Et ole kirjautuneena.
Saastainen Bi
<-----------
Poissa
öhh...no niin näkyy.
All work and no play makes Jack a dull boy
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
hei kaunis poika tule tänne, mulla on lakua...
Poissa
YES! Muillakin on tylsää. Mä yritän luistaa siivoomisesta ja kulutan aikaa täällä teidän muiden kanssa, joilla ei oo elämää.
Poissa
Hankikaa pojat elämä! Mä yritän ainekin hankkia itselleni (hetkeksi) kunhan töistä pääsen ja saan tilin nostettua...
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
yrität luistaa siivoomisesta tähän aikaan illasta? lähetä muijas lapinlahden polille
Poissa
Sami: Toikin on käynyt mielessä. Myöhäinen siivoamisajankohta johtuu siitä, että mä vetosin päänsärkyyn ja flunssaan, kun tulin duunista kotiin. Ei oo helppoo.
Poissa
buahaha
siis sä vetosit päänsärkyyn? allah rankaisee sua nyt homoseksualismista! nimittäin päänsärky on naisten perinteinen syy pidättäytyä jostain (seksistä). sä käytät tekosyynä päänsärkyä -> naisten syy -> homo
Poissa
Okei mä myönnän. Poikarakkaus on POP!
Poissa
Tilanne normalisoitunut normaalille perjantaitasolle! Nyt on siivoukset siivottu ja mä oon taas koneella kalja kädessä...
Poissa
Syvä uni! Mä en mun setupia lähde sotkemaan tolla sun helvetinkoneellas.
Poissa
menkää pois mun bi threadista!
Poissa
Sä et Joona vaan tajuu. Ensinnäkin mun muistaakseni se hitti tuli jostain ihan muualta, kuin sulta ja toisekseen: MUA EI KIINNOSTA!
Sami: Mennään, mennään...
Poissa
vittu sä oot Sami gay sä et vaan voi myöntää sitä itsellesi mulla on todisteita. sä vedät salettiin börstaa himassa ja näät peilistä itsesi miehen kanssa...
Poissa
Viikon hyvä työ tehty.
nim.Kuka keksi rakkauden?
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
vittu mä en oon GAY
onkse niin vitun vaikee ymmärtää vitun lapsenrakastajaäpärä?!?!?
Poissa
eikös Bi ole 50% Gay?
Tapio/BallRogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Noi bi-miehet on niin herkkiä, ettei niitä vaan sotketa homoihin, koska moni bi-mies on oikeesti pesunkestävä HOMO, joka yrittää ylläpitää omaa mielikuvaa heterosta minäkuvasta väkisin laittamalla myös naisia aika-ajoin... Ei se oo Sami normaalia, että naista ajaessasi kuvittelet naisesi paikalle AINA Tom Cruisen tai David Hasselhoffin... ja me muut EI tehdä niin...
Saastainen Bi on Pesunkestävävä Gay
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
50 prosenttisesti väärin. Kunnon pesunkestävä paintball-bi on muuten totaalisen hetero, mutta hekuman hetkellä Iipon sulokkaat piirteet hiipivät ajatuksiin.
Poissa
ASIAA!
Poissa