, jossa lähdöt nousee kun ampuu settiä, mun linssistä bounssaa ja 8 mm neopreeenipaitahan on meidän tiimin peliasu. Sen lisäk meillä on lämpöhakuiset kuulat ja puhallinpuvit.

Tulkaa nyt muutkin pro-pelaajat ulos kaapista ja tunnustakaa...

Puuh. Ei vittu. Urheilussa joutuu joskus kisaamaan kovempiaan vastaan. Too bad. Jos ei enää kestä häviämistä ja on vasta noviisitasolla peintissä niin kannattaa ostaa petankkikuulat.

- Muuli

Poissa

#82 2002-09-11 19:05:39

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: 3some-alkuhöyryt

Toivottavasti jonain kauniina päivänä joku muukin kun Muuli tajuaisi asiota tässä Suomen peinttiskenessä. Taka-Töölön Taika Jim on puhunut...


-Oppii 141-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#83 2002-09-11 19:49:31

kim1
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku
Rekisteröitynyt: 2001-11-19
Viestit: 254
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

Pettinki on tosi laji Muuli! Ei oo naurun aihe! >:(

(tiedät että otan sen vakavasti - siksi muutin tänne Pikku-Huopaan että olis pettinkiradat lähellä koska en kestä häviämistä... vaikka olen ihan prooo! tai, whatever)

Chillaa nyt ja pelatkaaa!!! Hellouuu!!!


powered naturally by noni Morinda
recommended by Kim1

Poissa

#84 2002-09-12 07:32:20

Aarnikotka
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-17
Viestit: 55

Re: 3some-alkuhöyryt

Mä nyt vielä kerran kommentoin tuota mun omaa viestiäni, koska jotkut sen tahtoi niin väärin ymmärtää.
Ihan ekaks mä en tarkoittanutkaan, että liiga-joukkueet haluaisivat tulla pieksemän noviiseja ja se selviää jos lukee edellisen viestini. Jes
Ja toiseksi en tarkoittanut että kaikki muutamankin turnauksen pelanneet joukkueet on aivan perseestä koska ilmoittautuvat noviisiin. Noviisiin vaan ilmoittautui muutamia joukkueita, jotka ainakin nimen perusteella ovat pelanneet kovemman tason turnauksissa. Mutta enäähän sillä ei ole merkitystä, koska osallistujien puutteesta johtuen on vain yksi sarja.
Ja Koomalle vielä, että kirjoitin edellisen viestini ennenkuin ama-sarja oli peruttu. Niin että älä ota henkilökohtaisesti.

Ei tässä kukaan valita. Tätä kutsutaan keskusteluksi, jotkut vaan haluavat sen saada vaikuttamaan valitukselta.

Ketä oikeasti kiinnostaa??????????? Ei ainakaan minua!!!!!!!


Jeesus tulee!! Oletko valmis??

Poissa

#85 2002-09-12 09:01:20

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: 3some-alkuhöyryt

Niin, otetaas nyt sitten suurennuslasi käteen:

Aarnikotka quote 1: \"Mä vähän luulen, että jos liiga-joukkueet ois hyväksytty mukaan, niin nekin ois kaikki ollu mukana noviisissa. Kukapa ei haluaisi helppoja voittoja. Tai ehkä liiga-joukkueilla, ainakin suurimmalla osalla on sen verran itsekunnioitusta, että ei...........\"

Aarnikotka quote 2: \"Ihan ekaks mä en tarkoittanutkaan, että liiga-joukkueet haluaisivat tulla pieksemän noviiseja ja se selviää jos lukee edellisen viestini.\"

Analyysi: \"Jos minä olen niin sanonut, niin en minä sitä ole tarkoittanut\" - Paavo Väyrynen.

Aarnikotka quote 3: Noviisiin vaan ilmoittautui muutamia joukkueita, jotka ainakin nimen perusteella ovat pelanneet kovemman tason turnauksissa.

Voin kertoa sulle, että se minkä tasoiseen turnaukseen on joskus osallistunut ei kerro joukkueen oikeasta pelitasosta HEVON VITTUA!! Jos rankataan ulos kaikki pelaajat, jotka ovat osallistuneet joskus johonkin turnauukseen, jossa ovat pelanneet  esim Kojootit tai cyclone, niin eipähän teille jää tarpeeksi joukkueita noihin 3-man kisoihin. Jo pelkkä Liigatason ulosrajaaminen osittain aiheutti sen, että ama ja novicelohkot yhdistettiin. Mun mielestä amatööri ja noviisikisat on kiva juttu. Ei Liigapelaajien tarvi joka turnaukseen päästä. Mutta siitä tasosta alaspäin pilkkominen jättää meidän pienissä ympyröissä osallistujajoukon liian pieneksi.


Keskustelun hengessä mukana,

Töölön Turbiini ja Taika-Jim

- Muuli

Poissa

#86 2002-09-12 09:18:36

kooma
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 264

Re: 3some-alkuhöyryt

Muuli, sää oot asian ytimessä  smile

*El Fiera*


NVP Pit Crew

Poissa

#87 2002-09-12 09:26:22

Aarnikotka
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-17
Viestit: 55

Re: 3some-alkuhöyryt

Muuli hyvä. Et ole tainnut paljoa kouluja käydä, ainakaan amiksen lisäksi, koska luetunymmärtäminen ei ole sieltä parhaasta päästä. Mutta niinhän se on, että asiat näkee niinkuin ne haluaa nähdä.
Jos joku joukkue joskus on pelannut kojootteja vastaan, niin tervetuloa vaan noviisiin, mutta jos on vaikkapa viime vuonna pelannut ykkösdivaria, niin eikös silloin kuuluisi amatööripuolelle??? Varsinkin kun kovempaa vastusta vastaan on mukavampi pelata???
Kuten jo viimeksikin taisin mainita, niin tässä turnauksessa asiasta on turha keskustella, koska kaikki pelaavat samassa ja minulle se käy erinomaisesti.
En minä häviämistä pelkää. Vituttaa vaan kun suurin osa on sitä mieltä, että on parempi pelata omantasoisiaan tai parempia vastaan ja sitten kuitenkin ilmoittaudutaan aloittelija sarjaan.

Toivottavasti ei tarvitse enää tätä kommentoida.


Jeesus tulee!! Oletko valmis??

Poissa

#88 2002-09-12 09:37:13

kooma
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 264

Re: 3some-alkuhöyryt

Ei sattunu tuleen mieleen, että joillain tiimeillä on paljon muitakin pelaajia, kun nämä divaripelaajat. Eli joillain saattaa olla ensikertalaisia tulossa tonne turnaukseen ja he pelaavat sitten sillä nimellä, mihin jengiin he kuuluvat.
Mitä helvetin väliä sillä nimellä on? Ei sillä nimellä pelata, pelit ratkotaan kentällä.

PS. Turha alkaa vetään mitään amis-lukio läppää vielä tähän soppaan. Itse kävin amiksen ja olen helvetin tyytyväinen

*El Fiera*


NVP Pit Crew

Poissa

#89 2002-09-12 09:37:32

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: 3some-alkuhöyryt

>>>Kuten jo viimeksikin taisin mainita, niin tässä turnauksessa asiasta on turha keskustella, koska kaikki pelaavat samassa ja minulle se käy erinomaisesti.

No kyllähän se nyt näyttää häiritsevän kun noita sun viestejäs lukee. Humina kuuluu kun takki kääntyy.

Poissa

#90 2002-09-12 09:39:49

Jabba
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki,
Rekisteröitynyt: 2002-01-07
Viestit: 656

Re: 3some-alkuhöyryt

Jep, henkilökohtaisuuksiin meneminen yleensä auttaa jos yritetään \"keskustella\" Vai mitä aarnikotka??

...Evil is good.


It's Flaymin' baby!

Poissa

#91 2002-09-12 09:39:50

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Tää vaikuttaa hyvältä! Suomessa on paljon ihan Pro tason valittajia (itse mukaan luettuna). Ei oo mitään pelkoa että paintball kuolisi uusien harrastajien puutteeseen.

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#92 2002-09-12 09:44:07

Aarnikotka
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-17
Viestit: 55

Re: 3some-alkuhöyryt

Juu ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Mitä nyt jo tuossa muutamat ehtivät uhkailemaan kaikenlaista. Kooman uhkailut oli niitä pelottavimpi smile

Vittuttaahan se kun aletaan vääristelemään.

Samille vielä, että miten niin takinkääntäjä???


Jeesus tulee!! Oletko valmis??

Poissa

#93 2002-09-12 09:49:05

Corny
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-25
Viestit: 75

Re: 3some-alkuhöyryt

Ensikertalaisena voin sanoa että innolla odotan turnausta, tuli sitten siellä vastaan kuka tahansa! Sillä tavalla sitä kokemusta saa kun pelaa kokeneempia vastaan.

Poissa

#94 2002-09-12 09:54:46

kooma
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 264

Re: 3some-alkuhöyryt

Corny, sulla on asenne kohdallaan  smile

Aarnikotka, oliks toi vaan läppä, vai mitä ihmettä?

Terv. iso paha Evil Täti


*El Fiera*


NVP Pit Crew

Poissa

#95 2002-09-12 09:54:58

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Corny mikä on joukkue?
Mä lähden ainekin mukaan vaan katsomaan mikä on taso ja kokeilemaan onko mitään mahdollisuuksia jatkaa... Ei mitään paineita!

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#96 2002-09-12 09:57:50

kooma
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 264

Re: 3some-alkuhöyryt

UnderTaker, aina on mahdollisuus jatkaa kuhan jaksaa yrittää. Muista, älä koskaan lannistu  smile


*El Fiera*


NVP Pit Crew

Poissa

#97 2002-09-12 09:58:58

Corny
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-25
Viestit: 75

Re: 3some-alkuhöyryt

Pelaan painballsien jommassa kummassa joukkueessa 1 tai 2 en nyt tiedä kummassa.

Poissa

#98 2002-09-12 10:01:15

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: 3some-alkuhöyryt

Kuvitelkaa tähän alkuun oikein räkäinen nauru. Ja sitten asiaan.

1. Kooma, sä oot iivil wink

2. Aarnikotka, mikäli tietää mitä tahtoo tehdä sitten kun kasvaa isoksi, ja se ei lukion käyntiä vaadi niin silloin kyseinen yleissivistävä, eikä mihinkään ammattiin valmistava, oppilaitos on totaalisen turha. Luojan kiitos en tuhlannut 3 vuotta elämästäni moiseen. Herää tähän vuosituhanteen (ja näin saadaan taas siirryttyä aiheesta lentokoneeseen)

3. Tää threadi alkaa kohta olemaan sticky-thread ainesta. Oikeesti. Splatboardille pitäs lisätä yks alue lisää... \"Huumori\".. Juffeli / Cast.. Liikettä wink


VERTA PAKKIIN!


- Amis-Jokke / Plague

Poissa

#99 2002-09-12 10:02:17

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 196

Re: 3some-alkuhöyryt

Mä on loppujen lopuks pelannut jo niin pitkään, et... Kylmästä käteisestä tää jää mulla kiinni seuraavaks.

Mä saan kuitenkin siel niin pahasti osumaa, että mulle jää hirvee trauma ja joudun käymään psykiatrilla seuraavat viis vuotta! No jäispä intti väliin ja taas paranis mahdollisuudet tulla pro painttaajaksi jossain vaiheessa... wink

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-


-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#100 2002-09-12 10:03:18

Aarnikotka
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-17
Viestit: 55

Re: 3some-alkuhöyryt

Kooma: Mikä läppä missä?????? Mä pelkäsin, että tulee turpaan.
Vai meinaatko takin kääntämistä????? ööh. Joo mä en missään vaiheessa ole pelannyt kovampia joukkueita, vaan sitä, että kovemmat joukkueet ilmoittautuu tasoaan matalampaan sarjaan. Mä voin mennä pelaamaan liigaan vaikka ritsalla jos se siitä on kiinni.
Tarkennukseksi. En tarkoita, että el fiera tai vaikkapa ballrogs olisivat ilmoittautuneet noviisiin, koska näinhän ei käynyt. En halua mainita nimeltä ketään. Kyse on vaan periaatteesta, varsinkin kun kovempia vastaan on kivempi pelata. Eiks jeh.
Ja jokainen tosiaan arvioi oman tasonsa, mutta eikö lohkojaoissa ole kysymys aika pitkälle turnauskokemuksesta, koska pelitaitoja on aika vaikea mitata.


Jeesus tulee!! Oletko valmis??

Poissa

Keskustelualueen alatunniste