Et ole kirjautuneena.
.
Poissa
JA TÄHÄN HUHUUN EI USKO KUKAAN, KOSKA:
a) Helppoheikki aka Manne Nasa EI todellakaan liiku himasta, ellei ole internet rikki tai pillua tiedossa.
b) Nasalla ole rahaa koskaan mihinkään Hese miileihin.
nim.Nasan kanssa hesessä kesällä 2001 käynyt.
Eno / Oppii
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
iippo, niinniin, kyllähän monet on kuulema Loch Nessinkin hirviön nähny, yhtä uskottavaa, eikä todisteeks riitä mikään suttuinen valokuva
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
.
Poissa
KYLLÄ!!! Sami ne ekat kerrat kun sua kolattiin savupiippuun meni ihan ton nuoruuden ja kokeilun piikkiin, mutta nyt 15vuotta myöhemmin toi sama läppä ei mee enä läpi.
Eno / Oppii
Iippo / Los Bastardos
Poissa
no vittu vasikoidaan sitte...
alexilla oli tossa muutama viikko sitten NIIN VITUN TYHMÄ JA RUMA HOITO että alexi joutu ITE LÄHTEE HIMASTAAN MENEE ET SE PÄÄSI SIITÄ EROON!
JA VOITTEKS TAJUTA ETTÄ SE LEHMÄ OLI NIIN VITUN SAAPAS ET SE KYSY LEXILTÄ ET \"KOSKA SÄ TUUT HIMAAN, JOS MÄ VENAAN SUA TÄÄLLÄ?\" tässä tapauksessa ei voi enää puhua edes tajuumisesta...toi oli IHAN jotain muuta...
IIPPO eli iisakki eli viiksi-the-never-score, on ollu KIHLOISSA, ja kaikenlisäks KUUMAN muijan kanssa.iipolla ei tosin oo enää sormusta, ku se lihos niin et sen oli pakko ottaa se pois sormesta...peltisaksilla.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Mistähän sä Nasa oikeen vasikoit mut? Seurustelemisesta? Heteroseksuaalisuudesta? Kihloista? Tyttöystävästä? Lihomisesta? Ei mua nappaa mikään edellä mainituista päin vastoin todistit ihmisile, että maailmassa on niin vitun umpitaulapää muijia olemassa (vieläpä kuumia) jotka alentuu jopa mun tasolle (tosin viimeaikoina niitä ei oo näkyny)
Ja mitä Alexxxiin tulee niin aika paha juttu!!! ALEKSI SÄ OOT ITSE MIEHEKKÄÄSTI TODENNUT: \"MIES ON LAUMAN JOHTAJA!!!\"
MIHIN VITTUUN SE MIEHEKKYYYS KATOSI?
Eno / Oppii
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Mullon oikeesti sairaasti massia ja metrinen kyrpä!
Poissa
paskaa.
Eno / Oppii
Iippo / Los Bastardos
Poissa
3 leveli:
\"vasikointeja ei seivata.\"
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
.
Poissa
Vittu ny mä vasikoin itseni:
Musta on tullu jurrissa tilittäjä
- Muuli
Poissa
mä kyl vasikoin sen verran lisää et sä oot aina ollut sitä.
Veli/Herpes
Poissa
.
Poissa
.
Poissa